Страница 3 от 5

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Пет Дек 25, 2015 8:01 pm
от railjet
Първи символично ритнат камък онзи ден- сряда 23.12.2015,в присъствие на китайчовците:

http://77.46.136.69/Arhiva/2015/fotogra ... 0667_0.jpg

http://tanjug.rs/full-view.aspx?izb=220368

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Яну 09, 2016 4:01 pm
от railjet
От 01.01.2016 движението на всички МДТВ се завишава от 80 на 100 км/час.

Да припомним, че преди 6 години ескпериментът 100км/час издържа един сезон в България - само за ”Адриа”-та....

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Яну 09, 2016 6:01 pm
от 1435
С такъв влак съм взимал Драгоман-Пловдив за 4 часа..

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Яну 09, 2016 7:35 pm
от railjet
ЕП-Пбк и Всо-Вк скоростта падаше под 90км/час. Май беше без помощна машина.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Яну 09, 2016 8:28 pm
от 1435
Според тонажа даваха се и помощни с 2 машини сме го държали плътно 100 до Вк. Тръпката беше от Вк към Всо в надолнището искаше кораво задържане за да го овладееш с 80 км..

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Яну 09, 2016 9:08 pm
от railjet
Жулиш реостата докато го подпалиш :mrgreen:

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Яну 09, 2016 9:17 pm
от 1435
Той би помогнал много,но за съжаление в 90% от случаите въобще няма да тръгне..

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Нед Яну 10, 2016 12:21 pm
от bdz46203
1435 написа:С такъв влак съм взимал Драгоман-Пловдив за 4 часа..

О, ама ти от ТП ли си бил, аз мислих, че от ПП. Да не си Тиляшки ? :mrgreen:

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Нед Яну 10, 2016 4:12 pm
от 1435
И аз те мислих за Българин ама се оказа,че си миризлив циганин от Бургаския квартал „Победа“. По цял ден "береш" желязо на гарата и псуваш бате Милчо,че не иска да ти пусне повече.Това,че целиш всеки ден влаковете с камъни не те прави машинист затова не се бъркай когато големите си говорят. Не си прави труда да ми отговаряш не чета цигански мнения.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Нед Яну 10, 2016 4:32 pm
от bdz46203
1435 написа:И аз те мислих за Българин ама се оказа,че си миризлив циганин от Бургаския квартал „Победа“. По цял ден "береш" желязо на гарата и псуваш бате Милчо,че не иска да ти пусне повече.Това,че целиш всеки ден влаковете с камъни не те прави машинист затова не се бъркай когато големите си говорят. Не си прави труда да ми отговаряш не чета цигански мнения.

Писна ми от непрестанните ти заяждания!!! Недей да избиваш комплекси тук.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Яну 13, 2016 9:06 pm
от KRAKOMOBILA
1435 написа:Той би помогнал много,но за съжаление в 90% от случаите въобще няма да тръгне..


В 90% от случаите е така ако говорим за майненски и музовирски возила защото там нарочно се прецакват реостатите. В останалите случаи е обратното 80-90% работещи реостати.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Яну 13, 2016 9:44 pm
от 1435
И 99% неизползване на работещите от никой при 100% използване на реостата на всички други серии с реостат. А кажи ся що е така?

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Яну 13, 2016 9:54 pm
от KRAKOMOBILA
99% в депо Теньо Казака и Мазовско. По другите не е така.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Яну 13, 2016 9:58 pm
от 1435
За малко да ти повярвам :D :D

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2016 6:22 am
от KRAKOMOBILA
Никой не те кара да вярваш.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2016 10:46 am
от bdz46203
KRAKOMOBILA написа:99% в депо Теньо Казака и Мазовско. По другите не е така.

И в 90% от случаите в които се ползва, локомотива се пали. Реостатът на Шкодите е изпята песен вече. Няма смисъл да рискуваш с тази стара техника. Виж на
46-200 е друго. Там реостатът е пушка. :D

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2016 6:29 pm
от KRAKOMOBILA
Пълни глупости. До сега нито един не съм запалил. А защо на 44 001/2 не се пали като всички до един го ползват... аман от мнения тип "една леля ми каза, че става еди кво си"

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2016 6:33 pm
от bdz46203
KRAKOMOBILA написа:Пълни глупости. До сега нито един не съм запалил. А защо на 44 001/2 не се пали като всички до един го ползват... аман от мнения тип "една леля ми каза, че става еди кво си"

Ама Лельо, 44-001 и 44-002 са като 46-200, за това не се палят! Какво ми пишеше глупости от 1001 нощи. Вземи се ограмоти технически, за някои неща.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2016 6:59 pm
от KRAKOMOBILA
Оди паси офцете! Реостата на 44 001 и 002 е абсолютно същия като на 43Р - като дори вентилаторите са запазени старите.

Re: СЪРБИЯ

МнениеПубликувано на: Чет Яну 14, 2016 9:54 pm
от bdz46203
KRAKOMOBILA написа:Оди паси офцете! Реостата на 44 001 и 002 е абсолютно същия като на 43Р - като дори вентилаторите са запазени старите.

Ти ходи да пасеш овцете. Бил същият друг път. Ама какво ли разбира един помощник. 44 са правени в Кончар и много от нещата са същите или подобни на 46-200. От оригиналната Шкода не е останало почти нищо. Даже колоосите бяха заменени с нови моноблок, а не спицови. Впоследствие ги замениха със спицови.