railjet написа:Не мога да отлепя тази сутрин- не топля къде има бърза стрелка. Да не е на Синдел?
ПЖИ43в написа:diesel07 написа:Как бихте реагирали да карате товарен влак пълна норма, който по документи се води празен?
А как бихте реагирали да карате пък товарен влак,който по документи е пълна норма, а по ВП-11 се води, че е празен![]()
disell написа:diesel07 написа:Как бихте реагирали да карате товарен влак пълна норма, който по документи се води празен?
Машиниста изобщо не го интересува дали е празен или пълен влака зад гърба му.Важното е по документите всичко да е нормално и да има спирачки.А за тях именно няма как да ти го пишат празен и да ти изчислят спирачния товар за такъв щото после става мнооо лошо в надолнище ако влака се окаже пълен....Така ,че едва ли някой ще си слага главата в торбата за нищо а също така има талиги на които ресорното окачване и при празен и при пълен вагон изглежда по един и същ начин.
bdz46203 написа:railjet написа:Не мога да отлепя тази сутрин- не топля къде има бърза стрелка. Да не е на Синдел?
Да не сте запивали снощи с милчо?![]()
На Рп Разделна.
railjet написа:Не мога да отлепя тази сутрин- не топля къде има бърза стрелка. Да не е на Синдел?
ПЖИ43в написа: Колега,ИМА КАК!!!...На мене някога ми се е случвало това![]()
../Ако не знаеш как може да се случи такова нещо--кажи и ще ти го опиша
![]()
/
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта