от bdz_55-089 » Съб Юли 08, 2017 10:24 am
На 03.07, понеделник, БВ София-Варна, пристигащ около 20 часа, престоя около час в района на г Величково, заради липса на захранващо напрежение по мрежата. Пътувайки към Русе със смяна на Синдел-разпред., влак Варна-Русе натрупа допълнително закъснение и вместо в 22:20, пристигна след 00:00 часа, т.е. с около 100 мин. закъснение. След Самуил пътниците бяхме прехвърлени на БВ Силистра-Русе-ГО- София (група към БВ Кардам-София). Тъй като при големи закъснения, пътниците имат право на обезщетение, искам да питам какво е то и в действие ли е онази директива на ЕС, която го разпорежда, защото знам, че беше отложена до 2019 г. Ако е така, не сме ли дискриминирани спрямо пътниците във вътрешно съобщение в другите страни от ЕС, където тази наредба е действаща и това ли е почина на действие на ЕС изобщо- всяка държава да си прави, каквото й скимне в ущърб на гражданите си? Мислех, че целта на ЕС е да се изравни нивото на жизнен стандарт и условия за живот, вкл. и права на гражданите, във всички страни-членки по един общоприет начин.
На същата дата БВ Русе- Варна го разминахме на г Висока поляна около 22 часа, а той трябва да пристигне във Варна към 21:30...Следователно там пък закъснението е било към 3 часа. Пътниците в този супер-закъснял влак бяха не повече от 5-6 души. Ето как реално става прогонването на пътниците от влака. Разбира се, тук трябва да припомним за нескончаемите ремонти по 9-та линия около Разград, Ветото, Сеново и Просторно през последните 10-15 години, както и за трайни намалената скорост между Каспичан и Синдел.