Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2015

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот rexkos1991 » Вто Мар 18, 2014 11:50 pm

railjet написа:Аз лично от кьоравата електричка от ГО повече от 42 не съм преброявал.

На Плевен може и да не си преброявал, но иди в петък следобед на ГО и виж как електричката 40105 се пука по шевовете.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот rain » Сря Мар 19, 2014 12:00 am

Разбира се, че се брои +/-, особено в софийско. Горнооряховци, обаче, са много съвестни в това отношение.
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот Otskov » Сря Мар 19, 2014 12:03 am

Ще ме накарате на 28-ми да отида да броя :D
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1943
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот lopik » Пет Окт 24, 2014 10:20 pm

Здравейте. Искам да ви питам как се движи пътникопотока във влаковете София-Бургас-София през Карлово. Имам предвид от Златица, Карлово, Казанлък и другите задбалкански гари има ли достатъчно пътникопоток и накъде е насочен. Ще има ли проблем, ако директните влакове през Карлово се спрат и останат само влаковете през Пловдив. Нека пренебрегнем, че времепътуването през Карлово е по-малко, а това ли е причината влаковете за Бургас да минават оттам? Според вас след евентуалното завършване на 8-ма и 1-ва линия, трябва ли да останат директни влакове София-Бургас през Карлово? Очаквам отговор. Благодаря.
lopik
 
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Сеп 13, 2014 8:58 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот emokey » Пет Окт 24, 2014 11:02 pm

Естествено че трябва да останат. Остави че времепътуването е по малко отколкото през Пловдив, защото не малко хора пътуват до северна България като използват 4-та линия. И защо според теб трябва да се спрат влаковете м/у Бургас и София по 3-та?
emokey
 
Мнения: 37
Регистриран на: Вто Сеп 24, 2013 12:05 am

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот lopik » Пет Окт 24, 2014 11:05 pm

Не, като цяло какво мислите, че трябва да е съотношението в бройката влакове през Карлово и Пловдив, когато стане готова 8-ма линия и би трябвало през ПО да е по-бързо. Не казвам, че трябва да се спрат, а дали е задоволителен потока и в кои участъци?
lopik
 
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Сеп 13, 2014 8:58 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот bdz43r » Пет Окт 24, 2014 11:30 pm

През По ще е осезаемо по-бързо, когато стане и първата част от 8-ма линия и тогава най-логичният път за Бургас ще е по 1-ва и 8-ма, още повече, че се обслужват и повече големи градове по това трасе.
До тогава обаче 3-та ще си остане основно трасе за пътуване между София и Бургас. Всъщност бързината там се ограничава предимно от няколко тапи, иначе 3-та би могла да конкурира и новата 8-ма, и автобусите по магистралата.
bdz43r
 
Мнения: 3147
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Политика

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Ное 07, 2014 5:59 pm

По 91-ва единия чифт може да бъде спрян и да остане само 91102/91103. Достатъчни са им връзки с 9622/9623 за Варна и Русе ОТ Силистра и с 9636/9637 от/за София.

По девета няма нужда от 90101/90102/90106/90201/90202/90203/90205. Само от тях се спестяват 500 влаккилометра напълно безсмислени и празни влакове.

90102 може да се раздели по начина, по който беше преди 3 години (частта Каспичан-Самуил да я обслужва Силистрата, която да е с 2627, който пък да е се върне в 23:45 естествено. Оттам към Русе да продължава 1 вагон докаран от 9623 предния ден, който да е измести по времето на сегашния 90205 и да спира по керемидите

90202 за 10 човека (и то все железничари) в пика си е неоправдано да се лангърка. Ако НК ЖИ имат нужда от транспорт ще си осигурят маршрутка да отвозва хората (ако трябва и БДЖ ще им я осигурят вместо да се плащат колосални суми за измислени влакове, които да вземат оттам, където има наистина нужда от такива.)

Разписанието на 90101 ще се изпълнява от 9621, който ще вози вагони за Бургас, а не както сега е заложено два влака по един за Варна и един за Бургас

90106 ще се изпълнява от 9622, само че в по-късния нормален час на 9622, който НЕ трябва да тръгва в 16 ч от Варна твърде рано е и ще се изпразни както е заложен в ГДВ 2015


42-ра линия ''гълта'' 350 влаккилометра с 11-те си чифта при този слаб пътникопоток напълно неоправдано ! Да ме извиняват приятелите ми от форума, които са от Габрово, но влаковете за там следва да са не повече от 4, а не 11. (един за 4651/40100, един за 40103/40104, един за 4652/40107) Дори са три, а не 4 :D

По 4-та линия спокойно могат да се спрат отново 40101/40108. Първият, защото през ГДВ 2015 и то доста разумно 40131 ще бъде удължен до Стара загора, където ще прави връзки за Пловдив и Бургас и е в близък интервал с 40101, а вторият, защото винаги е бил абсолютен въздуховоз с не повече от 20 човека въпреки традиционно добрите връзки юг-север, които осъществява

Със сигурност има други участъци, по които същомогат да се спрат влакове, но тези три линии са едни от най-фрапиращите случаи на постоянно празни влакове. Спестените влаккилометри биха могли да се използват в ден неделя например за БВ София-Плевен-София. Релация, по която има дупка между 2610 и 2612, която прави 2612 невъзможен за пътуване, ВЪПРЕКИ че винаги е с 6 B в него ден. Дупката между 11:30 и 15:30 трябва да бъде запълнена ПОНЕ в неделя. Друга изключително належаща дупка, която остана след ''резачката'' през 2011-та е вечерния ПВ Горна оряховица-Плевен, който беше най-пълния ПВ в участъка ГО-Плевен заедно с Дезирата от/за Търново :? Парадоксално и двата в момента ги няма, а се лангъркат празните гробници и лами 32-ра серия :mrgreen:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Политика

Мнениеот railjet » Пет Ное 07, 2014 6:06 pm

Връщаме първо 8671/2 и 2671/2, после ще мъдрим другото.

Дг-Сви и Дг-Мчг можем да ги отпишем.
railjet
 
Мнения: 7787
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Ное 07, 2014 6:08 pm

Дупница-Бобов дол вози всичко на всичко 0 човека :mrgreen: Иначе си много прав и подкрепям за ''уЙкендите'' с всичко де що мога да вдигна :lol: Само че нека да са с 44-ки и 97-ци, а не същите да ми ги пускат за Драгоман, Бобов дол, Септември и Карлово :shock: Разбира се задължително връщане на бистрата в движение :evil:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Пет Ное 07, 2014 6:29 pm

Някой тамошен комунист решил да зарадва тамошните комунистите с по-модерен влак. Ама то се оказало, че желаещите са между 0 и 5. Естествено че Московски е виновен за проявеният Ум.
railjet
 
Мнения: 7787
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот bdz43r » Пет Ное 07, 2014 6:58 pm

Дупница - Бобов дол има само един влак и той е по никое време, колко пътници да има? Преди, когато имаше влакове в съответните часове, те се пълнеха с ученици, а още по-преди, когато мината плащаше картите на работниците, влакове имаше и до самия рудник и то пълни.
Сега работниците се оправят както могат, а учениците - и те както могат...
bdz43r
 
Мнения: 3147
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Съб Дек 20, 2014 1:13 pm

Каква е актуалната населеност на морския Дунав и русенския Хебър след ГО ?
railjet
 
Мнения: 7787
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот rexkos1991 » Съб Дек 20, 2014 1:16 pm

Снощи в Хебъра след ГО е имало доста пътници, не е имало свободни купета даже. Състав: три 50-ки и един АБ 43 от Пловдив, както и 2Б от София.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Съб Дек 20, 2014 1:20 pm

Ваййй,чудо е станало :shock:

Трябва да проверим как става менкането на вагони и машини- дали има много размотаване.
railjet
 
Мнения: 7787
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот disell » Съб Дек 20, 2014 2:51 pm

Сега като е директен Ва-Сф още повече пътници сигурно ще пътуват с него защото няма да има прекачване както беше по стария ГДВ/то и тогава 90 % от пътниците слизаха на ГО-лямата гара и се телепортирана на Синия влак/ За обратното направление от Сф по принцип по-малко хора ползваха тази връзка но пак Синия се разтоварваше на около 70-80% .
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Съб Дек 20, 2014 2:57 pm

За 05:15 едва ли има много кандидати. Как ще отидат до гарата?
railjet
 
Мнения: 7787
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот plam71en » Съб Дек 20, 2014 5:13 pm

С такси или личен автомобил.Градският транспорт тръгва 5.00ч.
plam71en
 
Мнения: 227
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот vlak022 » Съб Дек 20, 2014 8:57 pm

По инфо от превоза, доста хора са започнали да ползват сутрешния влак 2610 / Морския Хебър/ за София. Тази сутрин двата второкласни вагона са били препълнени. Морския Дунав 2615 също е доста населен, но е възможно това да е заради празниците. Пътуват предимно студенти и млади хора.
vlak022
 
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 1:17 pm
Местоположение: София

Re: Дискусия относно населеността на влаковете в ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Нед Дек 21, 2014 3:39 am

Потвърждавам, снощи 2615 беше доста пълен като дори в А то нямаше свободно купе, а дори не беше пристигнал още 4652.

п.с. Мнението на Rexkos от предишната страница е относно 4652 след ГО, а не 2615
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта

cron