СЪРБИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот railjet » Пет Дек 25, 2015 8:01 pm

Първи символично ритнат камък онзи ден- сряда 23.12.2015,в присъствие на китайчовците:

http://77.46.136.69/Arhiva/2015/fotogra ... 0667_0.jpg

http://tanjug.rs/full-view.aspx?izb=220368
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот railjet » Съб Яну 09, 2016 4:01 pm

От 01.01.2016 движението на всички МДТВ се завишава от 80 на 100 км/час.

Да припомним, че преди 6 години ескпериментът 100км/час издържа един сезон в България - само за ”Адриа”-та....
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот 1435 » Съб Яну 09, 2016 6:01 pm

С такъв влак съм взимал Драгоман-Пловдив за 4 часа..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот railjet » Съб Яну 09, 2016 7:35 pm

ЕП-Пбк и Всо-Вк скоростта падаше под 90км/час. Май беше без помощна машина.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот 1435 » Съб Яну 09, 2016 8:28 pm

Според тонажа даваха се и помощни с 2 машини сме го държали плътно 100 до Вк. Тръпката беше от Вк към Всо в надолнището искаше кораво задържане за да го овладееш с 80 км..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот railjet » Съб Яну 09, 2016 9:08 pm

Жулиш реостата докато го подпалиш :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот 1435 » Съб Яну 09, 2016 9:17 pm

Той би помогнал много,но за съжаление в 90% от случаите въобще няма да тръгне..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Нед Яну 10, 2016 12:21 pm

1435 написа:С такъв влак съм взимал Драгоман-Пловдив за 4 часа..

О, ама ти от ТП ли си бил, аз мислих, че от ПП. Да не си Тиляшки ? :mrgreen:
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот 1435 » Нед Яну 10, 2016 4:12 pm

И аз те мислих за Българин ама се оказа,че си миризлив циганин от Бургаския квартал „Победа“. По цял ден "береш" желязо на гарата и псуваш бате Милчо,че не иска да ти пусне повече.Това,че целиш всеки ден влаковете с камъни не те прави машинист затова не се бъркай когато големите си говорят. Не си прави труда да ми отговаряш не чета цигански мнения.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Нед Яну 10, 2016 4:32 pm

1435 написа:И аз те мислих за Българин ама се оказа,че си миризлив циганин от Бургаския квартал „Победа“. По цял ден "береш" желязо на гарата и псуваш бате Милчо,че не иска да ти пусне повече.Това,че целиш всеки ден влаковете с камъни не те прави машинист затова не се бъркай когато големите си говорят. Не си прави труда да ми отговаряш не чета цигански мнения.

Писна ми от непрестанните ти заяждания!!! Недей да избиваш комплекси тук.
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Сря Яну 13, 2016 9:06 pm

1435 написа:Той би помогнал много,но за съжаление в 90% от случаите въобще няма да тръгне..


В 90% от случаите е така ако говорим за майненски и музовирски возила защото там нарочно се прецакват реостатите. В останалите случаи е обратното 80-90% работещи реостати.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот 1435 » Сря Яну 13, 2016 9:44 pm

И 99% неизползване на работещите от никой при 100% използване на реостата на всички други серии с реостат. А кажи ся що е така?
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Сря Яну 13, 2016 9:54 pm

99% в депо Теньо Казака и Мазовско. По другите не е така.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот 1435 » Сря Яну 13, 2016 9:58 pm

За малко да ти повярвам :D :D
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Чет Яну 14, 2016 6:22 am

Никой не те кара да вярваш.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Чет Яну 14, 2016 10:46 am

KRAKOMOBILA написа:99% в депо Теньо Казака и Мазовско. По другите не е така.

И в 90% от случаите в които се ползва, локомотива се пали. Реостатът на Шкодите е изпята песен вече. Няма смисъл да рискуваш с тази стара техника. Виж на
46-200 е друго. Там реостатът е пушка. :D
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Чет Яну 14, 2016 6:29 pm

Пълни глупости. До сега нито един не съм запалил. А защо на 44 001/2 не се пали като всички до един го ползват... аман от мнения тип "една леля ми каза, че става еди кво си"
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Чет Яну 14, 2016 6:33 pm

KRAKOMOBILA написа:Пълни глупости. До сега нито един не съм запалил. А защо на 44 001/2 не се пали като всички до един го ползват... аман от мнения тип "една леля ми каза, че става еди кво си"

Ама Лельо, 44-001 и 44-002 са като 46-200, за това не се палят! Какво ми пишеше глупости от 1001 нощи. Вземи се ограмоти технически, за някои неща.
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Чет Яну 14, 2016 6:59 pm

Оди паси офцете! Реостата на 44 001 и 002 е абсолютно същия като на 43Р - като дори вентилаторите са запазени старите.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Чет Яну 14, 2016 9:54 pm

KRAKOMOBILA написа:Оди паси офцете! Реостата на 44 001 и 002 е абсолютно същия като на 43Р - като дори вентилаторите са запазени старите.

Ти ходи да пасеш овцете. Бил същият друг път. Ама какво ли разбира един помощник. 44 са правени в Кончар и много от нещата са същите или подобни на 46-200. От оригиналната Шкода не е останало почти нищо. Даже колоосите бяха заменени с нови моноблок, а не спицови. Впоследствие ги замениха със спицови.
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта