ФРАНЦИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Юли 21, 2014 12:39 pm

Други са схемите. Навсякъде е с проходни. При повреди се пълзи с 20 до 30км/час + готовност за спиране. Дежурни екипи интервенират по проходните инсталации и решават, с благословията на диспечера, кой влак да пуснат и при какви условия. Могат и с часове да ги държат на проходни, докато се изяснят причините за грешните сигнали. Всички композиции трябва да пълзят в участъци с детектирани грешки. Колкото трябва- 10, 20, 30км...Понятието междугарие не се употребява. Влаковете се движат в пакет един след друг, на минимум 3000м разстояние един от друг, за което АЛС (или аналогът му) -абсолютно задължителен, зорко бди.

Следствието трябва да установи защо регио електричката е набрала 120, при моментно максимално разрешени 30км/час.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот транзитен пътник » Чет Окт 23, 2014 5:22 pm

Разбра ли се нещо повече за горното сблъскване край По през юли?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Чет Окт 23, 2014 7:31 pm

Плъхове!
Гадините са наръпали кабели излизащи от шкафове в близост до "виновния" проходен. Настъпва повреда, при която проходният не е паднал след преминаване на влак 1 (както беше първоначалната версия), а е продължил да свети зелено. Влак 2 го преминава с пълна скорост и настига в крива кретащият бавно влак 1.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот транзитен пътник » Чет Окт 23, 2014 8:40 pm

Ох!

Благодаря за отговора.

Кой ще осигури осигурителните инсталации...

Това значи ли, че погрешният зелен сигнал е означавал, че е прекратено ограничението от 30 км/ч?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Чет Окт 23, 2014 9:16 pm

Зеленият, както и жълтият сигнал на проходен, не въвеждат задължително таван за скорост, но диаграмата на KVB е деликатна и всява страх от внезапно задържане. Което пък се смята за сериозно нарушение, с евентуални последствия. Затова всеки внимава да снижи възможно най-отдалеч до 30 при появата на жълто.

В този ред на мисли обяснението с плъховете е полвинчато (не информира за състоянието на предходните блок-участъци), и не прецедент при инцидент със сблъсък между два влака- като официално изтъкната версия.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот транзитен пътник » Чет Окт 23, 2014 9:24 pm

Благодаря.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Petko Ivanov » Пет Ное 21, 2014 7:50 pm

Голяма издънка с "Евростар" Лондон-Париж-Брюксел
http://dnes.dir.bg/news/vlak-evrostar-17861868?nt=10
Petko Ivanov
 
Мнения: 306
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот plastikat » Пет Ное 21, 2014 9:22 pm

"Компанията обеща обезщетение - пътниците по линията до Брюксел ще получат обезщетение, равно на удвоената стойност на двупосочен билет, както и безплатен двупосочен билет за същата линия. "
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Съб Дек 27, 2014 1:26 am

Годишната държавна субсидия на равновесие за 2013г е 3 310 000 000 €.
От 01.01.2015 регионите изцяло поемат пътническото движение, а билетите на интер-сити връзките поскъпват с +2,6%.

Системата сериозно се задъхва, защото с нейните .....600(шестотин!) вида намаления едвам 17% от пътниците плащат пълна тарифа.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот NikolaiRG » Съб Дек 27, 2014 8:53 am

Миналия месец аз се включих в тези 17 % :D

Сигурно това е и приблизително дялът на чуждите туристи, които ползват железницата им.
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот disell » Сря Май 20, 2015 4:00 pm

Неусетно на 18.05.2015 г. се навършиха 25 години от официалното поставяне на поредния рекорд за скорост по жел път от TGV Atlantic N:325 515,3 km/h
TGV 325
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Съб Юли 18, 2015 11:32 pm

https://www.facebook.com/11971777141254 ... =1&theater

Някой знае ли каква е максималната скорост на тези локомотиви?
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот mitko08888 » Нед Юли 19, 2015 8:29 am

1435 написа:https://www.facebook.com/119717771412548/photos/ms.c.eJxFkteRxVAIQzvaIYf~_G1sbkN~;464yECL4dmiZEpKbm9NfD5hoZqXVMMbrZMVMSP18cS4zfE7x5Sp~;~_~_qnBKutn9OPxUx~;75FMg33XnoY9fvzb65eYx8nL6a8FfMnmK~_bOXUV~_zbzT2rZr6kOPeeeTm0af09ZdC3~;oq6LJ88yivHtD1yaPu~_vJq9PRj4fULONffqJ97KYNt70EJffPMP3357qFuw4J6331UwfO~;pe9eGj06g~;e~_gvtqbD9Gv2fcV8~;LM5r9PbF~;bX4gr2X2E4N~;9vcSsI3OP968m9947lMN1hpGv~;dBvv0EvO~;b8b6fhYft02lZ~;wErkaMa.bps.a.963741987010118.1073741837.119717771412548/963743700343280/?type=1&theater

Някой знае ли каква е максималната скорост на тези локомотиви?


160. Точно този от снимката - 100. https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_Class_BB_7200
mitko08888
 
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Юли 20, 2015 1:48 pm

Голям брой от тези локомотиви излизат в пенсия тази година. Няма да ги режат, в очакване да дойдат клиенти да си напазаруват.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот инфо » Пон Юли 27, 2015 9:30 pm

Неотдавна Френската държавна железница (SNCF) похарчи 15 милиарда долара за обновяване на подвижния си състав. За съжаление, влаковете били по-широки за цели 1300 жп перона на територията на страната, които трябвало да бъдат преустроени. За поправянето на грешката са необходими около 50 милиона евро. :idea:
Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот NikolaiRG » Пон Юли 27, 2015 10:12 pm

Това беше обсъждано тук преди време.
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот vlado » Сря Сеп 30, 2015 4:54 pm

Едно видео, което, признавам си, силно ме впечатли:

Изграждане на високоскоростна жп линия във Франция:

https://www.youtube.com/watch?v=__YILtAGjas#t=30
vlado
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот bdz46203 » Чет Окт 01, 2015 8:39 am

vlado написа:Едно видео, което, признавам си, силно ме впечатли:

Изграждане на високоскоростна жп линия във Франция:

https://www.youtube.com/watch?v=__YILtAGjas#t=30

Ами то и България, италиянците по бургаско, така ги правят. Макар че при някои дейности технологията е различна. На клипа е дадено вече последната фаза от направата на жп линията. Полагане на траверси, релси и т.н. Но най-сложната, най-бавна и най-трудоемка част не е показана. А именно подготвянето на самото трасе. Изгребване, насипване, канавки, мостове, изкопи, траншеи и т.н. Тук, въпреки, че не се прави ново трасе именнно това забави много проектите.
bdz46203
 

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Съб Окт 03, 2015 11:09 pm

bdz46203 написа:Но най-сложната, най-бавна и най-трудоемка част не е показана. А именно подготвянето на самото трасе. Изгребване, насипване, канавки, мостове, изкопи, траншеи и т.н.


Нея няма как да я видиш, защото се извършва нощем:

https://www.youtube.com/watch?v=PN-GZvU-BXo



Тук новото трасе ще мине под съществуващата линия. Часовничето цъка в долния ляв ъгъл.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот bdz46203 » Нед Окт 04, 2015 9:12 am

Ехххх
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron