ГДВ 2015

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: ГДВ 2015

Мнениеот mach » Пет Юни 20, 2014 12:12 pm

rexkos1991 написа:Поне 480/481 да направят така, че да спират само на Враца, Бойчиновци, Брусарци и Орешец (с довозваща връзка до Белоградчик). 7621/7624 също трябва да е с орязани спирания, единствено за 7620/7625 може да се допусне компромис за пенсиите. Ще има достатъчно ПВ по 7-ма и без това.
А обикалянето през Мездра и повече от безсмислено и нелогично. Достатъчно е да се навържат връзките с 2-ра линия на Мездра-юг.

Абсолютно прав си...но явно БДЖ обслужва интересите на автобусния превозвач Алексиев автобуса който тръгва в 5.00 от Видин е пълен до дупка в следващите почти са празни ето за това говоря само от това че 7621 тръгва много късно 5.50 и изпуска връзката със Златните по направлението Плевен Варна БДЖ губи най малко 40-50 пътника още от Видин но сигурно Алексиев си плаща на който трябва от БДЖ за да е така...спокойно може 7621 да тръгва в 5.00 и да е в Сф 9.30 само 30м след автобуса...сега пътниците за Плевен Варна и т.н. пътуват с автобуса до Мз за да хванат Златните абсолютна малоумщина от страна на БДЖ...а пък сега влизането в Мз ще е безобразие особенно за 7624 нека погледнат разписанието на БВ ВИДА от 1988 и да преписват скъпите графисти :)
А пък пътниците на МБВ 480 481 ще бъдат ошашавени от смяната посоката на движение и на Мърчево ще има много пътници за Будапеща както и на Воднянци...това е пародия на МБВ това е обедно ПВ като предполагам и след Вн ще продължи като ПВ до Крайова :D
mach
 
Мнения: 198
Регистриран на: Чет Окт 17, 2013 7:30 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Юли 08, 2014 10:32 am

Я някой пак да качи ГДВ-то.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот rexkos1991 » Вто Юли 08, 2014 10:56 am

Ето го ГДВ 2015, като това е първата и засега единствената излязла версия:
http://dox.bg/files/dw?a=f7af0a0475
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: ГДВ 2015

Мнениеот KRAKOMOBILA » Вто Юли 08, 2014 11:03 am

Благодаря.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пет Юли 11, 2014 9:11 pm

Какви са тези странни номера 480/481 на МБВ, който не минава изобщо по 4-та линия?
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот rexkos1991 » Пет Юли 11, 2014 9:34 pm

МБВ София - Будапеща през Видин, който ще се движи по трасето на сегашния 7622/7623.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: ГДВ 2015

Мнениеот bdz43r » Пет Юли 11, 2014 9:38 pm

lui6_figo_cfr написа:Какви са тези странни номера 480/481 на МБВ, който не минава изобщо по 4-та линия?
Веднага да мине по 4-та! Мездра - Го - Дъбово - София. Може и един тур до Елена.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пет Юли 11, 2014 9:47 pm

Не е задължително, но номерата на влака трябва да се сменят като започват с 7-ца във вътрешно. Трябва да се съблюдават правилата за синтаксиса на номерата на МБВ.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот bdz43r » Пет Юли 11, 2014 9:51 pm

Номерата на МБВ са един и същи във всички държави и никой не се вълнува, че ние сме си кръстили линията 7-ма. Нашите правила за МБВ не важат.
Влак 480 няма нищо общо с 4-та линия, а че влак 461 минава по нея е чисто съвпадение.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Vancho_4647 » Съб Юли 12, 2014 4:18 am

lui6_figo_cfr написа:Не е задължително, но номерата на влака трябва да се сменят като започват с 7-ца във вътрешно. Трябва да се съблюдават правилата за синтаксиса на номерата на МБВ.

Знаех си, че отсъствието ти от форума е затишие пред буря :mrgreen: Тука и аз не мога да се сдържа да не се възмутя от простотията, която написа... :evil:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Юли 12, 2014 9:25 am

Аз откъде да знам, че 4-ката в МБВ през Русе не била, заради това, че минавал по 4-та линия? Сега вече знам. Айде не се възмущавай толкова. Не сме длъжни да знаем всичко, нали? По-притеснителното е друго- че в сайта на БДЖ не можеш да откриеш надеждна и подробна информация за обвръзките на МБВ през наша територия с др. влакове на наша и/или чужда територия. В наши дни би трябвало да е възможно с едно кликване да мога да разбера какви жп връзки ми се предлагат напр. от сп Бръчма (Бг) до произволна малка спирка по трасето на теснолинейката до Нова Бистрица (Чехия) или от сп Дождевица до Берлин и т.н.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Vancho_4647 » Съб Юли 12, 2014 1:07 pm

Международно бюро на Дождевица и Бръчма не искаш ли ?
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Юли 12, 2014 4:24 pm

След като по спирките на градския транспорт имаме ел.табла с подробна информация, какво пречи да имаме нещо подобно и на други места? Все пак живеем в 21 век и човек би трябвало да може да разчита на систематизирана и достъпна информация с един клик. След като чехите поне са се постарали да тръгнат в тази посока, не виждам причина да не се случи и при нас.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Otskov » Съб Юли 12, 2014 5:40 pm

Луиш, на мен също ми е минавала подобна идея през главата и по точно автомати за продажба (или само резервация за по-лесно обслужване и по-малко кражби и вандалстване) на билети по необслужваните спирки/гари така, както има такива на метростанциите. Пътниците заявяват своя билет и си плащат или на автомата или на превозната бригада, а ако няма резервирани билети т.е. няма пътници от спирката, влака не спира, което ще спомогне за намаляване на "вечните" закъснения :)
П.С. мнението не е за тази тема.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1986
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Rado » Пон Юли 14, 2014 12:11 am

lui6_figo_cfr написа:След като по спирките на градския транспорт имаме ел.табла с подробна информация, какво пречи да имаме нещо подобно и на други места? Все пак живеем в 21 век и човек би трябвало да може да разчита на систематизирана и достъпна информация с един клик. След като чехите поне са се постарали да тръгнат в тази посока, не виждам причина да не се случи и при нас.


Като преброиш колко такива табла има в града, в който живееш (нула броя!), сам ще си отговориш на въпроса - може да си мислим, че живеем в 21-и век, но реално в България сме още в 19-ти...
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот kgeorgiev » Пон Юли 21, 2014 11:51 am

9631/9632 и 9622/9623спират на керемидки насред нивата където никой не се качва ще спират, а в населени места където хората пътуват остават без връзка. Само в Мадара с 90101 поне 10 - 15 човека пътуват всеки ден вкл. събота и неделя. Лично всеки път като пътувам с 90101 го виждам с очите си. Още повече че тази година наистина е направена умно връзката с 2655 и 9620 да има връзка в трите направления. Едно нещо на направят като хората и да го осерат. Поне да удължат 20153/20154 до Каспичан както навремето бяха преди 3 - 4 години или поне 9621 да го направят да пристига около 7 и 45, или 20160 да го направят да тръгва от каспичан 8 и 40
kgeorgiev
 
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 8:38 am

Re: ГДВ 2015

Мнениеот kgeorgiev » Пон Юли 21, 2014 12:02 pm

Обаче 2610 направо изби рибата със спиранията между Каспичан и Шумен
kgeorgiev
 
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 8:38 am

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Юли 21, 2014 12:14 pm

9631 би следвало да спира между Каспичан и Шумен като ПВ, за да компенсира 90101. Компенсират идиотския 90201 дето е въздух под налягане с 2610. а за 90101 няма кой да се сети !
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пон Юли 21, 2014 8:37 pm

bdz написа:Такъв влак е заложен Пловдив - Русе - Пловдив,а 4646/47 остана в историята завинаги.Тъй,че пак си помисли аз ли съм човека на когото няма угода.

Супер голяма глупост на N-та степен би било да лишат 5-ия по големина град в България и най-голям в Северна България от директна удобна връзка със столицата. Който е измислил това безумие, малко ще му бъдат 100 камшика на голо!Ама така е като четат на Ванчо странните предложения за Русе-Бургас.
bdz написа: За разлика от Русе през Димитровград не минава нито един БВ,като изключим МБВ,който вече дори не е директен,но въпреки това има много повече влакове от Русе.Да не говорим,че заслужава в пъти повече директни влакове за София и Варна/Бургас спрямо Русе,защото е възелна гара /или поне беше такава/

Ти наред ли си? Димитровград е с население 35 000 жит, а Русе -145 000, 4 пъти и отгоре разлика! Димитровград бил възелна гара, а Русе да не би да не е? В Русе има доста гари де...Изобщо не мисля, че Димитровград заслужава каквито и да било директни влакове към който и да е друг град, разбира се с изключение на Пловдив и София. Също така мисля, че рехабилитацията за 160 км/ч не трябваше да почва с Пловдив- Димитровград, а с Русе- Варна и Русе- ГО, но това е грешка на ГЕРБ. Сбъркани приоритети и неглижиране интересите на обширни региони в Северна Централна и Североизточна България. Също така смятам, че е повече от задължително да се върне директен БВ Русе-Шумен-Бургас, ако не целогодишно, то поне сезонно. Смятам, че е нужен и директен БВ Русе-Подкова (изрично подчертавам Подкова, а не Кърджали или Момчилград!!!), както и подобраяване на обвръзките от Русе по направленията за Свищов, Троян и Черквица, защото има много русенци, които имат там родни села и роднини и редовно пътуват.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот bdz » Пон Юли 21, 2014 9:48 pm

Не съм ти чел останалите постове във форума,но явно другите са прави.Димитровград е с много по-малко население от 35 000,да не кажа двойно по-малко.Първо прочети какво съм написал,а след това пиши.Ако си учил География там се споменава за едни транспортни коридори,но явно не си чувал за тях.До колкото ми е известно през България преминават няколко,като нито един не минава през любимата ти Русе - Варна.Замислял ли си се някога защо се прави не рехабилитация,а модернизация на тази линия /Пловдив - Димитровград/ ?Не се прави,за да имаме директни бързи и пътнически влакове,а за нещо друго,но ще оставя да по разсъждаваш ;)
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта