ГДВ 2015

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пон Юли 21, 2014 10:34 pm

След като говориш за транспортни коридори, предполагам си наясно, че е съвсем сигурно местоположението на Русе на пресечката на два много важни коридора- 7 и 9. Не аз, а друг съфорумец- 07, беше споменал, че развитие на 9 коридор на българска територия може да се потърси и по направление през Синдел-Карнобат , т.е. по 9-та и 3-та главна. Аз възразих тогава. Това пък би значело да се захванем сериозно с 4-та главна. Нито 9-та, нито 4-та видяха добро по времето на ГЕРБ, пък и преди това. Ремонти на парче, които не водят до нищо съществено. Нека не бъдем повече европейци, отколкото българи и балканци, защото всъщност 9-та главна е с много важно национално и балканско значение, тъй като осигурява връзка на Букурещ с Варна. Що се отнася до модернизацията на По-Димитровград, това няма да облагодетелства с почти нищо Димитровград- поне на този етап. Населението на Димитровград не е много по-малко от 35 000 жит., но очаквам от теб точни и достоверни данни, подкрепени с източник. Всъщност, ако се окаже, че наистина е драстично намалял по население, това не е в полза на искането за по-голям брой директни връзки на този град по всякакви дестинации. Ако обаче се отмени директната връзка на София с Русе по жп линия, това ще е първи подобен случай в историята на жп транспорта у нас и в Европа- да няма директна бърза връзка между столица и друг голям град в една страна. Разбира се, изключвам от сметката МБВ, на които едва ли може да се разчита. Всъщност, самият аз съм радетел на БВ София-Гюргево или Варна-Гюргево, т.е. по подобие на Крайова-Видин, да се тръгва/пристига от съседния град през границата.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот bdz » Пон Юли 21, 2014 10:43 pm

Не смятам да споря с теб.
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Юли 22, 2014 8:30 am

Луиш, щом си радетел за София-Гюргево ще плащаш ли и разходите по влака, че към момента пътуващите в подобно направление клонят към 0 ?
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Вто Юли 22, 2014 5:54 pm

А към колко клонят пътуващите от Крайова за Видин? Между другото, пътуващите в направление София-Гюргево са много- просто си се изразил неправилно, защото "по направление за", означава не само до крайната точка на даденото направление, а и до всички междинни точки на път за крайната. В случая "направление от София до Гюргево" включва и пътуващите до всяка гара между София и Гюргево.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Вто Юли 22, 2014 5:56 pm

bdz написа:Не смятам да споря с теб.

90 % от мнението ми са факти, така че наистина няма смисъл да се спори с факти. Номерацията и направленията на европейските транспортни коридори са зададени не от мен или теб, а ние просто трябва да се съобразяваме с реалностите и да предлагаме оптимизиране на ГДВ в бъдеще време на тази база.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Юли 23, 2014 2:25 pm

lui6_figo_cfr написа:А към колко клонят пътуващите от Крайова за Видин? Между другото, пътуващите в направление София-Гюргево са много- просто си се изразил неправилно, защото "по направление за", означава не само до крайната точка на даденото направление, а и до всички междинни точки на път за крайната. В случая "направление от София до Гюргево" включва и пътуващите до всяка гара между София и Гюргево.

Колко много ? От Русе 460 заминава с 15 човека през летния сезон и от тях никой не е българин почти. В 382 понякога има малко повече българи от Русе, но и той е слаба ракия. От 461 слизат 10-тина човека българи и румънци и това е (2 вагона) за към София не остава почти никой. 383 е може би най-добре, но и там е сезонно когато пътуват повече чужденци (без българи и румънци). 382/383 трябва да са с 2 вагона към Букурещ, а не 460/461 ! :evil: Така тъкмо и 382 няма като сега с 1 вагон вътрешно да е претъпкан до Плевен.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Сря Юли 23, 2014 9:17 pm

Отново говориш само за пътници от/до Русе. А какво ще кажеш за всички останали гари по пътя от/до София? А и защо обсъждаш само МБВ? Ако се удължи някой влак до Гюргево, той може да бъде сегашният Дунав. В него не липсват пътници, нали? Не казваш нищо и за Крайова-Видин? Знам, че сравнението е неудобно и ще обезсмисли тезата ти, но обективността го налага. Ако тръгнем по твоята логика, първият спрян влак трябва да е Крайова-Видин, а ако има някой Ванчо нейде из румънските форуми, като нищо ще поиска ограничаване на влака само до Бъйлещ, защото след него, той е напълно празен.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот gogo13 » Вто Юли 29, 2014 3:25 pm

Може ли някой да качи отново файла с ГДВ ,че старите линкове не работят?Благодаря!
gogo13
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 5:07 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот railtrack » Вто Авг 05, 2014 5:36 pm

Ето линк към файла -

http://dox.bg/files/dw?a=6402dee996
railtrack
 
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Авг 01, 2013 12:51 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Чет Авг 07, 2014 8:47 pm

Много интересен КПВ Плевен-Чрк на 21:55, стигащ в Чрк на 23:05 и нощуващ там :o По тази тъмна доба в тези села, някои от които са и отдалечени по на километър- километър и нещо от спирките, няма жив човек, а някои бабички вече са изкарали по един сън :lol: Предполагам, че нечии роднина или познат ще пътува с този късен влак. Всъщност, наличието на по-късен вечерен влак Плевен-Чрк не е лишено от смисъл, за да може да направи обвръзка с МБВ Букурещ- Русе- София, който ще пристига в Плевен на 19:38 по ГДВ 2015-та. Само че дори този МБВ да закъснее, от 19:38 до 21:55 са 2 часа и нещо. Можеше КПВ-то да се изтегли към 21 часа, както беше по предните ГДВ 2013 или 2012.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Otskov » Пет Авг 08, 2014 12:15 am

Връзката трябва да е от 2654 и 2641, няма смисъл да чака МБВ-тата
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1986
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пет Авг 08, 2014 6:31 pm

Така ли? И откъде накъде варненци и софиянци ще имат удобна бърза връзка по направление към Черквица, а русенци, сред които има много хора с родни места и корени по селата към Черквица, няма да имат тази връзка????!!!! Ето, заради такива като теб БДЖ доста успешно обърква всяка години връзките между Русе и Черквица. Защото все ще се намери някой да дава акъл и да лобира в полза на софиянци и варненци. Освен това, кои са тези хора дето ще пътуват откъм Варна толкова късно по посока Черквица и ще пристигат там по мръкнало? ПО тези села живеят предимно възрастни хора.
Аз твърдя, че МБВ задължително трябва да прави връзка на възелните гари по наша територия , защото над 90 % от маршрута му е в България, а не в Румъния. И какво пречи да се направи така, щото да има една удобна бърза връзка Русе-Чрк и Чрк-Русе? Може би пречи лиспата на воля или свои хора на ръководни длъжности в БДЖ, ммм?
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот tigyr4o » Пет Авг 08, 2014 7:31 pm

Е как бе, на ли винаги на София и Варна трябва само да се обърне внимание, все едно само тези 2 града са България, а другите градове, макар и от по-големите (в случая Русе) кучетата ги яли. :D :D :D
tigyr4o
 
Мнения: 153
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 2:07 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Otskov » Съб Авг 09, 2014 12:14 pm

lui6_figo_cfr написа: Освен това, кои са тези хора дето ще пътуват откъм Варна толкова късно по посока Черквица и ще пристигат там по мръкнало? ПО тези села живеят предимно възрастни хора.

Да се чака 382 няма смисъл именно заради тези 2 причини имат си 2641 (който е крайно време да стане БВ)
Колкото до 461, ако се чака 2654 ще има връзка и от него, сега като погледнах по-внимателно часовете излиза че е по-добре КПВ-то да тръгва в 20:30, след Янтрата, без да чака и 2654, точно защото става късно.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1986
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пон Авг 11, 2014 9:02 pm

Възможно е за дни петък и събота да се заложи КПВ Плевен-Чрк в един по-късен час, а в останалите дни- същият да тръгва по-рано от Плевен. Каквото и да се прави обаче, трябва да се обмислят добре удобните връзки между Русе и Чрк.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот kgeorgiev » Пет Авг 15, 2014 9:30 am

За 2015 дали ще се изчисти недоразумението 9631/9632 - да спира сред нивата където никой не се качва, а да не спира в селата където пътникопотока е по голям?
kgeorgiev
 
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 8:38 am

Re: ГДВ 2015

Мнениеот disell » Пет Авг 15, 2014 9:53 am

Малко вероятно като се се има впредвид , че тези които правят разписанието не са ( предполагам) влак а още по-малко пък да са пътували и да знаят поне малко географията на страната. Вземат списъка с гари и спорки от някоя прашасала папка в НК ЖИ и правят разписанието. Също като миналогодишната глупост 20166 да спира на сп. Могила - там вчак не беше спирал от поне 30 !!! години и кой се сети за нея не знам ...
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пет Авг 15, 2014 7:12 pm

А може местното население да е казало, че иска. Самото село Могила не е много далече от спирката- на около 1.5-2 км, а и там има много обработваеми земи и градини около линията. Все може и да има някой и друг пътник. Не бива да отписваме с лека ръка някои спирки, дори такива, които са били неизползваеми от дълги години. А за това, че графистите са много слаба географска и обща култура, това си е ясно. Те така и не коригираха името на спирка Бръчма (както е вярното) по 91 линия, а вместо това упорито си пишат Бръмча, което звучи дори леко подигравателно спрямо жителите на селото. Всъщност селото се казва Българка, но през 70-години към него е присъединено близкото с. Бръчма (по турско време - Бръчма еникьой). Самото с. Бръчма е тази част на днешното с. Българка, която е най-близко до жп линията- около 2 км и има логика спирката да носи именно това име. Иначе въпросната спирка обслужва и с. Бабук, отдалечено на 3 км западно от линията.
Съвсем правилно се възстановиха спиранията на позабравени спирки като Моряк, но трябваше да възобновят спиранията и на Химик, сп Езерово и др. Не би било лошо да се възстановят спиранията на поне някои ПВ на РП Аспарух, който е почти във вилната зона на Каспичан и е достатъчно отдалечен от самата гара; на РП Доростол, РП Акация, РП Първомайци. По ГДВ 2015 се предвижда след БВ за Варна на 5;55, от Русе да тръгва БВ за Бургас на 7:20, което е супер правилно и положително, но точно този втори влак можеше да не влиза в гара Каспичан, а през РП Аспарух да преминава направо в посока Шумен по 2-ра линия. Защо се занемариха тези шунтове- ето отново вина на НКЖИ. Май много им станаха вините...
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2015

Мнениеот Otskov » Пет Авг 15, 2014 9:19 pm

lui6_figo_cfr написа:РП Акация, РП Първомайци.

За другото ок ама това като го прочетох просто паднах :lol: Ти имаш ли си представа къде се намират тези РП-та ?
Насред полето са, до Акц няма населено място, а колкото до първомайския пост - той е на майната си :!: ама буквално (един единствен път видях един пътник да слезе там, беше преди години, всичко друго са служители на НКЖИ, която ти толкова много оплюваш; противоречиш си), а селото има на 20 минути автодруси от/до Велико Търново и Горна Оряховица и се придвижват до влака с тях.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1986
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ГДВ 2015

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пет Авг 15, 2014 9:38 pm

Имам представа. РП Първомайци е в обхвата на едноименното населено място, което е доста голямо и дори е разделено на 2 части. Вярно е, че Първомайци се обслужва от доста редовни автобусни линии, но при положение, че жп линията минава покрай него, а населеното място е доста голямо, е абсурдно да няма поне спирка и ролята на такава може и трябва да изпълнява именно РП Първомайци. Що се отнася до РП Акация, там може да се наложи да слизат някои земеделски стопани или служители на НКЖИ. В крайна сметка редовите трудещи се в тази порочна компания, нямат вина за недалновидната политика на нейното ръководство. Те висшите ръководители влак сигурно не ползват, а само на бачкаторите им се налага.
lui6_figo_cfr
 

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта