ФРАНЦИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Окт 05, 2015 10:22 pm

Понеже ме слушаш тези дни, ще те почерпя с още нещо.

Милчовците имат да вържат 86-метров мост, висок 16м, широк 8м, тежащ 2300т за...няколко часа /пълно прекъсване/. От 0:00 до 02:00 има малко бла-бла, действията започват от 02:02 :

https://www.youtube.com/watch?v=_wQzGMQcWkE
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Съб Ное 14, 2015 7:15 pm

1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Съб Ное 14, 2015 8:21 pm

Голям фал...Непростимо, по чисто ново, още не употребено скоростно трасе....
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Съб Ное 14, 2015 8:26 pm

На мост е станало информацията е за много висока скорост,но дали не е атентат?
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Съб Ное 14, 2015 8:33 pm

Не прилича на атентат.

По първа информация, навлезли са в крива за 160 км/час със......325 км/час. :!: Мотрисата буквално е прелетяла 700м преди да се разпадне около трасето..
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Нед Ное 15, 2015 12:25 am

352 км/час при разрешена максимална 160... :!:

Подобрихме рекорда на испанския влак...
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Нед Ное 15, 2015 12:34 am

Само,че там беше само Франсиско зад джойстика а тук 50 инженери са следяли движението на влака как се е допуснало да навлезе с такава скорост?
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот 1435 » Нед Ное 15, 2015 12:37 am

https://www.facebook.com/ceskedrahy01/p ... permPage=1

Тук се вижда горе долу кривата май не е в нея проблема с доста голям радиус е...
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Нед Ное 15, 2015 1:01 am

Кривата е за 160 км/час. С нейния край завършва скоростното трасе. Там то преминава в старата бавна линия ограничена на 150 км/час. Летели са с максимална скорост до последно, а е трябвало да започнат да свалят позиции 11км преди точката на дерайлиране! Скоростта трябва да спадне поетапно от 350 на 320-300-270-220-160 по команда на блок участъците.

И всичко това в присъствието на 3 машиниста, свръх модерна лаборатория за всевъзможни замервания и 40 души екип от спецове по жлезен път, КМ, сигнализация... :!:
Абсолютно необяснимо..
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот plastikat » Нед Ное 15, 2015 8:54 am

Отказ в спирачките ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Нед Ное 15, 2015 11:53 am

Кой знае..

В изпитателната мотриса е имало десетина млади фенове, да си поначешат малко крастата. Ако се разбере, че е станало без предварително разрешение, фирмата ще загази мнгого яко.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот BDZ 07 » Нед Ное 15, 2015 9:51 pm

Отказ в спирачките ?


По-скоро отказ на акъла на машинейрото-
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот plastikat » Нед Ное 15, 2015 9:57 pm

Машинейро ислямист ??? Петък 13-ти ..............
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот BDZ 07 » Нед Ное 15, 2015 10:00 pm

Едва ли. Според мен става въпрос за небрежност.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот dobo » Нед Ное 15, 2015 11:06 pm

Ибах тъз небрежност-100 умни тикви и ни един не се е усетил,че летят към края...
Освен спирачките,друго обяснение няма и тук започва загадката-да е един вид спирачката ок, ама те са поне два,доколкото знам.Обаче и двете да дадат фира едновременно...
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Нед Ное 15, 2015 11:22 pm

Машинейрото е жив и хич не е джихадист. Имало е още един машинистер до него и още един в задната кабина. Иде реч за влак-лаборатория с 50 души- експерти,техници, десетки компютри,камери,датчици,защитни системи, плюс малки фенове и жп спотъри.

Специалната електричка извършва от 28.09.2015 намотки по 106-километрова чистак-бърсак нова отсечка. Тя трябва да бъде пробягана 200 пъти със 350 км/час, за да получи сертификат за безопасност и акт 16.

При тези условия е изключено старшият машинистер да е някакъв безотговорен галфон. Няма засега никакво логично обяснение защо са влетяли с такава скорост в последния километър преди края на скоростното трасе.


Това е първият смъртоносен инцидент в историята на TGV от неговото пускане през 1980г.
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот NikolaiRG » Пон Ное 16, 2015 8:58 am

Причината не е една, а няколко навързани, както става винаги в подобни случаи.
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот nickytod » Пон Ное 16, 2015 12:30 pm

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=0CGoQFjAJahUKEwiGyrKqxJTJAhWGWSwKHT2aAzc&url=http%3A%2F%2Fwww.hse.gov.uk%2Fquarries%2Feducation%2Fpowerpoint%2Ftopic3.ppt&usg=AFQjCNFKzWZCtuDSrE1FDbFfo-olBK2f_Q&sig2=oZGlgIsXPkgfrI-_urNl5Q&bvm=bv.107467506,d.bGg

Една много добра презентация на британската изпълнителна агенция по здраве и безопасност. Та, обърнете внимание на слайдове 6 и 7:

№6 (Изводи): 1. Всички инциденти, независимо дали са леки или тежки, имат своята първопричина; няма такова нещо като случаен инцидент. 2. Незначителен е броят на инцидентите, особено такива в големи организации или комплексни технологии, които се свързват с една единствена причина. 3. Причините за даден инцидент обикновено са комплексни и взаимосвързани. (както много правилно отбелязва NikolaiRG в горния си пост).

№7 (Ролята на човешката грешка в инцидентите): 1. "Човешките действия са причина за 96% от всички наранявания" (ДюПон). 2. "80-90% от инцидентите се дължат на човешка грешка" (Хайнрих и др., 1980). 3. "По статистически данни, 50-90% от индидентите се дължат на човешки слабости" (Клетц, 1990). 4. "Изглежда, че е отминало времето, в което основната нужда бе от по-усъвършенствани средства за защита... Това, което трябва да направим е да овладеем човешкия фактор."
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Ное 16, 2015 3:26 pm

Човешка грешка? Да,ама не. Поне в конкретния случай, де. Имаме оцелели машинисти и инженери от изпитателния екип. Следя плътно развоя на събитието и лека полека се ориентираме към нещо различно от човешката грешка..
railjet
 
Мнения: 7795
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот nickytod » Пон Ное 16, 2015 4:07 pm

Добре, де ти самият го казваш:

railjet написа:Кривата е за 160 км/час. С нейния край завършва скоростното трасе. Там то преминава в старата бавна линия ограничена на 150 км/час. Летели са с максимална скорост до последно, а е трябвало да започнат да свалят позиции 11км преди точката на дерайлиране! Скоростта трябва да спадне поетапно от 350 на 320-300-270-220-160 по команда на блок участъците.

И всичко това в присъствието на 3 машиниста, свръх модерна лаборатория за всевъзможни замервания и 40 души екип от спецове по жлезен път, КМ, сигнализация... :!:
Абсолютно необяснимо..


Все пак те не са карали с вързани очи и не вярвам да не са били запознати предварително с трасето и къде свършва скоростния участък - защо не са реагирали, като виждат че наближават въпросната крива? Ако не са минали инструктаж преди пробата и са разчитали единствено техниката да ги води, тогава вече минаваме в друго "измерение" на човешката грешка.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

ПредишнаСледваща

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron