Актуална информация за 2014-та година

Пътувания по жп мрежата и впечатленията от тях; следене на влакове и локомотиви (trainspotting); текуща информация за състоянието на подвижния състав (повреди, пребазирания и т.н.); текущи ремонти и аварии по инфраструктурата; нарушения в графика поради ремонти, инциденти, природни бедствия; сигнали за нередности (неотоплени вагони и т.н.) и за големи закъснения на влакове.

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот rexkos1991 » Съб Яну 04, 2014 6:24 pm

Излиза, че 44/45 могат да изкарат по-тежък влак в сравнение с 46200. Миналата седмица 2626 изби 5 минути закъснение от ГО до Мездра с 15 вагона начело с лок. 44 088. А на 23.12.2013 същият влак пристигна в София с цели 16 вагона, теглен от 44 099.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот bdz43r » Съб Яну 04, 2014 6:30 pm

rexkos1991 написа:Излиза, че 44/45 могат да изкарат по-тежък влак в сравнение с 46200.
В лигаво време е точно така. В сухо, естествено е точно обратното.
Един виден бургазлия, врял достатъчно с 46 и 46 200, наскоро сподели, че последните са само за сухо, слънчево време и околна температура около 23°С.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот disell » Съб Яну 04, 2014 7:14 pm

rexkos1991 написа:
bdz43r написа:Мисля, че от Сф замина с 13 вагона, което май е над норма за 44.

А как тогава 2626 ГО-СФ пътува с 15 вагона и за баира след Пордим не му прикачат помощен локомотив?
Иначе 2627 редовно е с 13 вагона - фургон, 4 спални, 5 седящи за Варна и 2 седящи+спален за Кардам.

Защото нормата за този участък е 890 т. а 15 вагона дори и с най-тежките пътн.вагони не минава 750 т.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот disell » Съб Яну 04, 2014 8:34 pm

Ударилия джакпота 2627 пристига в Повеляново.
И очакващия го 07.111.8 , 2637 /28103 бяха отменени в участъка Дч-Крд-Дч .Пътниците обслужени с автодрус.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот railjet » Съб Яну 04, 2014 8:39 pm

На 30.12.2013, машината на 13-вагонния 2627 получи задух в Чб-Ху. С триста зора набра до 70..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот bdz43r » Нед Яну 05, 2014 1:05 am

С 13 вагона повече и не може.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот tranzit » Пон Яну 06, 2014 1:17 am

А на 4 януари ако не се лъжа 2627 направо спря с варненска бригада преди Славяново с норма влак и то доста време . И защо 44-140 ще е виновна? А ако бе 44-121 още щеше да спре и по- рано. Въпроса е в майсторлъка на каране може би? А Пордим нормата мисля че бе 810 тона, по- опасното е от Гривица. И най- добрия греши, като от уплаха че е спрял стига до 1400 ампера и машината не тръгва. Тук важи правилото как тръгва товарен влак, а не гонене на време.Има случаи в които е важното влака да излезе дадено място- независимо за колко време- по преценка на лок маш.
tranzit
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пет Яну 03, 2014 9:25 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот 44 134.5 » Пон Яну 06, 2014 7:59 am

по-добре закъснял, но закаран от колкото оставен :)
44 134.5
 
Мнения: 169
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 11:03 am

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот Nikss » Пон Яну 06, 2014 12:05 pm

rexkos1991 написа:Къде сте закъсняли? Да не би на Бов да сте чакали 7630, който пък е бил задържан по редовния закъснелия по карачка 8602... :twisted: :?

На Б тъкмо спряхме и 7630 се зададе, премина и ни пуснаха - много бързо и точно стана разминаването.
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот жпр » Пон Яну 06, 2014 12:31 pm

Ако е била В. Стоева - не се и съмнявам. (чудесен, амбициозен ръководител с акъл и опит) . Макар, че може и други такива да има де.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот railjet » Пон Яну 06, 2014 2:34 pm

В скоро време тези дето закъсняват влаковете по некадърна карачка,ще бъдат погнати.Особено ако се докаже, че го правят нарочно. Пример: влачене с 50 вместо 70 в Кр-Ил път1.
Вече има един изгърмял бушон. :arrow:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пон Яну 06, 2014 2:43 pm

railjet написа:В скоро време тези дето закъсняват влаковете по некадърна карачка,ще бъдат погнати.Особено ако се докаже, че го правят нарочно. Пример: влачене с 50 вместо 70 в Кр-Ил път1.
Вече има един изгърмял бушон. :arrow:


В БДЖ да не са преписали най-после вътрешните правила на рейсаджиите :D Ако са, ще има много горчиви шоколадови вафлички :mrgreen:
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот 07 » Пон Яну 06, 2014 3:09 pm

Има си начини и начини.... Във фирмата в която работя основната заплата реално е 1/3 от месечното възнаграждение - другото са бонуси за качество и навреме свършена работа.
Но специално с БДЖ нещата стоят малко по-различно - влачили сме се със 70 по път за 100 защото машината която е до 100 по документи е такава кошница че едва стоеше на пътя и машинягата се притесняваше с основание...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот disell » Пон Яну 06, 2014 3:33 pm

tranzit написа:А на 4 януари ако не се лъжа 2627 направо спря с варненска бригада преди Славяново с норма влак и то доста време . И защо 44-140 ще е виновна? А ако бе 44-121 още щеше да спре и по- рано. Въпроса е в майсторлъка на каране може би? А Пордим нормата мисля че бе 810 тона, по- опасното е от Гривица. И най- добрия греши, като от уплаха че е спрял стига до 1400 ампера и машината не тръгва. Тук важи правилото как тръгва товарен влак, а не гонене на време.Има случаи в които е важното влака да излезе дадено място- независимо за колко време- по преценка на лок маш.

При сегашното състояние на подвижния състав майсторлъка отива по дяволите. До преди 1-2 год. може да видиш локомотив с една-две липсващи песочни тръби а днес е направо чуда да видиш такъв с 1-2 тръби. Дори и в ГО-лямото депо са го ударили през просото щом и там вече не се възстановява тази система. Също така помощните шунтове и компенсатори и те работят едно към гьотере а за такива влакове като 2626/2627 и 8626 /8627 движещи се с големи състави и имащи по трасето си големи нагорнища трябват при лоши метео условия. 2627 вече няколко пъти пъпли с 40-45 км/ч а имаше и случай да издрапа с около 20 км/ч към Ся. Там не стои въпроса с 1400-те ампера или уплаха на машиниста а просто локомотива започва да шмиргели релсите още при 400-500 А и умираш. Другия конфликтен участък е около предпрелезния светофор на сп. Ловец по път 2 там явно мястото е някак си по-усойно и винаги при най-малко влошаване на времето 2626 увисва-както си караш със 100 км/ч изведнъж стълбовете почват да минават някак по- бавно а скоростомера си показва 100 и като почнеш да сваляш като спре буксуването се оказваш с 60-80 а в някой случаи е падала и до 25 км/ч. Така , че вече от машиниста почти нищо не може да направи освен да си помогне с директ.спирачка но това може да доведе до превъртане на бандаж и плюс това е забранено.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот rexkos1991 » Пон Яну 06, 2014 6:08 pm

railjet написа:В скоро време тези дето закъсняват влаковете по некадърна карачка,ще бъдат погнати.Особено ако се докаже, че го правят нарочно. Пример: влачене с 50 вместо 70 в Кр-Ил път1.
Вече има един изгърмял бушон. :arrow:


Това с влаченето не е по карачка, а по малоумно написана телеграма, където е за Кр-Ил е дадена скорост 50 км/ч за всички влакове, пътуващи в посока София. Имам чувството, че някой представител от каменната ера е писал тази телеграма.... :shock:
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот ApPlamen » Пон Яну 06, 2014 7:20 pm

Преди време бях намерил във форума "СРАВНИТЕЛНА ТАБЛИЦА ЗА ДОПУСТИМИТЕ МАКСИМАЛНИ СКОРОСТИ ПО ЖЕЛЕЗЕН ПЪТ В ГРАФИКА ЗА ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВЕТЕ 2011/2012 ГОДИНА И ГРАФИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА ВЛАКОВЕТЕ 2012/2013 ГОД." Да попитам дали има някакви промени или изкарана нова таблица за 2014?

Също и да попитам като цяло по кои линии се работи? Гледам из форума различни 'проекти', ама не мога да намеря никакви срокове.

Мерси предварително :)
ApPlamen
 
Мнения: 10
Регистриран на: Сря Юли 31, 2013 11:18 am

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот 46-211 Dzver » Вто Яну 07, 2014 11:40 pm

Дерайлиране на 6-7 вагона от 30562 (ДБШ) при влизане в гара Гурково. 8636/8637 е възможно да минат през 4-та. За 8626/8627 умуват още.
Аватар
46-211 Dzver
 
Мнения: 391
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:22 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот plastikat » Вто Яну 07, 2014 11:46 pm

Тия 6-осни вагони разказаха играта на иначе "перфектната" ни инфраструктура ...........
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот MouveMeNT » Сря Яну 08, 2014 12:54 am

46-211 Dzver написа:Дерайлиране на 6-7 вагона от 30562 (ДБШ) при влизане в гара Гурково. 8636/8637 е възможно да минат през 4-та. За 8626/8627 умуват още.

Не е възможно, а ще минат.
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: Актуална информация 2014-та година

Мнениеот plastikat » Сря Яну 08, 2014 1:02 am

А 8626/7 - автобуси ли ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

ПредишнаСледваща

Назад към Актуална информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта