Временни и постоянни промени в ГДВ 2013

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Временни и постоянни промени в ГДВ 2013

Мнениеот Administrator » Чет Юли 18, 2013 2:29 pm

В тази тема може да публикувате съобщения и новини от медиите за предстоящи временни или постоянни промени в Графика за движение на влаковете за 2013 г.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Administrator » Пет Юли 19, 2013 1:20 pm

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Administrator » Сря Юли 31, 2013 3:48 pm

„Холдинг Български държавни железници” ЕАД подобрява транспортното обслужване на пътниците от Троян до София

31 юли 2013 | 15:44

София. „Холдинг Български държавни железници” ЕАД ще подобри транспортното обслужване на пътниците от населените места между Троян и Левски, които пътуват към София от утре, 1 август. Това съобщиха от холдинга. За целта ще бъде осигурена връзка в гара Левски на един крайградски пътнически влак от Троян за Левски с международния бърз влак от Букурещ за София. По тази причина ще бъде променено разписанието на крайградския пътнически влак № 24228 от Троян за Левски, който заминава в 17:15 ч. Този влак вече ще тръгва от Троян с 30 минути по-рано от досегашния си график, т.е. в 16:45 ч. След промяната в своето разписание крайградският пътнически влак ще осъществява връзка в гара Левски с международния бърз влак № 461 от Букурещ за София. Чрез направената промяна клиентите на националния железопътен превозвач, които пътуват с крайградския пътнически влак от всички гари, разположени по маршрута на влака от Троян до Левски, вече ще имат възможност да ползват удобна връзка за придвижване до София с международния влак.
За подробна информация клиентите на „Холдинг Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата „Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Чет Авг 01, 2013 12:11 pm

Умрели си пътниците да пътуват между Троян и София с влак :mrgreen: Не им увират главите че хората искат връзки към Свищов /по скоро ОТ Свищов че там е ад/, а не към/от Варна и София ... Таман сега най пълния влак между Троян и Левски ще чакат хората за Свищов около час. Прекрасно ...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот railjet » Чет Авг 01, 2013 12:42 pm

Въпросът ще бъде разрешен с въвеждането на директен влак Свищов-София, с час на тръгване 7:00.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот rain » Чет Авг 01, 2013 12:57 pm

railjet написа:Въпросът ще бъде разрешен с въвеждането на директен влак Свищов-София, с час на тръгване 7:00.

И един мармот завива шоколада в станиол ....
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот railjet » Чет Авг 01, 2013 1:02 pm

Транспортното обслужване се подобрява чрез пускане на нови влакове и оптимизиране на съществуващите, не с мармот и станиол.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот rain » Чет Авг 01, 2013 1:10 pm

Транспортното обслужване се подобрява с креативни, но и изпълними идеи. Левски - Свищов е неелектрифицирана линия, следователно за този влак ще е нужен дизелов локомотив, който всичко на всичко ще работи 1 час. В Левски трябва електровоз, който ще дойде изолиран от Горна.
Второ, но не по важност, пътниците от Свищов които се прекачват на Левски, са в по-голямата си част за посока изток, не запад.
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот railjet » Чет Авг 01, 2013 2:05 pm

На налични дизел в пункт Левски ще му е все едно, дали ще дърпа пътник или нов БВ назначен на неговото трасе. Четиривагонен БВ не е зор за серия 55. Не е проблем и разцепването на вагоните на Левски- задните два към Варна, челните към София. Електровоз може са се докара рано сутринта от ГО, като втора машина за трасе на пътник 20110.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот rain » Чет Авг 01, 2013 2:31 pm

railjet написа:На налични дизел в пункт Левски ще му е все едно, дали ще дърпа пътник или нов БВ назначен на неговото трасе. Четиривагонен БВ не е зор за серия 55. Не е проблем и разцепването на вагоните на Левски- задните два към Варна, челните към София. Електровоз може са се докара рано сутринта от ГО, като втора машина за трасе на пътник 20110.


И пак стигнахме до мармота. Наличен дизел на ПП в Левски не би трябвало да има. Дезирото е за тази цел. 2 вагона за София, 2 за Варна .... с молив и блокче за рисуване става.
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Чет Авг 01, 2013 6:42 pm

Нещата си бяха екстра с миналогодишния график. Тиквениците съсипаха готова транспортна схема със завиден пътникопоток. Имаше директни влакове за Плевен, за Ловеч, за Велико Търново. Дезирото до Търново беше единственият пътнически влак с добър пътникопоток от спирките между Горна оряховица и Левски. Същата работа и с Габрово беше най пълният влак оттам... Поне до Ловеч и Троян не биваше да бутат схемата ... Сега последният влак без чакане за Ловеч и Троян при пътуване от Свищов е в 08:30 сутринта... Всичко друго е с 2 часа чакане минимум. И съвсем естествено с начална гара Левски влаковете тръгват полупразни към Ловеч и Троян. Свищов София е немислимо, макар и далеч по смислено от Силистра София например. 23102 беше убийствен влак пълнещ се абсолютно всеки един ден, а в петъчни дни ставаше страшно. Сега са два влака без връзки един в 11:20 друг в 13:40 крайно неудони без връзка за 2613, влакът в 13:40 от Свищов изпуска Троянския в Левски с 20 минути. Пълно безобразие.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Rado » Пон Авг 05, 2013 1:07 am

railjet написа:Въпросът ще бъде разрешен с въвеждането на директен влак Свищов-София, с час на тръгване 7:00.


Такъв влак пуснаха в края на 80-те. Общо взето си беше напълно излишен, тъй като и в двете посоки почти се дублираше с ЕВ Янтра между София и Левски. Погледни разписанието за 1989г. например и сам ще се убедиш. Затова и с идването на "демокрацията" отпадна.
Същата работа би вършил (и тогава и сега) един чифт ПВ Свищов-Левски и Левски-Свищов, който да прави удобна връзка с Янтра-та (и сегашния й наследник). Да - ранно тръгване и късно прибиране в Свищов, но нали идеята е да може човек да отиде до столицата, да си свърши някаква работа и да се прибере. За един ден.
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот railjet » Пон Авг 05, 2013 1:34 am

От София този влак тръгваше някъде между 18:00 и 18:30. След Мездра спираше почти на всички гари. Не се дублираше с Янтрата, защото тя беше традиционно в 15:00 преди 1989.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Авг 05, 2013 9:02 am

В момента има удобна връзка със сутрешната Янтра от Свищов за София. В обратния случай се чака страшно много на Левски поради ината на някои хора 2654 да тръгва задължително около 18 ч от Варна...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Rado » Вто Авг 06, 2013 12:39 am

railjet написа:От София този влак тръгваше някъде между 18:00 и 18:30. След Мездра спираше почти на всички гари. Не се дублираше с Янтрата, защото тя беше традиционно в 15:00 преди 1989.


Не го приемай за заяждане, но ето какво пише в разписанието за 1989-1990г.:

ЕВ 202/207 (Янтра)
Левски (06.00), София (09.35) София (17.00), Левски (20.25)

БВ 252/251 (Свищов-София-Свищов)
Левски (06.18), София (10.10) София (18.00), Левски (21.33)

Мисля, че днес никой не би пуснал и двата чифта влакове...

А тардиционно около 15.00 от София тръгваше ЕВ Синият Дунав (София-Русе). Дори и до днес е така с наследника му.
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот railjet » Вто Авг 06, 2013 9:20 am

Наблягам на преди 1989. А и от твоето разиписание се вижда,че влакът е в 18ч от София. Янтрата се появи май 1984. До началото на 90-тте часът и беше 15:00. След нея Варната в 16:00, Дунава в 17:00.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Rado » Вто Авг 06, 2013 2:04 pm

Погледни пак заглавието на темата - "Промрни в ГДВ". Тук се опитваме да предложим някои по-умни решения (макар че няма кой да ги погледне и да се съобрази с тях). Сега се замисли - ако ти трябваше да правиш ГДВ, кой вариант е по-умен?
Вариант А: Бърз влак ГО-София-ГО и още един бърз влак Свищов-София-Свищов, движещи се с половин до един час разлика един спрямо друг;
Вариант Б: Бърз влак ГО-София-ГО и пътник Свищов-Левски и Левски-Свищов с удобна връзка за бързия сутринта и вечерта.
Не забравяй, че в първия случай ще трябва са е сменя локомотива в Левски (допълнително забавяне). Освен това, през зимата вагоните на този влак трябва да се топлят. Това ще рече електрическо отопление от София до Левски, а после? 55 или седмак с отоплител? Колко повече нафта ще се изгори в този случай, в сравнение с Дезирото?
Освен това, ако избереш Вариант А, с кой от двата влака ще предпочетеш да има връзки в Плевен (Ясен) и Мездра? Може би и с двата?
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Авг 06, 2013 3:39 pm

Ако на Левски връзката е не повече от 7-8 минути е ок, но в повечето случаи не е толкова, а много повече и разбира се когато пожелаят на гарата слагат на еднакъв с перона на пристигащ за връзка влак. В общия случай трябва с големите куфари и сакове да преминаваш през подлези, но при закъснения изведнъж става номерът с общия перон на 4 и 5 коловоз...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Administrator » Чет Авг 08, 2013 2:18 pm

Удължава се периодът на временните промени в разписанията на влаковете, заминаващи от гарите Бургас и Владимир Павлов

08 август 2013 | 14:15

Бургас. Периодът на въведените временни промени в разписанията на всички влакове, заминаващи от гарите Бургас и Владимир Павлов, ще бъде удължен от 12 август до 13 септември, съобщиха от БДЖ. Причините за временното изменение в графика на влаковете са ремонтни дейности по железния път, които Национална компания „Железопътна инфраструктура” ще продължи да извършва в участъка между разделен пост Лозово и гара Владимир Павлов.
През посочения период всички влакове, които заминават от гара Бургас и гара Владимир Павлов, ще продължават да тръгват с от 15 до 30 минути по-рано от обичайното си разписание.
Ръководството на „Холдинг БДЖ” ЕАД моли всички пътници, закупили предварително билети за влаковете, които тръгват от гара Бургас и гара Владимир Павлов през периода от 12-и август до 13-и септември, да се информират своевременно за промените в часовете на тяхното заминаване.
Информация за промените в разписанията на влаковете е поставена в гарите Бургас и Владимир Павлов, както и в електронния пътеводител на официалната интернет страница на „Холдинг БДЖ” ЕАД (www.bdz.bg).
За подробна информация клиентите на „Холдинг Български държавни железници” ЕАД могат да се обръщат към гишетата „Информация” и билетните каси в съответните железопътни гари.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Steve » Чет Авг 08, 2013 3:27 pm

От 19.08.2013 за 80 дни се прекъсва движението по 42-ра жп. линия Царева ливада - Габрово за отстраняване на свлачище на км. 6+800, изграждане на подпорни стени, канавки и подновяване на 600 м. път. На мястото на всички влаковете ще се движат автобуси Габрово - Дряново, като последният ще е до Царева ливада.
Steve
 
Мнения: 43
Регистриран на: Вто Юли 30, 2013 11:15 pm
Местоположение: Габрово

Следваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron