Страница 10 от 11

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Съб Яну 14, 2017 11:29 pm
от railjet
Коньово - клм 155+585 (страна Кермен) можем спокойно да го турим на 160, защото е почти в идеална права.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Яну 15, 2017 10:46 pm
от nickytod
asenovgrad4anin написа:Поиграх си да направя примерно разписание на бившия БВЗР "Бургас уикенд" за лок. 46200 и скорост до 150км/ч. Предлагам да се пуснат БВЗР8671 в посока Бургас в петък 15:00ч - 20:37ч (5ч37мин.) и БВЗР8672 в посока София в неделя 16:30ч - 22:19ч (5ч49мин.). Състав на влака - лок. 46200 до 150км/ч и вагони 97 серия до 200км/ч или 50серия до 160км/ч. Чрез тези влакове ще се използва по-пълноценно новоизградената инфраструктура и ще се върнат част от пътниците по тези направления...

В БДЖ нямат умствения и моралния капацитет да планират и поддържат такива "космически" влакове. Видяхме какво стана с предишните уикенди - започнаха да ги композират от каквото им падне, накрая заприличаха на уикенд кенеф, който тръгва когато може и пристига ако може, и дотам...

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Яну 15, 2017 11:46 pm
от Driver
що определени дни нека да са ежедневни или на теб така ти е удобно

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Яну 15, 2017 11:54 pm
от asenovgrad4anin
По принцип съм за ежедневни влакове, но не съм сигурен дали ще може да се подава лок.46200. А за един определен ден е по-лесно да се предвиди в графика. Иначе пак ще стане старата история с вечно закъсняващите влакове по локомотиви!

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 9:06 am
от Driver
да намалят влаковете според локомотивите .и ще взимат супсидия за това което се движи .а не супсидия за всички влакове и нищо се не движи.и тръгва когато си иска и пристига когато може.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 3:44 pm
от bdz43r
Vancho_4647 написа:Нимой над 140 без АЛС :mrgreen:
Над 130 не може. В повечето железници това ограничение е дори 100, 60 или нула.
А и наистина 160 без АЛС е игра с огъня. Дано не се налага да го научаваме по трудния начин.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 6:03 pm
от railjet
Може 160 от ПС до ПС, без АЛС.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 6:55 pm
от bdz43r
Може и 350 без АЛС, SNCF направиха демонстрация.
А от ПС до входния какво правим?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 7:14 pm
от railjet
Тази "демонстрация" е много специален случай, невъзможен за повторение.

От ПС скоростта пада до безопасна такава - според указанията на входния.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 7:30 pm
от bdz43r
railjet написа:невъзможен за повторение.
Невъзможен, защото има TBM или ETCS и напълно възможен без тях.

От ПС скоростта пада... а как гарантираме, че бай Драган ще я намали, а няма да проспи ПС-то или да си надцени преценката?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 8:28 pm
от railjet
Сънчо идва при малките скорости. Гарантирам ти, че при 160 даже не смееш и да си го помислиш.

Естествено, милион пъти е по-добре с АЛС, но с тези темпове на усвояване на джаджата и аксесоарите й, шансове за бързо движение скоро няма да има.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Яну 16, 2017 9:12 pm
от bdz43r
Първо джаджата, после бързото движение.
Иначе ще има бързо движение със счупени глави.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Вто Яну 17, 2017 10:29 am
от nickytod
Driver написа:що определени дни нека да са ежедневни или на теб така ти е удобно

Нека да са ежедневни. Но според мен би било по-удачно да започат пак като уикенди, да се привлече и задържи интереса на пътниците, да се стабилизира качеството на услугата - да се демонстрира, че могат да вървят навреме, с адекватен състав за тази категория - и тогава да ги направят ежедневни. Иначе има опасност да ги лангъркат известно време и после да ги спрат, оправдавайки се с липса на интерес.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Вто Яну 17, 2017 2:08 pm
от easy
railjet написа:Естествено, милион пъти е по-добре с АЛС, но с тези темпове на усвояване на джаджата и аксесоарите й, шансове за бързо движение скоро няма да има.


********************** На тоя принцип дай да се отменят всички влакове, които трябва да се спускат по некой баир, щото "Драган" не умее да задържа и изтощава спирачката, а е изкъртил реостата... :mrgreen:

Който не може да кара с АЛС/ECTS, да слиза от влака. (С уговорката, че въпросният е правилно настроен и добре поддържан и т. н., разбира се.)

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Съб Мар 04, 2017 8:34 pm
от mscilla
bdz43r написа:
Vancho_4647 написа:Нимой над 140 без АЛС :mrgreen:
Над 130 не може. В повечето железници това ограничение е дори 100, 60 или нула.
А и наистина 160 без АЛС е игра с огъня. Дано не се налага да го научаваме по трудния начин.


Е, Милчо как се вози със 150 от Пловдив до Свиленград наскоро?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Мар 06, 2017 9:45 am
от bdz43r
Милчо се возеше с АЛС.
Други са се возили и с 230 км/ч, ама това са специални изключения.

По моите наблюдения, включително и върху реални ситуации, влак със 150-160 км/ч без гаранция за изправен и включен АЛС ще е равносилно на предумишлено масово убийство. Въпросът няма да е дали, а кога някой влак ще се обърне и то не толкова поради проспиване на сигнал, а поради надценена или неадекватна преценка. При тази скорост и 1500 м предсигнално разстояние нямаш право на никаква грешка в момента и степента на задържане, нещо което на много колеги не им се получава и навиците им за спиране не са съвместими с такива скорости.
Отделно, случва се да се проспи някой предупредителен сигнал, едва ли има машинист, на кой да не му се е случвало. При 160 км/ч, докато се чудиш дали си минал сигнала или не и какво е светел, вече не можеш да спреш, а колкото по-бързо се движиш, толкова по-бързо минават сигналите и толкова по-лесно се изпускат.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Мар 06, 2017 7:02 pm
от railjet
Опасността е в гари като Поповица. където предсигнала е едвам 1100м. Но за една модерна електричка при 160км/час това разстояние не е проблем. Освен ако попадне в наклон и на мокри релси..

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Мар 06, 2017 7:04 pm
от railjet
Грешка! Предсигнала е 1700м, от входния до изходния е по-малко от 1100. Ако задремалия пропусне ПС-то, има втори шанс- да закове веднага след входния. Ама веднагически!

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Вто Мар 07, 2017 1:06 pm
от Тената
railjet написа:Грешка! Предсигнала е 1700м, от входния до изходния е по-малко от 1100. Ако задремалия пропусне ПС-то, има втори шанс- да закове веднага след входния. Ама веднагически!

А ако в гарата има влак, и трябва да спреш на входния?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Вто Мар 07, 2017 1:50 pm
от disell
А и обоходите си ги сметнал за 120-125 а не за повече ;)