Страница 9 от 11

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Съб Апр 09, 2016 11:12 am
от Otskov
Най-добре ще е 63-та да въртят на влакове 76хх, 96хх и Го-Ва + Ва-Кн, може и Сф-Др.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Съб Апр 09, 2016 1:06 pm
от dobo
Само не наказвай и малкото пътник на 96хх моля!

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Съб Апр 09, 2016 2:29 pm
от railjet
63 могат да се ползват за международния Сф-Солун и за Шипката.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Съб Апр 09, 2016 7:20 pm
от Otskov
dobo написа:Само не наказвай и малкото пътник на 96хх моля!

И аз не ги обичам, ама по линии, където има над 100 по добре изобщо да не ходят; произвели сме ги веднъж не може просто да ги нарежем (макар че тайничко ми се иска :mrgreen: ) единственото хубаво в тях са вратите им.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Съб Апр 09, 2016 8:05 pm
от diesel07
Otskov написа: единственото хубаво в тях са вратите им.

Ако работят.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 12:16 pm
от BDZ 07
Тези вагони са идеални за 5 и 7 линии.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 2:50 pm
от Vancho_4647
Поредната ''умна'' идея - най-скъпият влак през лятото ще се движи с неклиматизирани вагони. И остава както и досега да пускат възможно най-мизерните вагони на Златните. Един пълен влак от по-висока категория имаше и него развалят. На Янтрата 63-ките как винаги им работи климатика, а на Златните не можело. И като гледам колко са радостни всички по групи и тук - аме вие сериозно ли ?

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 6:12 pm
от Otskov
Не знам кой е радостен, ама аз определено не съм радостен от факта, че 2613/4 ще се обслужват от самоходна скраб.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 6:51 pm
от Vancho_4647
Редно и повече от нормално е влакът с най-висока категория да е и с най-добрите обходи по маршрут Х. Това че вагоните ни като за тази категория са с по-ниска от ограничението на пътя скорост и разписанието на влака сигурно пак ще кажете е проблем на инфраструктурата. 97-ците са вагоните, на които мястото им е по втора линия, но са прекалено малко за две композиции София-Варна. Трябва да изкарат още някоя и друга 44-ка до 130 км/ч ако ще и да е за сметка на капитален ремонт на няколко десетки вагона по-малко.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 7:09 pm
от Otskov
Де да бяха златните с 97-ма...

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 7:19 pm
от bdz46203
Vancho_4647 написа: Това че вагоните ни като за тази категория са с по-ниска от ограничението на пътя скорост и разписанието на влака сигурно пак ще кажете е проблем на инфраструктурата. 97-ците са вагоните, на които мястото им е по втора линия,

Е, как по втора? Те не достигат за Сл. Бряг и 3624/21, че са ни набутали тези 63-ки и в двата състава да ни тормозят.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 10, 2016 9:49 pm
от Vancho_4647
bdz46203 написа:
Vancho_4647 написа: Това че вагоните ни като за тази категория са с по-ниска от ограничението на пътя скорост и разписанието на влака сигурно пак ще кажете е проблем на инфраструктурата. 97-ците са вагоните, на които мястото им е по втора линия,

Е, как по втора? Те не достигат за Сл. Бряг и 3624/21, че са ни набутали тези 63-ки и в двата състава да ни тормозят.

Как да достигат като ги слагат на ПВ за Дупница ? :roll:

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Пон Апр 11, 2016 12:00 am
от nikol4yy
Като става въпрос за 63ките, днес на 2613 беше добавена 2563 006 , приятно впечатление ми направи тоалетната хартия и сапуна в тоалетната, за климатик не знам как е, защото е хладно времето, но като цяло беше добре и от към честота в салона.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Пон Апр 11, 2016 2:53 am
от Svetlin
Дано поне 74-ките на Ззлатните да имат контакти, поне това да е + за категорията на влака. Колкото до 63-ките за мен това са едновременно най-лошите вагони на БДЖ(защото са ограничени до 100км/ч) и същевременно с това вагоните с най-хубавия интериор(салон+масички)... Ако го нямаше гадното ограничение от 100 щяха да са перфектни.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Пон Апр 11, 2016 9:11 pm
от BDZ 07
Дано поне 74-ките на Ззлатните да имат контакти, поне това да е + за категорията на влака


Ако вагоните са ревизирани наскоро - ще имат и перденца.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Вто Апр 12, 2016 7:29 pm
от dobriii123
Дам, днес на 2602 са били 3 ревизирани в Сп 74-ки (т.е. с перденца и контакти) и А40. Идеален състав. Ако пускат само септемврийски вагони на Златните ще е супер.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Вто Апр 12, 2016 9:27 pm
от Otskov
Пък 2614 изцяло с кочинки, една поне 74-ка да бяха оставили за цвят...

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Нед Апр 24, 2016 9:45 am
от dobriii123
20110/111- 2В

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Вто Юни 07, 2016 10:04 am
от dobriii123
Да отбележа тук, че 20110/111 отново са с 3В.
20131 върви само с 2В от 2654/5.

Re: Актуален подвижен състав на КПВ,ПВ,БВ и БВЗР

МнениеПубликувано на: Вто Юни 07, 2016 10:34 am
от Saruman
40100/105 също си върна 3BХ74.