Страница 3 от 3

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2015 11:13 am
от bdz46203
Е сега вече определено кондукторите ще направят гуши. Ще има и спад в продадените били от Централна и Подуяне и нищо чудно тази новооткрита спирка да вкара БДЖ ПП още повече в загуба. Трябва Метрополитен да плаща на БДЖ за всеки спрял там влак, за да се компенсира тази загуба.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2015 11:20 am
от railjet
Толкоз ли е трудно да турят един пазвантин на стълбището извеждащо от метро, който да не те пуска да стъпиш на перона, без билет за влака...

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2015 11:28 am
от bdz43r
Билет там няма кой да ти даде.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2015 11:31 am
от railjet
Долу от касата на метрото.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2015 11:39 am
от bdz43r
Там дават само за метрото.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2015 11:51 am
от bdz46203
Трябва да се сложи каса и на БДЖ и достъпа да е контролиран. На перона да бъдат допускани само хора с превозни документи. Както в метрото. То това трябва да се направи на всички гари, но засега сам там е приложимо.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 12:26 am
от assen
Ако нещо трябва да се слага, това е терминал за продажба на билети. Никакви каси и касиерки! Крайно време е БДЖ да излезе от XIX в.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 11:05 am
от Petko Ivanov
assen написа:Ако нещо трябва да се слага, това е терминал за продажба на билети. Никакви каси и касиерки! Крайно време е БДЖ да излезе от XIX в.

Напълно подкрепям това мнение!

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 11:47 am
от railjet
Това е невъзможно, защото мозъчетата са посмъртно бетонирани в комунизъм.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 12:59 pm
от ivajlo_nikolov
railjet написа:Това е невъзможно, защото мозъчетата са посмъртно бетонирани в комунизъм.

Ами да ги разкарат. Ако трябва, по схемата АПИ - за НКЖИ, и "Балкан" - за БДЖ. Лошото е, че и от другата страна - в общината, има такива кратуни. :evil:
Иначе решението е просто и не е кой знае колко скъпо. На тази спирка 90% от пътниците ще идват по тунела от Дружба и метростанцията. Там се поставя един билетен автомат, а по договор между БДЖ и метрополитен в касата на метрото - един компютърен терминал на БДЖ. Пред изходите от ляво и дясно към перона и асансьора се поставят турникети, а около спирката - бетонна "шумозащитна стена" :mrgreen: . Защото тази спирка е много по-удобна на пътниците, от колкото г. Искър и като се изсипят 20-30 човека във влака, кондуктора факир да е, не може да им напише билети до Ц. Гара, камо ли до Подуене.
И още нещо - след откриването на тази спирка спирането на бързите влакове на г. Искър напълно се обезмисля. На самата г. Искър не живее почти никой, за разлика от блоковете в Дружба, персонала на предприятията в района на гарата се редуцира от 3 влака на 3 трамвая хора, връзките към наземния транспорт са същите, но на сухо - с тунел, + метро.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 1:25 pm
от railjet
Да ги ее у меринджеите.. Първото нещо, което трябва да си подсигуриш след инвестиция е автоматичният дивидент. В случая да не возиш гратис на верисия, след изразходваш допълнително от обслужването на новата спирка.Или една автоматична преграда с касов апарат, или просто един билетопродавач на стълбите и един едър копой за всяване на респект. Плащаш 2лв и тогава стъпваш на перона на спирката.

Самата спирка се обшива отвън коловозите с телена ограда, за да непреиждат тарикат-гратисчии и мангусти. Вратите на влаковете се отват само от страната на перона.

Лесно, ясно и просто като фасул.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 3:22 pm
от Vancho_4647
Нимой! Железницата не е приоритет на държавата, субсидията не достига, управлението в последните години е виновно !

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 5:51 pm
от bdz
railjet написа:Толкоз ли е трудно да турят един пазвантин на стълбището извеждащо от метро, който да не те пуска да стъпиш на перона, без билет за влака...


Е от къде да си взема билета за Пазарджик или за Стара Загора?Пътувам от летището, след като ще има устройство,кеото да не ме пуска без билет как ще мина, след като няма кой да ми издаде билет за горе споменатите гари?!

bdz43r написа:Спирката за сега ще е необслужвана. Лефче-кефче за всички качващи се там.


От компанията уточниха пред Клуб Z, че тъй като няма билетоиздаване на новата спирка "Искърско шосе" няма никакъв проблем хората да се качат на влака без билет

Източник клубZ

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 8:53 pm
от railjet
Цената 2лв за стъпване на перона покрива пътуването до Подуене, ЦГ,, Казичене, Верила, ЕП. Оттам нататък билетчето за по-далечните пътувания ще бъде издадено от чичко кондуктор във влака - по ценоразписа на касите на ЦГ до съответната крайна гара.
Целта на упражнението е да минем от 100% на 0% гратисчии качили се от спирката.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Съб Апр 11, 2015 9:47 pm
от ivajlo_nikolov
railjet написа:Цената 2лв за стъпване на перона покрива пътуването до Подуене, ЦГ,, Казичене, Верила, ЕП. Оттам нататък билетчето за по-далечните пътувания ще бъде издадено от чичко кондуктор във влака - по ценоразписа на касите на ЦГ до съответната крайна гара.
Целта на упражнението е да минем от 100% на 0% гратисчии качили се от спирката.

Цената цената на билета в момента от г. Искър до Подуене, ЦГ и Казичене е 1 лев. И нищо не пречи поне тези билети да се продават първоначално от автомат и касиерката на станцията. За по-далечно бъдеще съм предложил по-горе. Но на БДЖ явно не му е до приходи от билети. То сега точи лиги и пише стратегии за 400 млн. допълнителни субсидии. Какво са на тоя фон някакви 50-тина хиляди приходи от билетчета.

Re: Временни и постоянни промени в ГДВ 2015

МнениеПубликувано на: Пон Апр 13, 2015 8:10 am
от BDZ 07
Може и комбинирани билети метро-влак.