Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот asenovgrad4anin » Пон Ное 17, 2014 7:53 pm

Това със спирането на движението Айтос-Бургас е най-големият ГЛЪМ в историята на ЖП транспорта!
Този министър е може би най-НЕКАДЪРНИЯ министър в историята :evil: :evil: :evil: !!!!!!!!!!!!
Питам кой избра тези фирми? Защо се стигна дотук? КОЙ обслужва това решение???????????
ОСТАВКА!ОСТАВКА!
asenovgrad4anin
 
Мнения: 184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:10 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот дзвера44 » Пон Ное 17, 2014 11:03 pm

asenovgrad4anin написа:Това със спирането на движението Айтос-Бургас е най-големият ГЛЪМ в историята на ЖП транспорта!
Този министър е може би най-НЕКАДЪРНИЯ министър в историята :evil: :evil: :evil: !!!!!!!!!!!!
Питам кой избра тези фирми? Защо се стигна дотук? КОЙ обслужва това решение???????????
ОСТАВКА!ОСТАВКА!

Не бил кадърен.Като го гледам не ходи гладен като мене.Кадърно си е момчето,само че целта е да сасипят всичко.То и без това такъв народ това заслужава :lol: На зла круша зъл прът
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот NeroN » Пон Ное 17, 2014 11:53 pm

Смятаме, че до месец и половина ще бъде възстановена главната сигнализация и сигнално-охранителната техника в тези 9 гари.


Преди 2-3 дни защо не можеше, а сега може? Интересно ми е и как ще стане де... СОТ ли ще слагат? "Сигнално-охранителната техника" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот Rado » Вто Ное 18, 2014 2:51 pm

Явно за СОТ става въпрос. Г-н Министърът нищо не обещава за ОИ, така че да не се чудите после, защо гарите са останали "развързани" ;)
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот dorostol2003 » Чет Ное 27, 2014 6:42 pm

Преговаря се с руските железници след 14.12 да се пусне линията София-Москва по друг маршрут през Румъния и Молдова
dorostol2003
 
Мнения: 9
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 9:37 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот NikolaiRG » Чет Ное 27, 2014 7:09 pm

Предполагам, че го правят, за да се спести малко време. През комунистическо минаваше през Унгени и оттам директно към Киев. Пътувал съм по този маршрут.
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Чет Ное 27, 2014 10:59 pm

Идентично е времето ако се погледне разписанието до Яш-Унгени-Кишинев-Москва. А по-скоро го правят, за да се избегне Западна Украйна. Руснаците не искат да пътуват през Киев. От друга страна в Молдова има много наши сънародници, а особено Тираспол е безкрайно орязан от връзки. Няма да е лошо да стане. Според мен обаче Киев също ще си запазят вагона/те и ще ги прикачат на Пашкани или Роман към групата от Москва/Харков/Кишинев.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот rexkos1991 » Чет Ное 27, 2014 11:41 pm

Няма ли да има директна група с плацкартни вагони Габрово - Кишинев? :lol:
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот транзитен пътник » Пет Ное 28, 2014 8:53 am

Vancho_4647 написа:Идентично е времето ако се погледне разписанието до Яш-Унгени-Кишинев-Москва. А по-скоро го правят, за да се избегне Западна Украйна. Руснаците не искат да пътуват през Киев.


Но как се избягва Западна Украйна?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Ное 28, 2014 12:18 pm

Ето карта на ЖП мрежата в Молдова и Украйна.

http://www.bueker.net/trainspotting/map ... kraine.gif

В момента влаковете влизат в Русия през линията Киев-Конотоп-Суземка. Проектният вариант през Кишинев по всяка вероятност би пътувал по маршрут Роман-Яш-Унгени-Кишинев-Тираспол-Одеса-Полтава-Харков-Белгород-Москва
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот транзитен пътник » Пет Ное 28, 2014 3:25 pm

Vancho_4647 написа:Ето карта на ЖП мрежата в Молдова и Украйна.

http://www.bueker.net/trainspotting/map ... kraine.gif

В момента влаковете влизат в Русия през линията Киев-Конотоп-Суземка. Проектният вариант през Кишинев по всяка вероятност би пътувал по маршрут Роман-Яш-Унгени-Кишинев-Тираспол-Одеса-Полтава-Харков-Белгород-Москва


Разбирам, благодаря.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот vankata » Съб Дек 06, 2014 1:20 am

NikolaiRG написа:Предполагам, че го правят, за да се спести малко време. През комунистическо минаваше през Унгени и оттам директно към Киев. Пътувал съм по този маршрут.

Ники и аз през "комунистическо" съм минавал дестинацията София-Москва и обратно два пъти т.е минавал съм разстоянието четири пъти - два пъти през Вадул Сирет и два пъти през Унгени (тогава имаше по два директни влака на ден). И макар, че бях само 6 и 7 годишен си спомням, че през Унгени времепътуването беше с около 3 часа по-малко. Не си спомням, скоростите какви са били, но оттогава определено жп. мрежата на Украйна се подобри (електрификация и т.н.) докато през Молдова май се минава само на дизелова тяга и в момента. Така, че нищо чудно сега през Вадул Сирет да е по-кратко.
Но детския ми спомен, който се заби най-трайно в съзнанието ми е от пораженията в Румъния от земетресението във Вранча, които нагледно видях при окончателното ни прибиране в България - живях две години в Москва 75-77г. и точно през май 77 се прибрахме, 3 месеца след катастрофалния трус гледките през Румъния бяха страшни - сринати къщи, разкривени жп. линии....
vankata
 
Мнения: 68
Регистриран на: Сря Сеп 18, 2013 9:30 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот Administrator » Сря Дек 10, 2014 2:10 pm

Холдинг БДЖ ЕАД въвежда предварителна продажба на билети за Коледните и Новогодишните празници

Публикувано : ср, дек 10th, 2014

За удобство на всички клиенти, които предвиждат да пътуват с влак по време на Коледните и Новогодишните празници, от днес (10 декември) Холдинг БДЖ ЕАД въвежда предварителна продажба на билети за всички бързи влакове.

Обичайният срок за предварителната продажба на билети е 5 дни, но националният железопътен превозвач има практиката да удължава този срок, в случаите когато предстоят по-дълги празнични периоди. По този начин Холдинг БДЖ ЕАД дава възможност на своите клиенти да планират предварително своите пътувания, както и своевременно да закупят билет и резервация за седящо място за предпочитания от тях влак в срок от 27 дни преди самото пътуване.

Предварителната продажба на билети и резервации за седящи места, която железопътният превозвач стартира, ще се извършва във всички железопътни гари и бюра в страната през периода от 10-и декември до 5-и януари 2015 г.

Клиентите на Холдинг Български държавни железници ЕАД могат да получат подробна информация за свободните места във влаковете от служителите на билетните каси в гарите и бюрата. Телефоните за връзка с тях са посочени на официалната интернет страница на железопътния превозвач (www.bdz.bg).

За празничните дни по повод Коледа и Нова Година, Холдинг БДЖ ЕАД предвижда да осигури и допълнителни вагони за влаковете, които пътуват по основните направления в страната.

***

Националният железопътен превозвач напомня на своите клиенти, че за определени влакове могат да закупят онлайн билет за своето пътуване. Системата за онлайн резервации и продажба на билети предлага бърз, лесен и модерен начин за закупуване на железопътни билети, независимо от местонахождението на клиента, като позволява и възможност за визуален избор на спални и седящи места, съгласно композицията на всеки влак. Разплащането се осъществява по електронен път с най-масово разпространените кредитни и дебитни карти. Билетът се получава на електронната поща на регистрирания клиент, след което се разпечатва на хартиен носител. Особено удобна за клиентите е възможността да се закупуват билети от таблети и смартфони. По този начин не е задължително билетът да се разпечатва на принтер, тъй като той се валидира от кондуктора във влака директно от мобилното устройство.

Билети могат да бъдат закупени онлайн за осемнадесет влака, движещи се по основните търговски направления. Това са:

- бързите влакове със задължителна резервация по направленията: София Пловдив Бургас и обратно; София Карлово Бургас и обратно; Горна Оряховица София и обратно; София Горна Оряховица Варна и обратно;

- бързите влакове по направленията: София Благоевград и обратно; Пловдив Варна и обратно; София Варна и обратно; и

- бързите влакове със спални вагони по направленията: София Горна Оряховица Варна и обратно и София Пловдив Бургас и обратно.

Системата е достъпна на официалната интернет страница на Холдинг БДЖ ЕАД www.bdz.bg, както и на електронен адрес http://bdz.transportinfo.bg

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Дек 10, 2014 2:19 pm

Тази онлайн система трябваше до влизане в сила на новия график да включва всички бързи влакове в страната. Очаква ли се това да стане факт или ще чакаме още няколко години както беше и с пилотното пускане на същата тази система.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Сря Дек 10, 2014 2:33 pm

Колко души ще се качат на влак Сф-По-Бс ?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот bdz43r » Сря Дек 10, 2014 2:38 pm

Приблизително нула.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот dorostol2003 » Нед Дек 28, 2014 12:24 am

Някой да има информация дали измислиха някакъв алтернативен влак и маршрут, който да ходи до Украйна?
dorostol2003
 
Мнения: 9
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 9:37 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот dorostol2003 » Пон Дек 29, 2014 1:44 pm

В чужбина съм и нямам възможност да звънна до Русе или София, моля някой ако може да звънне в Русе или София и да пита пуснали ли са някакъв влак до Украйна, както бяха обещали.Благодаря предварително ако има някой добър човек и се отзове! Лек ден и весели празници!
dorostol2003
 
Мнения: 9
Регистриран на: Сря Окт 22, 2014 9:37 pm

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот rexkos1991 » Пон Дек 29, 2014 2:10 pm

Има три чифта влака на ден Москва - Кишинев. Всеки следобед от Кишинев заминава международен влак "Претения" за Букурещ. Това е единствената що годе приемлива връзка от Русия за Балканите.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Дек 29, 2014 2:42 pm

railjet написа:Изписахме сто страници, че директен влак между България и Украйна вече няма!!!! Питай там украинските железници дали са запазили влакове до който и да е град в Румъния. Веднъж като стъпиш на румънска територия, влакове до Букурещ - бол!! От Букурещ до Русе имаш 461.

Между Украйна и Румъния също няма.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron