ФРАНЦИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Ное 16, 2015 4:13 pm

Карали са не със затворени,а с широко отворени очи. Влакът е изхвърчал в самото начало на кривата. Това което е потопено в реката е задницата му. От хеликоптерната снимка ясно се вижда как е ръгнал по тангентата- деругата в почвата започва между преди реката, между път1 и селското пътче правещо завой вляво. Тук сме в началото на кривата. Случката с испанския влак ни показа, че въпреки зверската скорост, челната мотриса (най-тежката част от влака) издържа върху релсите почти 2/3 от фронта на циркулярната крива. А тук са излетяли още преди края на преходната. Следователно скоростта не е причината.
Последна промяна railjet на Пон Ное 16, 2015 4:33 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот nickytod » Пон Ное 16, 2015 4:33 pm

Ок, това що се отнася до механизма на дерайлиране. Но остава въпросът защо са влезли с тази скорост в кривата, а не са намалили, виждайки че наближават въпросния участък? Ако са наясно с прехода от едното в другото расе - а трябва да са били - е трябвало да направят точно това, независимо от сигнализацията. Все пак не става въпрос за превишение от 30-40 км, та да си правят експерименти дали ще задържат мотрисата в кривата.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Ное 16, 2015 4:37 pm

Много добре знаят къде какво и с колко,нали по цял ден това правят - скоростни намотки по трасето. Стигат до крайна точка, спират, и спринт обратно. Мислиш, че са забравили за тази крива? Ти от работа до вкъщи ще забравиш ли най-острия завой?
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот CH_M » Пон Ное 16, 2015 5:19 pm

Вярно че от снимката се вижда че доста преди моста и същинската крива е излязъл от трасето ...... остава нещо проблем с железния път да е причината ....
CH_M
 
Мнения: 186
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 9:19 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот nickytod » Пон Ное 16, 2015 5:27 pm

Значи долното не е вярно, а са се движили с колкото трябва, така ли?

railjet написа:По първа информация, навлезли са в крива за 160 км/час със......325 км/час. :!: ...
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Ное 16, 2015 6:28 pm

Главният машинист е дал първи показания, ще разберем след малко. Той е трябвало да премине кривата със 176км/час, нещо което успешно правел до този момент. Двама рибари са видяли отдалече движещия се влак, последвал мощен ”бууууууум” и композицията е изхвърчала от линията монтирана върху насип висок 10м
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот BDZ 07 » Пон Ное 16, 2015 6:49 pm

Значи повреда или дефект в електрониката и/или някоя система.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот plastikat » Пон Ное 16, 2015 8:55 pm

Атентат ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Ное 16, 2015 9:19 pm

Нещо между атентат и саботаж.
TGV
За 35 години TGV е превозило 2 млрд пътника, без да убие нито един тях, и най-важното : при дерайлиране никога цялата композиция не излиза от пътя. А тук няма една останала колоос върху релсите.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот nickytod » Вто Ное 17, 2015 2:28 pm

Атентат на тестово трасе? Не ми се вярва. По-скоро е саботаж, ако има външна намеса.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Ное 17, 2015 3:04 pm

Старшият машинистер (един от най-опитните в системата) се кълне, че е спазил скоростите с най-голяма прецизност. Интересно защо не публикуват регистрираното в "черната кутия"..
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот bdz46203 » Вто Ное 17, 2015 3:17 pm

railjet написа:Старшият машинистер (един от най-опитните в системата) се кълне, че е спазил скоростите с най-голяма прецизност. Интересно защо не публикуват регистрираното в "черната кутия"..

Е има разследване. Ти какво исккаш да ти поднесат цялата информация ли? И кой с какви гащи е бил. :D
bdz46203
 

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Вто Ное 17, 2015 7:15 pm

railjet написа:Нещо между атентат и саботаж.
TGV
За 35 години TGV е превозило 2 млрд пътника, без да убие нито един тях, и най-важното : при дерайлиране никога цялата композиция не излиза от пътя. А тук няма една останала колоос върху релсите.


Май ще стане като с Рукия самолет днес официално обявиха,че е гръмнала бомба вътре до вчера отричаха...
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Чет Ное 19, 2015 11:23 pm

Не е атентат. Не е и саботаж. За щастие не е свързано нито с дефект в железния път, нито с дефект в мотрисата. Казвам "за щастие", защото системата TGV е непоклатима откъм сигурност.
Както беше написал Гестфена, големите изцепки обикновено се дължат на верига от няколко субективни грешки..

railjet написа:Следователно скоростта не е причината




Извинявам се за това пребързано заключение и се корегирам: Скоростта Е причината. Или по-точно прекалената скорост.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот BDZ 07 » Пет Ное 20, 2015 8:49 am

И все пак - защо машинистът не е намалил, както е трябвало да направи? Френският Тиляшев?
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пет Ное 20, 2015 11:39 am

BDZ 07 написа:И все пак - защо машинистът не е намалил, както е трябвало да направи? Френският Тиляшев?


Не. Трябвало е да валидират за последно две стрелки с 350 км/час+, които не са далеч от фаталната крива. След тях веднага се задържа на пожар. Направили са го успешно 200 пъти, но баш на последната намотка са дръпнали дявола за опашката: закъсняват 10-11 секунди със задържането, което при тази скорост прави близо 1000м.....

Добре все пак, че не са минали баш със 350, че убитите щяха да са много повече от 11...
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Предишна

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта