Страница 1 от 35

Re: ГДВ 2014 - 2015

МнениеПубликувано на: Вто Май 27, 2014 1:38 pm
от dobriii123
Добро време за начало за обсъждане на нов ГДВ!

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Сря Май 28, 2014 6:37 pm
от Aldiego
Ще видим тази година как ни чака с новот ГДВ още няма нищо то и много е рано нека да стане юли август месец тогава почват да излизат първите предложения за нови и хубави влакове. Прави ми впечатление че при първите разписания и списъци на влаковете винаги има много влакове винаги има много удобни влакове с връзки това онова но обаче в последния момент всички отпадат тез дето ги чакаме с нетърпение остават само влакове които и да се движат не вършат много работа.
Вече за трета година БВ 3636/37 ще се движи само през лятото в ГДВ 2012 беше само през лятото с номер БВ 3696/97 в ГДВ 2013 само през лятото с номера си тоест БВ 3636/37 и последно тази година ГДВ 2014 БВ 3636/37 ще се движи през лятото но от 04.07 до 31.08.2014 в дни (5) и (7). За БВ 4646/47 да не говорим след 2 годишно прекъсване тази година го върнаха обаче пак от 04.07 до 31.08.2014 в дни (5) и (7) но поради ремонти май няма да се движи пак ще видим кат му дойде времето. Според мене впечатлението ми от ГДВ 2014 спрямо ГДВ 2012 и ГДВ 2013 е по добре и по положително.
БВ 2636/37 - вече не е с ДМВ в участъка Добрич-Повеляново а го направиха както трябва Повеляново-Кардам-Повеляново с вагони + спален вагон, и тези вагони се прикачват към БВ 2626.
Вече има много влакчета от Пловдив към Първомай и в гара Първомай имат връзки към Димитровград и Свиленград.
ПВ 40162 Подкова-Димитровград вече стана Подкова-Стара Загора това е много хубаво и ПВ 40163 вече тръгва от Стара Загора към Подкова има една отрицателна точка в тази работа и това е че няма много връзки в Стара Загора тъй като и 8-ма е в ремонт още и всички обикалят от Дъбово/Тулово.
Надявам се и гара Димитровград да свърши до края на тази година и да няма контактна мрежа пак да имаме влакчета.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Чет Май 29, 2014 2:39 pm
от mach
Някой има ли инфо МБВ Сф-Будапеща как се предвижда като часове...предполатам ще спира само на Враца Бойчиновци и Брусарци и може би като нощен Сф-Крайова с един вагон вътрешно съобщение?

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 8:29 am
от st_90
Писах на БДЖ по повод закрития МБВ 490/491 в участъка София - Белград и оттам ми отговориха, че Сръбските железници отказват да възстановят влака поради предстоящи строителни дейности по инфраструктурата. Предполагам става дума за участъка Димитровград - Ниш, който така и все още не се ремонтира. Отговориха ми още, че като алтернатива на този влак се предвижда пускането на МБВ София - Будапеща през Румъния. Влакът щял да тръгва от София около 12 ч. и да пристига в Будапеща в 8.15 ч. В обратната посока се предвижда тръгването от унгарската столица да е в 19.10 ч., а пристигането в София около 17 ч.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 11:03 am
от mach
Такова разписание ще е неудобно...това означава отмяна на обедния влак от Сф отново неудобно за пътуване до Крайова единствено до Будапеща има смисъл...най добрия вариант е като нощен от Сф до Крайова така ще има много повече пътници...също така крайно време е сутрешния от Вн да се дръпне по рано от 5.40 тоест тръгване в 5.00 и пристигане в Сф в 9.30!

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 11:18 am
от NikolaiRG
В България който може да отдели пари да пътува до Будапеща, ще си ползва (и си ползва) мепесето. Отделно че излиза по-евтино с кола при двама пътуващи. Все пак е добре да има и различни начини за придвижване. Аз лично бих пътувал с влак.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 3:19 pm
от bdz43r
mach написа:Такова разписание ще е неудобно...това означава отмяна на обедния влак от Сф отново неудобно за пътуване до Крайова единствено до Будапеща има смисъл...
Влакът ще е за Будапеща, не за Крайова. Определено има нужда от такъв.
В сегашният влак през Белград 1/3 до 1/2 от пътниците, продължаващи след Ниш (а те са много като за МБВ) са за връзката за Будапеща. Когато пътувах миналата година, поне 5 от тях продължиха и за Виена.
Когато 490 се движеше, също имаше по десетина души за връзка, въпреки че в 4 от 5 случая тя се изпускаше.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 3:49 pm
от rexkos1991
Връзката през Белград, въпреки че е налична, е изключително рискова поради закъсненията на 292. С новия МБВ въпреки по-бавното пътуване, връзката става директна и сигурна.
А за Крайова не знам защо всички така сте се захванали точно за нея? Важното е да се пристига в Будапеща в удобно време и да има връзки за Словакия, Чехия, Полша, Германия, Австрия.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 4:17 pm
от dobriii123
Така е!Някъде из форумите някой беше дал идея влака за Будапеща да в БГ да пътува в една композиция с БВ 7624.Дали би било удобно?

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 4:22 pm
от bdz43r
Удобно или не, най-вероятно ще е МБВ на мястото на 7624.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 4:24 pm
от rexkos1991
Става късно пристигането в Будапеща и се изпускат връзките за Западна и Централна Европа.
Надявам се от новия график да коригират разписанието на 7622/7623, тъй като ще става международен влак и да спира само на гарите Враца, Бойчиновци, Брусарци, Орешец, Димово и Видин. Без компромиси! Пък 7620 да спира колкото и където си ще.

Удобно или не, най-вероятно ще е МБВ на мястото на 7624.

Код за потвърждение: Избери целия код
Влакът щял да тръгва от София около 12 ч. и да пристига в Будапеща в 8.15 ч.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 4:32 pm
от mach
ОК за Будапеща съм съгласен...но може да се помисли за едно МБВ Сф-Крайова което да тръгва в 23ч и да е в 7ч в Крайова сигурен съм че ще е пълно тъй като ще се ползва и като нощен Вн-Сф!!!

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 4:58 pm
от mach
rexkos1991 написа:Става късно пристигането в Будапеща и се изпускат връзките за Западна и Централна Европа.
Надявам се от новия график да коригират разписанието на 7622/7623, тъй като ще става международен влак и да спира само на гарите Враца, Бойчиновци, Брусарци, Орешец, Димово и Видин. Без компромиси! Пък 7620 да спира колкото и където си ще.

Удобно или не, най-вероятно ще е МБВ на мястото на 7624.

Код за потвърждение: Избери целия код
Влакът щял да тръгва от София около 12 ч. и да пристига в Будапеща в 8.15 ч.

Трябва да се спре Ломския и най накрая 7621 да тръгва по рано и да пристига в Сф в нормално време около 9.30ч също трябва да се промени безсмисленото късно тръгване на 7624 от Сф в 17.25ч по добре е в 16.00 също така да прекратят малоумните спирания и влаченето на влака до Вн с 5ч!!!

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 6:13 pm
от dobriii123
E не,7622/7623 по-добре не ги пипайте-те са с добър пътникопоток в момента и така биха изгубили много пътници.Със сигурност обаче ако МБВ е в състава на 7622,то трябва обратния да е 7621,за да може да пристигналата композиция да се върне почти веднага.7624 наистина не би било лошо малко да го дръпнат-така в момента 2641 трябва да го гони.Ломския се ползва сутрин от ученици и работещи във Враца например,идващи от Криводол и не само.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 6:32 pm
от mach
Видин е областен град и основно направление това че някой политик издейства влак е голяма простотия...7621 трябва да си върне часа на тръгване по рано за да не се изпуска връзката със Златните на Мездра и да не се губят 40 пътника от Алексиев защото пристига 10.30 в сф 5ч без 10мин пълно безумие!!!А пътниците от Лом ще правят връзка на Брусарци!

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 10:33 pm
от railfan
По мое мнение ПВ 40162 изобщо няма работа в Стара Загора. Просто е много дълго да се пътува 4 часа и половина и нагоре между Ст. Загора и Кърджали, друга тема е, че този влак не прави много хубави връзки за София, Варна или Бургас. Трябва да се върнат МБВ 464/465 след ремонтите, а може би е добре и да се помисли за някой БВ между Кърджали и Пловдив да кажем, правещ хубави връзки там за морето или столицата.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Май 30, 2014 10:54 pm
от Otskov
Това с 40162 е утешителен вариант - по-добре от нищо :)
Влакове Крж-Сз трябва да има, даже цели 3 чифта с удобни връзки в Сз, но уви.
Колкото до времепътуването утре ще пробвам 40163 Сз-Крж, но не е нещо фрапантно изтърпява се, и на мен ми се иска да е 1:30, но отново уви.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Май 31, 2014 9:01 pm
от dobriii123
Това предложение ли е или истина?Между другото за международния от Будапеща-ако пристига с 7621,тогава трябва да се връща с 7624 за да имат възможност пътниците да си свършат работа и да се върнат ако могат още същия ден.

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2014 12:54 pm
от asenovgrad4anin
Нещо не разбрах, това от проектографика ли е взето? Ако да може ли да качиш и други влакове?

Re: ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Нед Юни 01, 2014 1:50 pm
от asenovgrad4anin
Може ли да дадеш и часовете на пристигане и тръгване в Пловдив, София и Горна Оряховица, Русе. Освен това сега 1622 заминава в 7,30ч сутринта, а 1624 в 11,53ч?