CH_M написа:Айде спрете се де, то голямо мерене на п .... пантографи![]()
Темата е за "Сърбия", някой модератор да "отцепи" спора на двамата съфорумци или направо да ги трие, не че има голям смисъл от мненията .....
Driver написа:еии попиляхте ги тези реостати ние дето е разбираме за какво става дума ?
Driver написа:може
railjet написа::!:
В началото на 2016г ще започне дългоочакваната рехабилитация и реконструкция на 350-тте км железен път Белград - Будапеща. 184 км на сръбска и 166 км на унгарска територия. Най-сериозно ще се барне пругата между гарите Стара Пазова и Нови Сад, където в по-голямата си част ще бъде изцяло по нова следа (множество тунели,мостове..) за скорост 200км/час. Най-бързите возове ще изминават Белград-Будапеща за по-малко от три часа, с 4 спирания + граничния престой. Сега това разстояния се изминава за...8 часа.
Финансирането е осигурено от Китай - 900 млр
railjet написа:railjet написа::!:
.........................................................................
Финансирането е осигурено от Китай - 900 млр
Първи резултати от барната пруга: Београд- Будимпешта с 1:30 по-бързо от декември 2016г.
Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта