Временни и постоянни промени в ГДВ 2013

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Промени в ГДВ

Мнениеот Administrator » Чет Авг 15, 2013 10:26 am

Остава прекъснато движението на всички влакове в участъка между гарите Езерово и Тополите

15 август 2013 | 10:13

Варна. Остава прекъснато движението на всички влакове в участъка между гарите Езерово и Тополите от съображения за сигурност по нареждане на следствените органи, поради възникналия пожар в индустриялен клон в района на гара Езерово. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ. По тази причина всички влакове, които пътуват в посока Варна, се движат до гара Повеляново. Влаковете, които по разписания трябва да заминават от Варна, започват своето пътуване от гара Повеляново.
В момента на прекъсване на влаковото движение националният железопътен превозвач създаде извънредна организация за транспортното обслужване на всички пътници, като в участъка между Повеляново и Варна за клиентите на „Холдинг БДЖ” ЕАД е осигурен превоз с автобуси.
До възстановяване на движението на влаковете в гара Варна престоява международния бърз влак № 1180 от Варна за Москва. Във влака има 130 чуждестранни пътници, за които ръководството на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД ще осигури храна и вода.
В момента допълнително е прекъснато движението и в участъка между гарите Синдел и Повеляново, поради което един бърз влак престоява в гара Юнак, а един бърз и два пътнически влака изчакват в гара Повеляново. Пътниците от бързият влак, който престоява в гара Юнак, ще бъдат превозени с автобуси до Варна.
До възстановяване на движението на влаковете ще продължи организацията за превоз на пътниците с автобуси. За обстоятелствата около пускането на движението на влаковете, ще бъде публикувана информация на всеки два часа.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Administrator » Сря Сеп 11, 2013 11:22 am

Временно спират движението на влаковете между гарите "Радомир" и "Земен"

Ограничението важи за 12, 13 и 15 септември

По технологични причини движението на влаковете между гарите "Радомир" и "Земен" ще бъде прекъснато на 12, 13 и 15 септември в интервала от 8.30 ч. до 15.40 ч., съобщиха от БДЖ.

Това налага промяна в графика на един бърз и пет крайградски пътнически влака, които пътуват от София за Кюстендил, между Радомир и Кюстендил, както и между Перник и Кюстендил.

Сутрешният бърз влак от София за Кюстендил ще се движи до гара "Радомир".

Три крайградски пътнически влака, които пътуват между Радомир и Кюстендил, ще се движат само между Земен и Кюстендил.

Други два крайградски пътнически влака, които пътуват от Перник за Кюстендил и от Кюстендил за Перник, ще се движат от Перник до Радомир и съответно от Кюстендил до Земен.

Ще бъдат осигурени автобуси, които да превозват пътниците от тези влакове в участъка между гарите "Радомир" и "Земен".

След това те ще имат възможност да продължат своето пътуване с железопътен транспорт чрез осигурените един допълнителен бърз влак от Земен за Кюстендил и два допълнителни крайградски пътнически влака от Радомир за Перник и от Земен за Кюстендил.

Източник: Днес.бг
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Administrator » Чет Сеп 12, 2013 3:31 pm

За три месеца ще бъде прекъснато движението на влаковете в участъка между гарите Смядово и Комунари

12 септември 2013 | 15:21 |

София. През периода от 16-и септември до 4-и декември ще бъде прекъснато движението на влаковете в участъка между гарите Смядово и Комунари, съобщиха от пресцентъра на БДЖ. Причините за прекъсването на влаковото движение са ремонтни дейности по железния път, които Национална компания „Железопътна инфраструктура” ще извършва в посочения участък.
До приключване на ремонтните дейности един пътнически влак от Горна Оряховица за Комунари и един пътнически влак от Варна за Комунари ще се движат само до гара Смядово. Други два пътнически влака, които пътуват по маршрут от Комунари за Варна, ще се движат само от Смядово до Варна. За осигуряване на транспортно обслужване за клиентите на „Холдинг Български държавни железници” ЕАД ще бъдат осигурени автобуси, които да превозват пътниците от и за тези влакове в участъка между гарите Смядово и Комунари.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Administrator » Пет Сеп 20, 2013 3:15 pm

С подписка 200 жители на Кресна и околиите села искат бързите влакове да спират не само на гарата, но и на спирката

19.09.2013

Над 200 подписа са сьбрани в подписката, инициирана от живещите в квартал "Спирката" в гр. Крее на, в нея са се включили и жители на селата Горна Брезница Сливница, Стара Кресна и Ощава, а окончателният й вариант ще бъде изпратен в Министерството на транспорта. Хората настояват на намиращата се в северната част на квартала жп спирка Кресна да спират не само пътническите, но и бързите влакове, тъй като тя обслужва два пъти повече пътници от жп гара Кресна, намираща се в южната част на града. По-удобна е и за жителите на Кресна, и за населението в района. Имаше години, в които на жп спирка Кресна спираха и бързи те влакове, а в други години пък бързите влакове от Кресна до Кулата и от Кулата до Кресна бяха със статут на пътнически спомни си бившият началник на жп гара Кресна Васил Богоев
Летописът на жп спирката започва от 1916 година, когато е прокарана теснорелсовата жп линия, а от 16 септември 1945 г. е жп спирка на откритата нормална жп линия.
Междувременно приключи укрепването на жп линията в Кресненския пролом и движе нието на всички пътнически, бързи и товарни влакове е възстановено.

Източник: Вестник "Струма", Благоевград - стр. 3
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот 07 » Пет Сеп 20, 2013 3:39 pm

А едно TGV да ги развозва до домовете - не искат ли?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот rain » Пет Сеп 20, 2013 5:21 pm

И с право искат - за населени места като Меричлери, Сливница, Кресна спирките са по-удобни от гарите. Ако въобще са останали някакви БВ южно от Благоевград, то нека спират на спирката вместо на гарата. Нищо не се губи като време, а хората ще са доволни.
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот railjet » Пет Сеп 20, 2013 6:04 pm

Мдам, гражданите от селски тип ще бъдат доволни. Убеден съм, че гражданите от село Гривица (което незнайно защо се води квартал на Плевен), ще се радват,ако им спрат БВ по 2-ра на тяхната спирка. Още утре можем да съберем 200 подписки. Влизаш в кръчмата на мегдана и срещу две Каменици всеки задълбочено консумиращ гражданин ще ти се подпише 20 пъти с дясна ръка и 20 пъти с лявата. А може и с палеца.

Ах,тези граждани, съвсем ще доскапят Глъма. Колко му е да наблъска още десетки малоумни спирания. Няма да се замисли кой влак, къде и защо да спре, ами давай- всичките подред. Простотията с БВ между Искър и Септември се завръща с пълна сила. Тази на Роман,Телиш,Горни Дъбник,Павликени,Своге...- и тя. Пък за Стралджа да не говорим- там хората се раждат и живеят с една единствена цел- да се качат на БВ за Сф и Бс. Слънцето и то сефте ще спира на Айтос, да поеме нескончаемите пътникопотоци...

О Великий Глъме - паметник неръкотворен на гениалните транспортни схеми...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот bdz » Пет Сеп 20, 2013 6:19 pm

railjet написа:Мдам, гражданите от селски тип ще бъдат доволни. Убеден съм, че гражданите от село Гривица (което незнайно защо се води квартал на Плевен), ще се радват,ако им спрат БВ по 2-ра на тяхната спирка. Още утре можем да съберем 200 подписки. Влизаш в кръчмата на мегдана и срещу две Каменици всеки задълбочено консумиращ гражданин ще ти се подпише 20 пъти с дясна ръка и 20 пъти с лявата. А може и с палеца.

Ах,тези граждани, съвсем ще доскапят Глъма. Колко му е да наблъска още десетки малоумни спирания. Няма да се замисли кой влак, къде и защо да спре, ами давай- всичките подред. Простотията с БВ между Искър и Септември се завръща с пълна сила. Тази на Роман,Телиш,Горни Дъбник,Павликени,Своге...- и тя. Пък за Стралджа да не говорим- там хората се раждат и живеят с една единствена цел- да се качат на БВ за Сф и Бс. Слънцето и то сефте ще спира на Айтос, да поеме нескончаемите пътникопотоци...

О Великий Глъме - паметник неръкотворен на гениалните транспортни схеми...


Какво ти пречи ако това носи приходи на БДЖ ?
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот railjet » Пет Сеп 20, 2013 6:27 pm

Точно това ми пречи- че НЕ носи доходи. Кой може да твърди, че Глъма е станал доходоносен от безбройните малоумните спирания??!!?!?!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Сеп 20, 2013 6:28 pm

Надали колкото разходът за спиране по същите тия спирки. Но действително там специално както и останалите изброени от Rain e по добре влакът да спира на спирката отколкото на гарата специално бързите. Липсват достатъчно като бройка довозващи ПВ и затова се налага немалко бързи влакове да спират по спирките. Аз бих добавил и Провадия там също на спирка Добрина в общия случай слизат повече хора, отколкото на гарата.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот mental » Пет Сеп 20, 2013 6:31 pm

railjet написа:Мдам, гражданите от селски тип ще бъдат доволни. Убеден съм, че гражданите от село Гривица (което незнайно защо се води квартал на Плевен), ще се радват,ако им спрат БВ по 2-ра на тяхната спирка. Още утре можем да съберем 200 подписки. Влизаш в кръчмата на мегдана и срещу две Каменици всеки задълбочено консумиращ гражданин ще ти се подпише 20 пъти с дясна ръка и 20 пъти с лявата. А може и с палеца.


Рипаш на едно място, без да вникваш в проблема... Нито сравнението ти е уместно, още по-малко една подобна мярка трябва винаги да се асоциира с негативен ефект.

Спирка Кресна, която генерира двойно по-голям пътникопоток от Гривица, се обслужва от по-малък брой влакове на денонощие. А и още едно спиране на 5611/10 (или дори просто изместване от гарата на спирката) няма да прогони пътници, а би привлякло.

За Слънцето, Стралджа и 1-ва е различно, но пак трябва да се гледа индивидуално. Видя, какво се случи след като идеите ти бяха приложени в началото на графика и видя, че не става така с абсолютизиране.
Аватар
mental
 
Мнения: 231
Регистриран на: Нед Сеп 15, 2013 5:46 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот railjet » Пет Сеп 20, 2013 6:32 pm

Добрината направо почернява от народ, щом Хебъра спре на пероните й...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот bdz » Пет Сеп 20, 2013 6:34 pm

railjet написа:Точно това ми пречи- че НЕ носи доходи. Кой може да твърди, че Глъма е станал доходоносен от безбройните малоумните спирания??!!?!?!

Не съм съгласен с теб!От една спирка Чешнегирово пътуват повече хора от Димитровград,Първомай,Садово,Поповица и Катуница и искаш да ми кажеш,че не заслужава БВ да спира там ?Не може да гледаме да спира на по-малко места и в същото време да генерира по малък пътникопоток.Това не е автобус,за да очакваме никъде като не спира да тръгва пълен и да пристига пълен,автобуса има 50 места влака много повече.
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот railjet » Пет Сеп 20, 2013 6:46 pm

Не си съгласен с мен, ама съм съгласен със себе си. А сега ми докажи, че кьоравата електричка спирайки 8 пъти на дневно на Реселец,Хумата,Одърне и Русаля е доходоносна така както става с твоите влакове на Чешнигирово :arrow:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Nikss » Пет Сеп 20, 2013 6:52 pm

Кьоравата електричка, спираща 8 пъти дневно на Реселец и Хумата определено НЕ е доходоносна, а за други по-далечни спирки не се наемам да правя констатации, но за тези е повече от ясно, че не генерират приходи, дори се чудя защо влаковете продължават да спират на тях при положение, че почти никой не се качва/слиза. Примерно на 20133 са му махнали спирането на прелеза между Хм и Тш, сега не знам дали спира нещо там. :roll:
С 4612 пътувах 2 поредни Четвъртъка и с интерес наблюдавах колко хора ще се качат/слязат на ДЗверино и града на Ромите - епа слаба работа... по 10 човека слязоха на всяка гара и туй беше. :mrgreen:
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Сеп 20, 2013 8:02 pm

4612 от Борово Иваново и Бяла не прави сумарно 10 човека освен ако няма панаир в Борово не знам тогава откъде се изсипват всичките пътници и къде се крият през останалото време. 382 пък е още по идиотски минаващ след 1 часа и спиращ на всичкото отгоре в Борово, Иваново, а пък Бяла дето е без автобус по това време да не говорим. Иначе между София и Мездра е транзит, а догодина с още по ранния си час хептен ще цъфне
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот railjet » Пет Сеп 20, 2013 8:05 pm

И понеже я се съберат 10 души, я не - по Романи,Зверина,Петковци и Могили от декември и 382/383 ще им козируват чинно...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот NikolaiRG » Пет Сеп 20, 2013 8:46 pm

Сега най ми харесва 383 - има 4 спирания от Русе до София. Язък, че е в кофти време, дори и за мен. Иначе с удоволствие бих пътувал винаги с него за където и да е. Да да можеше всички бързи влакове да са така...
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Fantomas » Пет Сеп 20, 2013 9:50 pm

Хубаво искат да спират БВ на сп. Кресна, но нека тогава да не спират на гарата. Или поне не всички от "многото" влакове там. Тъпо е бърз влак да спира 2 пъти в едно населено място, през има-няма 2 км разстояние.
Аватар
Fantomas
 
Мнения: 87
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 7:41 pm

Re: Временни и постоянни промени в действащия ГДВ

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Сеп 20, 2013 10:16 pm

Между ГО и Русе 382 има в Полски тръмбеш и Две могили. Беленски булки го ползват за нощни забавления също :mrgreen: Но Полски и Две могили винаги ще генерират по няколко човека. Да речем че всички тези гари имат нужда от един два влака до София /друг е въпросът че те най масово използват нощния като най удобен/ Нощният 9646 генерира най голям пътникопоток по гарите между Русе и ГО и то такива като Иваново и Борово. Предвид разписанието от новия график на 383 и движението му малко преди Дунава /със сигурност често и обединен с него/ той няма нужда да спира на всички гари до ГО, АМА никаква. Лично за мен и 4611/4612 могат да НЕ спират и никъде между Русе и ГО ако последният пътник ГО Бяла се измести след Дунава и продължава до Русе. Решението е просто 40118 се изтегля да прави най сетне връзка с 2615, а последният пътник за Бяла тръгва след Дунава като ускорен ПВ и пристига малко след него. Пътниците към Полски Ивново Бяла Борово Петко каравелово и т.н. ще се прикачват на този пътнически влак, който между другото и сега си съществува. 40115 се изтегля малко преди 461 от Русе и МБВ то пердаши транзит по главния до ГО. Ама все забравям че то отстрани лесно се приказва :mrgreen:

п.с. 460 от новия график ще пристига 20 минути СЛЕД 40102 /или както ще му е частта като номер ГО Русе/ и като него ще спира чинно навсякъде. Какво пречи пътникът да тръгва след Бързия и първият да не спира никъде до Русе :roll:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron