СЪРБИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот Driver » Чет Яну 14, 2016 10:30 pm

44-01 44-02 понеже не разбирам но мисля че са като 46-200 но с 4 колелета
Driver
 
Мнения: 472
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Чет Яну 14, 2016 11:28 pm

Да. Имат и други разлики, но определено са много по-близко технически до 46-200, отколкото до Шкодите.
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Пет Яну 15, 2016 6:19 am

Някой път се качи вътре да видиш..... ама те вече не идват при вас. Ако пък някога, някой се излъже и да ти даде да покараш.... може и да разбереш нещо... "Една баба ми каза, че същите били".... ама друг път".
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Пет Яну 15, 2016 9:33 am

KRAKOMOBILA написа:Някой път се качи вътре да видиш..... ама те вече не идват при вас. Ако пък някога, някой се излъже и да ти даде да покараш.... може и да разбереш нещо... "Една баба ми каза, че същите били".... ама друг път".

А бе гольо, аз съм бил вътре и съм ги карал много повече отколкото може да си представиш. Правил съм и невъзможни ремонти при над 40 градуса лятото в машинното само и само да обслужа влак-а. При повреди, който ти отдавна би развял белият байряк. Нали те видях как обслужваш 46-200. Контролера до долу и..... ми той влака спря. Със същият успех и един мангал от улицата да го сложиш там, така ще го кара.
Пак ти давам съвет, каквото и да правиш се мисли. Не мислиш ли те очакват много проблеми в бъдеще.
И не мога да разбере, защо все се заяждаш? Не можеш ли да водиш нормален диалог?
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Пет Яну 15, 2016 1:20 pm

Твърдиш, че реостата е същия. Вариантите са два - или не си се качвал на тях или си технически неграмотен. Твърдиш, че си работил с тях - значи вариант две. Иначе като се стопли навън - гледам само теб търсят, че иначе няма кой да кара сините.
В Бургас с двете вагончета дето караш.. може и да не ти се налага да буташ джойстика до долу, но в Сф дори в ПП ни се налага да караме норма влакове... и ако не натискаш до долу... шанса да спреш е голям... а за въпросното видео - се връщаме на твоят вариант две - че си технически неграмотен, защото в случая контролера нямаше абсолютно никакво значение и нарочно беше на 100%.
А това, че аз си защитавам тезата, а ти го приемаш за заяждане си е твой проблем.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Пет Яну 15, 2016 1:23 pm

И да питам, че не ми е ясно - защо реостата на 001/2 никога не се разтоварна на 0А ? Нали е същия като на 200?
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Пет Яну 15, 2016 1:55 pm

Абсолютно е безмислен спора с теб. Карали норма влакове. Пак ти казвам, аз когато съм карал норма влакове и то с жълти локомотиви, ти не си бил на работа тук.
За видеото вече го обсъдихме. Очевидно има технически проблем и вие вместо да го решите , гледате безучастно и се наслаждавате как ще спрете на баира!? Браво ли очакваш? Ако обичаш да си правиш експерименти с локомотивите, не мисля, че е момента на пътнически, бърз или който и да е тама влак.
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот CH_M » Пет Яну 15, 2016 4:18 pm

Айде спрете се де, то голямо мерене на п .... пантографи :mrgreen:
Темата е за "Сърбия", някой модератор да "отцепи" спора на двамата съфорумци или направо да ги трие, не че има голям смисъл от мненията .....
CH_M
 
Мнения: 186
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 9:19 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Пет Яну 15, 2016 5:39 pm

А ти защо реши, че сме седяли безучастно и сме наблюдавали ? На база на едноминутен клип ли го прецени ?
Не бъди много сигурен, че не съм бил тук... първото ми каране на норма влак с такава машина е преди 11 години.
И не ми отговори - защо не се разтоварва реостата на 44 001/2 на 0А ?

п.п. щом предпочитате мнения във форума за "боба, леба, милчо" и други подобни... добре нека се трие.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Пет Яну 15, 2016 8:17 pm

Ами да, по клипа прецених. Надявам се сте си оправили локомотива и не сте искали помощ.
Е преди 11 години и още си помощник? Варианта е някой да ти е дал да покараш, което не е същото.
Реостата на 01 и 02 няма как да е на 100% като на 200, защото си имат различия локомотивите, но определено е по близък до тях, отколкото до Шкодите.
Казах ти да прекратим спора.
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Съб Яну 16, 2016 7:53 pm

Локомотива не сме си оправили... защото няма какво да му се оправя - той вървя така с месеци - и в Кончар незнаеха какво му е.

Иначе реостат на 44 001/002 не е на 100% като на 46 2хх - даже не е и на 10% като на 200 - по-скоро е на 90% като на 44 - единствено управлението му е различно, вентилаторите, реостатните съпротивления, реверсорите... всичко си е Шкода.

И спора за мене няма... само факти..

Ето и малко снимков материал - 46 211 от вчера - от 10 дена върви така - без реостат
12544902_10205897826952524_300078469_o.jpg
46 211
12544902_10205897826952524_300078469_o.jpg (304.25 KiB) Прегледано 2267 пъти

И 44 100 от днеска
12499406_10205897827112528_1167502172_o.jpg
44 100
12499406_10205897827112528_1167502172_o.jpg (281.8 KiB) Прегледано 2267 пъти
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Съб Яну 16, 2016 9:07 pm

Каква е причината за 211? Прекъснати реостатни съпротивления? 44-100 е стабилна. Работи в Бс дълго време и съм доволен. Имаше забележки де, но. ... все пак. Най-лошото е, че омаше проблем с директната и за това я изпратихме.
Като помощник, гледам си куражлия и ползваш реостата. Интересно ми е ако си маш. първо лице и яйцето е на твоя гъз с извинение, дали ще го пипнеш? :D
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Съб Яну 16, 2016 9:31 pm

Що да не го пипна ? Нещо страшно ли ще стане ? Явно при вас помощниците са олигофрени... тук като стане нещо - и двата работят заедно - нема първи, нема втори.

Иначе на 211 е точно прекъснато съпротивление..

Ето още за Р-ките... нищо страшно:
44 076 (от както е в Пловдив не работи реостата)
https://www.youtube.com/watch?v=Liw3gqE0ba4
44 164
https://www.youtube.com/watch?v=WapQ1VQCl0Q
45 149 (от както е в Мз - не работи реостата)
https://www.youtube.com/watch?v=Bv3xm07YC9c

Има и още много снимки и видео... ама не съм качвал.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Съб Яну 16, 2016 9:49 pm

Не, няма да стане страшно. Просто ако не си проверил всичко по него, ще се подпали лекичко. Пък те гледам, не си от тези дето ще влязат във ВВК да огледат нещата. Виждам, че имаш опит като фен и в каргото.
За помощниците не става въпрос кой какво прави и помага. А кой носи отговорността. И това е маш. първо лице. Запомни го!
149 нали в момента е към Сф.
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Съб Яну 16, 2016 9:57 pm

Работя в БДЖ от преди да има Карго, тъй, че имам опит с товарачките...
Иначе във ВВК няма какво да проверяваш по реостата... вентилаторите са извън ВВК. А отговорността... обяснения пишат и двамата... наказания също получават и двамата... имам си наказание - знам го от опит.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Съб Яну 16, 2016 10:29 pm

Опааа, чакай чакай. Само вентилаторите ли упастват. Има едно нещо. Означава се 075. Предполагам знаеш какво е и ще ми го напишеш. Че то е във Ввк. Към него има едни връзки, болченца, гайки кабелчета. Е точно там така се запали една машина, че хубаво че птпред бяха професионалисти, че локомотива да го има и сега .
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Съб Яну 16, 2016 10:37 pm

В много детайли се впускаш... достатъчно е да въртят вентилаторите в правилната посока, да са здрави меховете, да събира веригата нормално в реостат и да няма боклуци по контакторите. То и разхлабени връзки на вентилаторите за тяга могат да запалят машината - ама не се завираш всеки път да ти гледаш дали са затегнати нали ? Случвало се е на колеги (включително и на такива от форума) да им изпуши някой контактор или някой вентилатор... ама нищо страшно. Примерно на 44 191 онзи ден - единия реостатен вентилатор даваше кръгов огън и излизаха искри от него.... ама не е изгоряла, а реостата и беше чудесен - 1350А възбудителен ток.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Съб Яну 16, 2016 10:54 pm

Някой път дребните неща палят локомотива.
Викаш да изпуши и нищо страшно. Ами да, не е страшно. Ама все пак си мисля, че колегите идват на работа с мисълта да им безаварийно или минимално проблеми. Не знам защо някой сам ще си създава главоболия... Да ползваш рвостата, ама да познаваш локомотива и да знаеш, че е изправен.
Ние на повестка сменяваме по 3-4 локомотива, от кол и въже събрани, всеки с някви си негови различни проблеми. Няма време да експериментираш с реостата, гледаш да отвозиш влака. А пък един съвет. Като има сняг, по-кротко с вентилаторите..
За 191 викаш чудесен реостат, докато не изпуши вентилатора..
bdz46203
 

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот KRAKOMOBILA » Съб Яну 16, 2016 11:00 pm

На 191 реостата е чудесен въпреки вентилатора - копае релсите, просто много светка машинното... Та колкото може да ти изпуши реостата.. толкова може да ти изпуши и компресора... случвало ми се е - тъй, че риск има всякакъв - техника е всичко може да се случи. А това, че се сменят по 3-4 локомотива от кол и въже - съгласен съм, че е така.. и когато попаднеш на майненски или мездренски... по-добре не си играй с реостата.
Цялата история тръгна от това, че реостатите на Р-ките се палели винаги... идеята ми беше, че не е вярно - и най-светлия пример е точно 44 001/2 - на които реостата изполва всеки.. а малко хора си дават сметката, че разлика няма, тъй, че цялата работа с паленето е мит - или грешна експлоатация. Смятам темата за приключена... надявам се да няма засегнати.
KRAKOMOBILA
 
Мнения: 966
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:13 pm

Re: СЪРБИЯ

Мнениеот bdz46203 » Съб Яну 16, 2016 11:12 pm

Пак казвам. Разлика има и то много важна. Отделно в повечето случаи не е грешна експлоатацията, а подръжката. Именно защото не се поддържат, реостатите на Шкодите са толкова ненадеждни. При 01 и 02 много от нащата са нови и добре подържани. ТОВА Е
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron