ГДВ 2014

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Сеп 24, 2013 10:09 pm

Vancho_4647 написа:График по 24-та линия:

Свищов-Левски:
КПВ 24201 04:40-05:30. По възможност удължаване на ПВ 40131 до гара Стара загора и от същата гара назначаване на нов БВ Стара загора-Бургас. В момента немалко пътници чакат на Горна оряховица чак до влак 4641 за пътуване към южна България. Продължавам да смятам, че този влак би следвало да тръгва по-късно от Свищов, но би изпуснал Янтрата или пък след това първия работнически чифт от Левски би бил късно в Свищов. Поне 40131 ако се движи до Стара загора (дори би следвало да от Русе но това е друга тема)
ПВ 24101 08:00-08:50 (защо по дяволите този влак според файла пристига 15 минути след 4611 в Левски ? )връзка с 4611. Тук връзка към Балкана и южна България не е особено използвана, тъй като се губи целият ден в път. Нужна е качествена връзка на Мездра към Видин, Лом и Монтана. Би могло да се помисли за възстановяване на влака до гара Търново (то е и необходимо). Този влак трябва да продължава до Велико търново като след Левски да спира на по-малко места, за да може да се върне до 14 ч в гара Свищов.
ПВ 23102 12:40-13:30 (за Черквица) Тук един позабравен влак, за който толкова пъти тръбя. Беше с изключителна населеност и страшно удобен между Свищов и Черквица в момента е разделен на два влака със съмнителна рентабилност, за връзки да не говорим - пълно безобразие. Причината вероятно е новият влак, който е и нужен на хората от южна България пристигащ преди 14 ч и доста удобен за ранно пътуване особено в понеделниците за студентите втора смяна. Но за прибиращите в петък беше по-необходим, в крайна сметка тези, които си идват в понеделник могат и да тръгнат в неделният следобяд, за разлика от заминаващите си, които ако не си тръгнат в петъчния ден (а тръгване по-късно прави прибирането им невъзможно ). Връзка с 2613>40105, a към София може да се пусне БВ тръгващ от Плевен, който да уплътни дупката между 2610 и 2612 и да е с добри връзки на Мездра към Монтана, Лом и Видин
КПВ 24203 15:15-16:05 - връзка с 2615 > 40107. Към София с бърз влак Горна оряховица-София движещ се преди 2614. Същата работа с връзките на Мездра като предишния
ПВ 24105 18:10-19:05 (до Троян) - връзка с 4612 позабравена през този ГДВ. Към София с 461. Връзките на Мездра са проблематични тук поради категорията на влака, но с малко по-голямо чакане може да се хване Ломския бързак за връзка към Монтана, Лом и Видин
КПВ 24205 20:40-21:30 - връзка към Плевен с 2654 и нощни връзки към ГО с 382,а оттам през Балкана с 4647 за Пловдив, Бургас, Ст з, Хасково и т.н., които в момента са кът, а са много нужни

Левски-Свищов:
КПВ 24202 06:30-07:20 връзки от 4646 > 20110 от цяла южна България
ПВ 23101 10:00-10:50 връзка от 4611, 2611 (от Черквица)
ПВ 24102 12:30-13:20 (Велико търново) връзки от цяла южна България
ПВ 24104 15:30-16:20 (oт Троян) връзка с 2612 и нов БВ София-Горна оряховица тръгващ между 2613 и 2615. Връзки на Мездра от Видин, Лом, Монтана
ПВ 24106 19:15-20:05 връзка с 4612, 461 (нужен е нов час на 40106 или връщане на по-късния такъв на 2615 - така замислено в момента е безумно, а тази връзка е много важна юг-север ! и през последната академична година се ползваше изключително много и беше най-пълният влак Левски-Свищов)
КПВ 24204 21:45-22:35 връзка от 2641, Монтана, Лом, Видин, 2654, цяла южна България

Левски-Троян
КПВ 24221 05:50-07:40 връзка от Свищов и 20110
КПВ 24223 10:10-12:00 (до Ловеч в определени дни както и досега)
КПВ 24225 14:00-16:00 (връзка от Свищов, 2613)
ПВ 24105 19:20-21:10 (от Свищов, връзки с 4612, 461)

Троян-Левски
КПВ 24222 05:48-07:45 (както са го замислили сега) за връзка с 2655 и 4611 с чакане
КПВ 24224 08:00-09:50 (връзка за Свищов и 2611, а за 2610 - с чакане) . Тук единият влак им удобна връзка без чакане към Варна и балкана другият към София и северозапада, така че мисля че е компромисен вариант.
ПВ 24104 13:15-15:05 (от Ловеч в определени дни) до Свищов
ПВ 24106 17:05-18:55 до Свищов, връзки с 4612 и 461)

ОБВРЪЗКИ : 24201/24202/24101/24102/24203/24204
24221/24224/24225/24106/24205
24222/24223/24104/24105


Малко дългичко стана не знам кой ме разбра и кой не. Както виждате с цел предлагане на максимално добри връзки предлагам назначаване на някои влакове и за попълване на интервали по направление. Аз лично като много добре запознат с пътникопотока по 24-та смея да твърдя, че тези влакове ще се напълнят. Да не говорим за гара Плевен, която колкото и влака до София да им пуснете все ще ги напълнят. Но винаги е по-лесно да тръгнем веднага с оправданията. Силно се надявам някой да чете това и да се замисли относно графика по 24-та, защото там наистина има потенциал. Ако се продължи с графика от тази година просто обричат участъка Левски-Троян на загиване, а Свищов-Левски на такъв возещ само работещите до Морава и Драгомирово. Наличният в момента подвижен състав се върти по подобен начин, но на влакове крайно неудобни за пътниците !

ЕТО ТАКА трябва да изглежда график по 24-та линия ! Никакви два влака един в 11:10 от Свищов втори в 13:40 пълно безумие.Трябва си като миналата година ЕДИН влак в 12:30 часа за връзка с 2613, не като сега с изпускане на връзката с 2613 или огромно чакане и без връзка към Троян и Ловеч както през тази година. Трябва връщане на схемата от миналата година. Вечерен влак Свищов-Троян в 18 часа за връзка и с Дунава ! Не биваше да разместват нищо по тая линия. От икономии ще я направят с по-слаб пътникопоток от Силистра. Имаше влакове до цели четири различни дестинации кой от кой по-пълен сега няма нищо за догодина пак нищо не е заложено. Кажи ми този влак в 11:10 от Свищов с какво ще прави връзка ? Какво минава през Левски по това време ? Защо развалиха връзка за Ловеч и Троян по обяд и вечерта аз знам защо - за да стоят студентите в Свищов и да и харчат парите там ! Това и община Свищов го иска ...
Vancho_4647
 
Мнения: 879
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот plastikat » Вто Сеп 24, 2013 10:14 pm

Vancho_4647 написа:
Vancho_4647 написа:График по 24-та линия:

Защо развалиха връзка за Ловеч и Троян по обяд и вечерта аз знам защо - за да стоят студентите в Свищов и да и харчат парите там ! Това и община Свищов го иска ...

А защо спряха "Мелодия на годината " ? :D А защо спряха 3660/1?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 793
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Otskov » Вто Сеп 24, 2013 10:14 pm

Л-Тя има 6 часова дупка :?
Имаш ли на Го-Пл ?
Последна промяна Otskov на Вто Сеп 24, 2013 10:19 pm, променена общо 1 път
Аватар
Otskov
 
Мнения: 707
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ГДВ 2014

Мнениеот SaiLeR » Вто Сеп 24, 2013 10:19 pm

Кажи ми този влак в 11:10 от Свищов с какво ще прави връзка ? Какво минава през Левски по това време ?

460.
SaiLeR
 
Мнения: 105
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:59 am

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Сеп 24, 2013 10:23 pm

Не позна, 460 е по-рано 2014-та. А и кому е нужен 460 ? после има връзка до ... Плачковци само в делничен ден ако искаш за по-нататъка ми чакай 2 часа до 2613 имаш друг влак от Свищов в 13:40. Е да ама той изпуска 2613 и връзката за Троян ... А до миналата година имаше ЕДИН влак вършещ отлична работа за всички вместо двата влака дето единствено този на 13:40 се ползва ( и то забележете връзки на Левски с електричка и от ГО пак ) от хора до Шумен и е по-удобен за реботещите по спирките Морава и Драгомирово. За Троян връзката се изпуска сега с 20 минути догодина и с повече. За какво са тези влакове ? Обяснете ми щото аз не разбирам ... И тоя влак на 19 часа от Левски се ползва изключително от пътуващи от Северозападна България пристигащи с 4612 така че е немислимо 4612 да е транзит през Левски, ама нещо им се стори много хубава тая връзка която създадоха през тази година та решават да я развалят ми хубаво ... И тоя от Троян в 15:50 вместо в 17 ? ЗАЩО ? Явно искат от 2015-та 4612 да е въздуховоз още след Плевен !
Vancho_4647
 
Мнения: 879
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Вто Сеп 24, 2013 10:41 pm

Ще го прочета отново Ванчо с най-голямо старание, но искам той да схване основната идея за наместване на пъзела.
railjet
 
Мнения: 4267
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот bdz » Вто Сеп 24, 2013 10:49 pm

railjet написа:Ще го прочета отново Ванчо с най-голямо старание, но искам той да схване основната идея за наместване на пъзела.

Имаш ли други освен тези ?
bdz
 
Мнения: 652
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Вто Сеп 24, 2013 11:06 pm

Та,така, да си представим, че мрежата на Бг е едно човешко тяло с разперени крайници. Главата е Русе, лявата ръка е 2А, дясната - 2Б, гръцмуля е Горна,читала е Дъбово, левия крак - ЗА, десния - ЗБ, третия крак- продължение към СЗ и ДГ. От гръцмуля до читала е гръбнака с аортата и от тях зависи движението на крайниците. Кръвообръщението трябва е синхронизирано, както при всеки сърдечен цикъл (систол).

С други думи, когато два бързака напредват към ГО, един пътник от Русе ще приближава ГО, а друг от Дъбово пак ще приближава ГО. 4-тите се събират всичките на ГО и до 20 минути да са си разменили пътниците и дидагите и всеки отпрашва към крайната си дестинация.
По абсолютно същото време подобен сбор от 2 бързака и 2 пътника трябва да се осъществи и на Тулово-Карлово - един БВ идващ от Сф, един от Бс,един пътник от ГО,втория от СЗ. Събираш ги пак до 20 мин в една от двете гари и бегом марш всеки по пътя си.

Тези две "пулсации" трябва да се случват на всеки 2 часа и по едно също време на ГО и ДБВ/ТЛВ. На всеки два часа от светлата част на деня плевналията може да пътува за Слв/Бс и обратно на всеки два часа бургазлията и сливналията могат да пътуват за ГО и Пл.
На всеки два часа Варненец и шуменец ще има влак с връзки за влак за Казанлък и Карлово, на всеки два часа карловец и казанлъчанин ще има влак с връзки за влак към Североизточна Бг.

Русенци и СЗ - идентично на всеки два часа могат да хванат влак с връзка за влакове за навсякъде.

Това синхронизирано упражнение ГО-Дбв тряба безупречно да функционира по 8 пъти на ден.

Един път този ребус да го нагласиш, вече си върнал 50% от избягалите от БДЖ-то. После вече ще натамъняваш свищовските и каспичанските връзки- доколкото е възможно, но не приоритетно.
railjet
 
Мнения: 4267
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Сеп 24, 2013 11:29 pm

Аз не искам бързите влакове да се съобразяват със Свищов, а обратното. Не смятам, че е толкова трудно да се върне старата схема на движение и трите участъка Левски-Свищов Левски-Троян и Плевен-Черквица обслужвани от мотриси подавани от депо Левски да имат КОМПРОМИСНО добри връзки с бързите влакове София-ГО-Варна и обратно и влакове откъм Видин, Лом, Монтанта-Мездра оттам вече и с горските влакове ГО-Дъбово и т.н, Старата схема беше единия влак има удобна връзка към София другия посока Варна и така през един. КОМПРОМИСНО ! Това може да не е най-важната линия в България, но определено 2613 в петъчни дни вече няма правостоящи между Левски и ГО. Отговорът защо ти го написах на ЛС !
Vancho_4647
 
Мнения: 879
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Вто Сеп 24, 2013 11:34 pm

Ясно.
Аз искам влаковете 2610/11/12/13/14/15, да са с минимум 50% пълнеж между всеки две гари на които ще спират. Искам Дунава,Българията и Румънеца да тръгват с поне 20% пълнеж от Русе и да пристигат с поне 10% в Русе.
railjet
 
Мнения: 4267
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Saruman » Сря Сеп 25, 2013 11:02 pm

Нещо друго по влаците някой ще пошушне ли?
Аватар
Saruman
 
Мнения: 293
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Сря Сеп 25, 2013 11:13 pm

Измори ни се чаканката да чакаме със затаен дъх!

Трябват ми пълнежите на ПВ тата и 464/465 от Р до Сз и на Хебъра - и в двете посоки. Важно е. Надявам се средната цифра да е над 25-30%.
railjet
 
Мнения: 4267
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот bdz » Сря Сеп 25, 2013 11:22 pm

railjet написа:Трябват ми пълнежите на ПВ тата и 464/465 от Р до Сз и на Хебъра - и в двете посоки. Важно е. Надявам се средната цифра да е над 25-30%.

Това не го разбрах,но ако можеш да промениш нещо направи "Хебъра" да бъде Пловдив - Шумен и Шумен -Варна след Шумен няма нужда,а всички ПВ Русе-Горна да са до Сз с минимум 3 вагона 464/5 да са с директен вагон вътрешно Русе-Дг-Русе.Искай 8636/37 да са до София и от София,а не от Пловдив да махнат 1620,белия да стане 2-класа и да е до Враца.Всички КПВ Прм-По да са до Сф,а не до Пловдив,за сега това не се сеща за друго.
bdz
 
Мнения: 652
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Сря Сеп 25, 2013 11:32 pm

За Шумен твърдо нимой. Там закриха пункта. Просто Хебъра трябва да намери нормален час на тръгване, щото 04:53 е гаранция, че никой няма да се качи от Варна.
Румънеца и Турчина трябва да вървят поотделно ГО-Р-ГО. 8636 и 8637 искам да ги прекарам през Дг, ако ще и с маневрата 52 начело. До Сф не знам, но до СП или Ксц си струва.
railjet
 
Мнения: 4267
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот bdz » Сря Сеп 25, 2013 11:37 pm

railjet написа:За Шумен твърдо нимой. Там закриха пункта. Просто Хебъра трябва да намери нормален час на тръгване, щото 04:53 е гаранция, че никой няма да се качи от Варна.
Румънеца и Турчина трябва да вървят поотделно ГО-Р-ГО. 8636 и 8637 искам да ги прекарам през Дг, ако ще и с маневрата 52 начело. До Сф не знам, но до СП или Ксц си струва.

Няма кой да ти ги прекара посмъртно през Дг,толкова е зле участъка Михайлово-Димитровград,че НИКОГА няма да стане това,дори в мечтите ни...А за 460/61 и 464/5,съм съгласен,но при този дефицит на локомотиви съм склонен да са заедно,но поне вагона вътрешно да е директно до Русе.
bdz
 
Мнения: 652
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Saruman » Чет Сеп 26, 2013 7:50 am

А защо не какти си беше Букурещ - Димитровград.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 293
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Чет Сеп 26, 2013 9:14 am

Средната цифра на МБВ 464/465 може и да се повиши ако МБВ има как да правят връзки и са с вагони като за МБВ ( и не закъсняват разбира се ) да не забравим и не спират на Дебелец, Соколово и т.н. 464/465 си беше стабилно пълен в международно съобщение преди да ги разделят сега като чака два часа почти на ГО, а и с всичките ремонти, отклонявания на маршрута и т.н. е въздуховоз. Странно, но факт закъсняващите с по 300 минути вагони от Гърция бяха най-пълни ...Също така за добър пълнеж на МБВ са необходими и атрактивни оферти и намаления при закупен по-рано билет и т.н. ;) Не може аз да давам 52 лв Русе-Брашов-Русе ( 400 км по шосе и около 600 по релси двупосочно), а оттам до Будапеща да ми е 80 лв двупосочно (1600 км в двете посоки :lol: ) Относно разликата в комфорта на влака Русе-Букурещ и Брашов-Будапеща да не коментираме
Vancho_4647
 
Мнения: 879
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Чет Сеп 26, 2013 10:29 am

Мда, хубавите неща стават и с ценови оферти, но нали Глъма и маркетинг е като магаре и политика, както се беше наскоро изразил един форумец..
Последна промяна railjet на Чет Сеп 26, 2013 10:49 am, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 4267
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Saruman » Чет Сеп 26, 2013 10:38 am

Преди години нямаше 464/465 а нещо от дорта 46ХХ/46ХХ с номер за БВ.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 293
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: ГДВ 2014

Мнениеот rexkos1991 » Чет Сеп 26, 2013 10:40 am

Да, имаше период (мисля, че беше 2008 г. някъде) влакът се движеше под номер 4643/4644.
rexkos1991
 
Мнения: 765
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 госта