ФРАНЦИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Administrator » Пон Дек 16, 2013 12:42 pm

Пътуването трае 6 часа и 25 минути

Пуснаха влак стрела париж - Барселона

Билетът струва до 170 евро

Еднопосочният билет между Париж и Барселона ще струва между 59 и 170 евро.

Високоскоростната железопътна линия от Франция до Испания беше открита официално вчера, предадоха международните агенции, цитирани от БТА. Тя свързва директно Париж, Лион, Марсилия и Тулуза с Барселона. Експлоатацията й ще се извършва съвместно от френските и испанските железници.

Всеки ден две двупосочни пътувания ще свързват Париж с Барселона, като отиване и връщане по веднъж ще има и между Барселона и Лион, Тулуза и Марсилия.

От лятото на 2014 г. честотата на влаковете между Барселона и трите френски града ще стане по-голяма.

Експерти посочват, че високоскоростната връзка от Франция до Испания ще обслужва общо 17 френски и испански града. Нейни оператори съвместно ще бъдат френската SNCF и испанската Renfe. Единствено отсечката между Монпелие и Фигерес няма да бъде високоскоростна.

Еднопосочният билет между Париж и Барселона ще струва между 59 и 170 евро. Продажбите започнаха на 28 ноември и само за няколко часа бяха продадени 2000 билета. Към миналия петък са продадени общо 30 000 билета информира SNCF.

Пътуването между двата града ще продължава 6 часа и 25 минути, като с новата линия ще се печелят само 20 минути. Крайната цел обаче е пътуването Париж-Барселона да се намали до 5 часа и 35 минути, но за това ще трябва и линията Перпинян-Ним в Южна Франция да стане високоскоростна. Засега това е предвидено за 2021 г.

Със своите 3000 километра жп линии през 2010 г. Испания изпревари Франция по високоскоростни линии и в момента е на първо място в Европа и на второ място в света.

Източник: Монитор
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2403
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Дек 17, 2013 9:29 pm

59€ само за тези, които първи кликнат върху клавиатурата за резервация. Иначе има промоции 99€ за 1-ва класа. Интересното е, че обслужването е алтернативно: едно TGV SNCF в едната посока и едно на RENFE в другата.

Основното възражение е....времепътуването- над 6часа. 06:25 за 1200км.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Яну 28, 2014 8:46 pm

2, 3 или 4-ри машиниста?

http://www.youtube.com/watch?v=T58ftp3X ... ata_player
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 4и4о ман4о » Вто Яну 28, 2014 9:16 pm

тоя кара кат мене с предния :mrgreen:
Аватар
4и4о ман4о
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:09 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Яну 28, 2014 9:41 pm

За съжаление този влак не може да излиза в международно съобщение (дължина 1.5км, 4000т).
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Сря Яну 29, 2014 12:07 am

1 lok = 4090t/+28/1000, 20 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=VZcYBb1E_oY
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Фев 25, 2014 2:36 pm

Понеже Ванчо ме провокира с румьнското видео, пускам ей так тук- как да увеличим капацитета при 320 км/час:

http://m.youtube.com/index?q=tgv+rhone+ ... 0GGWgqOYyU
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот assen » Вто Фев 25, 2014 11:01 pm

railjet написа:1 lok = 4090t/+28/1000, 20 km/h

http://www.youtube.com/watch?v=VZcYBb1E_oY


Впечатляващо, някой знае ли каква е машината начело?
assen
 
Мнения: 102
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:26 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Сря Фев 26, 2014 1:22 am

Локомотив серия BB 37000, от фамилията Prima на Алстом. Вторият локомотив е от същата серия,но без машинист- телекомандва се от челния лок.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Fedya » Сря Фев 26, 2014 6:49 pm

Fedya
 
Мнения: 24
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 1:58 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот rain » Сря Май 21, 2014 3:59 pm

Френските железници поръчали 2000 влака, които са твърде широки за гарите

Френската национална железопътна компания SNCF потвърди късно във вторник, че е поръчала 2000 влака за регионалната си мрежа, които са се оказали твърде широки за много от пероните на жп гарите. Разходите за поправяне на грешката ще надхвърлят 80 млн. евро.
Говорител на националния оператор RFF заяви, че твърдението в публикацията на седмичника Canard Enchaine в броя му от сряда е вярно и че компанията е открила проблема "малко късно и поемаме отговорността за него".
По думите му промените ще бъдат направени не на поръчаните влакове, а на пероните на проблемните гари, които са стотици.
Грешката идвала от това, че от RFF изпратили на SNCF данни с размерите на пероните на гари, строени през последните 30 години. Но повечето от близо 1200 перона са изграждани преди повече от 50 години.
Транспортният министър Фредерик Кувийе обвини "абсурдната жп система" аз случилото се, като основната вина била на предишно правителство, което през 1997 г. е разделило оператора на инфраструктурата от компанията, която я използва.

http://www.dnevnik.bg/sviat/2014/05/21/ ... _koito_sa/
Аватар
rain
 
Мнения: 235
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:33 am
Местоположение: София

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 46-211 Dzver » Сря Май 21, 2014 6:49 pm

@railjet, нещо да кажеш? :D
Аватар
46-211 Dzver
 
Мнения: 391
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:22 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот ПЖИ43в » Сря Май 21, 2014 7:03 pm

О,о,само да се появи----има готов отговор!!!
ПЖИ43в
 
Мнения: 356
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 46-211 Dzver » Сря Май 21, 2014 7:18 pm

Мхм. Ще каже, че е виновен българския глъм...
Аватар
46-211 Dzver
 
Мнения: 391
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:22 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Сря Май 21, 2014 9:02 pm

Някой чул-недочул, пък решил да се изкаже. Въпросните електрички ще ударят скоро първия си рожден ден. Всеки ден навъртат десетки хиляди километри в редовна експлоатация. На SNCF им изнася да са широки и просто принуждават RFF да си престържат пероните. Иде реч за 1 (един) сантиметър в повече на 1300 перона, което е нищо в сравнение с цялата мрежа. 300 перона вече са престъргани.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот ivajlo_nikolov » Нед Юли 20, 2014 9:06 pm

Катастрофа с високоскоростен влак във Франция, ранени 25 човека.
Високоскоростен влак TGV е блъснат от регионален експресен влак в Южна Франция ранявайки най-малко 25 души, четирима от тях сериозно.
20:49 BST 17 юли, 2014

Най-малко 25 души бяха ранени, четирима от тях сериозно, когато високоскоростен влак TGV е блъснат от регионален експресен влак в Южна Франция в четвъртък.
Сред тежко ранените има бебе,10-годишно момче, една жена и машинистът на регионалния експресен влак.
Високоскоростният влак, возещ 178 души, е блъснат от регионалния експрес, който вози 70 пътници, в близост до град Данген, по линията между Пау и Байон в юго-западната част на страната, съобщиха местните власти. Катастрофата става на около 17 километра (10 мили) от Пау.
Най-тежко ранените са били в "ужасно състояние", каза спасителен работник.
Двама от тях са транспортирани с хеликоптер до болницата. Четирима са тежко ранените, но без опасност за живота.
В близкото училище е създаден медицински пункт.
TGV е пътувал с по-малко от 34 км/ч, когато е настъпил сблъсъка.
Не е ясно защо се е движел толкова бавно. Има информация, че е спрял за кратко, но се е движел отново в момента на сблъсъка, които е настъпил, когато пътническия влак се блъска с висока скорост в TGV-то от зад.
Двата влака са силно повредени, като локомотива на експресния влак е смачкан, а задната част на TGV-то прилича на усукана метална маса.
По първоначалните показания от свидетелите регионалният влак се ударя в задната част на TGV около 17:30.
Дванадесет линейки и хеликоптер пристигат на мястото на катастрофата, където полицията и пожарникари вече са пристигнали и помагат на ранените да се измъкнат от останките.Причината за инцидента още не е известна, но френският оператор SNCF стартира незабавно разследване.
Всички влакове между Пау и Байон са спрени след катастрофата.
Сблъсъкът става малко повече от година след железопътна катастрофа в Бретини, в която загинаха седем души, а десетки бяха ранени.
Един скорошен доклад за катастрофата в Бретини подчертава лошото състояние на френската железопътна мрежа и обвинява слабите проверки по поддръжката.
Доклада, публикуван на годишнината от катастрофата, е бил съставен от инженери, назначени от съда, за да разследва причината за инцидента.
Те заявяват, че поради лошото състояние на пътя, трагедията е била неизбежна.
В доклада се казва,че влака дерайлира от дефектни съединителни плочи - връзка между две релси. Той дава подробности за още около 100 дефекти на пътя, някои от които са били известни месец преди катастрофата, но не са били коригирани.
Източник /en/: http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... es-25.html
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 957
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Юли 21, 2014 11:17 am

Повредени лампи на проходни : обръщат го на червено без нужда. TGV спира и чака интервенция на място от мобилен екип, който да поправи лампите. След което TGV потегля със скорост до 30км/час през следващите два блок-участъка, както е по правилник. Така е трябвало да стори и регионалната електричка вървяща на два блока отзад. Да, ама не, и нахендря със 120 задницата на кретащото отпред TGV.

Важното е, че влаковете не са дерайлирали при тежкия удар.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот nickytod » Пон Юли 21, 2014 11:35 am

Друга грешка в сигнализацията или и машинистът на регио-то си е мислил, че TGV-то ще му "избяга"?
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Юли 21, 2014 12:20 pm

Там принципно няма "машинистът си помислил че..", освен в много рядки изключения. Работи се по версия скапване на сигнализацията от жестокия пек (40ºС).
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Пон Юли 21, 2014 12:23 pm

Как ще ги пуснат един след друг при неизправна блокировка? Това и тук не може да стане.Когато 1вия влак влезе в следващата гара цял тогава ще разрешат на следващия да се движи.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта