Този министър е може би най-НЕКАДЪРНИЯ министър в историята



Питам кой избра тези фирми? Защо се стигна дотук? КОЙ обслужва това решение???????????
ОСТАВКА!ОСТАВКА!
Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet
asenovgrad4anin написа:Това със спирането на движението Айтос-Бургас е най-големият ГЛЪМ в историята на ЖП транспорта!
Този министър е може би най-НЕКАДЪРНИЯ министър в историята![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!
Питам кой избра тези фирми? Защо се стигна дотук? КОЙ обслужва това решение???????????
ОСТАВКА!ОСТАВКА!
Смятаме, че до месец и половина ще бъде възстановена главната сигнализация и сигнално-охранителната техника в тези 9 гари.
Vancho_4647 написа:Идентично е времето ако се погледне разписанието до Яш-Унгени-Кишинев-Москва. А по-скоро го правят, за да се избегне Западна Украйна. Руснаците не искат да пътуват през Киев.
Vancho_4647 написа:Ето карта на ЖП мрежата в Молдова и Украйна.
http://www.bueker.net/trainspotting/map ... kraine.gif
В момента влаковете влизат в Русия през линията Киев-Конотоп-Суземка. Проектният вариант през Кишинев по всяка вероятност би пътувал по маршрут Роман-Яш-Унгени-Кишинев-Тираспол-Одеса-Полтава-Харков-Белгород-Москва
NikolaiRG написа:Предполагам, че го правят, за да се спести малко време. През комунистическо минаваше през Унгени и оттам директно към Киев. Пътувал съм по този маршрут.
railjet написа:Изписахме сто страници, че директен влак между България и Украйна вече няма!!!! Питай там украинските железници дали са запазили влакове до който и да е град в Румъния. Веднъж като стъпиш на румънска територия, влакове до Букурещ - бол!! От Букурещ до Русе имаш 461.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта