Работа в частния жп сектор

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

Re: Работа в частния жп сектор

Мнениеот Варужан Апелян » Пет Апр 01, 2016 12:06 am

Sales Specialist DB Cargo Bulgaria EOOD

Ref.No: DBSS
Описание и Изисквания: DB Cargo Bulgaria EOOD is a 100% subsidiary of Deutsche Bahn – one of the biggest logistic groups worldwide. We provide first class services in the railway transportation business.

We are currently in search for our head office in Pirdop of a motivated and experienced person for the position of:

Sales Specialist

Main responsibilities:
-Dealing with customers’ requests
-Elaborates tailor-made offers for rail freight transport services
-Prepares transport calculations
-Maintains the check–up and invoice processes for the delivered transport services
-Maintains active communication with current company clients, understands their needs and supports them in finding adequate transport solutions
-Takes part in the launching of new IT systems and applications with respect to sales and customer service
-Keeps and archives relevant sales and customer service documents
-Performs additional administrative duties if requested;

Key requirements:
-University degree in Economics (a transport or logistics speciality will be considered a plus)
-Previous working experience as a Sales specialist in the field of the railway logistics or similar is a must;
-Very good command of English (written and spoken);
-Very good MS Office skills
-Excellent communication and presentation skills
-Ability to work under pressure keeping an eye on the deadlines
-Team-player attitude
-Ability to keep confidentiality

Our offer:
-Opportunity for professional development in a truly international and fast-paced company;
-Great working ambience within a team of professionals;
-Competitive remuneration package.

If you meet our requirements, please send your CV in English not later than April 10th 2016.

Only short-listed candidates will be contacted.
All applications will be treated in strict confidentiality.
Месторабота: Пирдоп / България
https://www.jobs.bg/f3160126
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Работа в частния жп сектор

Мнениеот Варужан Апелян » Пет Апр 29, 2016 12:27 pm

Инспектор качество на производствените процеси /ИКПП/

Описание и Изисквания: За компанията

Заводът КОЛОВАГ – ВРЗ – 99 , Септември – България е основан през 1941 год. като ремонтен цех за ж.п.вагони. Понастоящем завода има 30 години опит в производството на колооси и 60 години в производството и ремонт на вагони. Заводът е най-бързо развиващото се предприятие на Европейския пазар за колооси. Производството му е увеличено с 25 пъти от 2006 година насам,на базата на голяма инвестиционна програма (около 12 млн. Евро).
През 1983 година е изграден първият цех в България за ремонт и преокомплектоване на колооси. Със своето ново и модерно производствено оборудване и оборудване за контрол, „КОЛОВАГ” гарантира постоянно високо качество на своите продукти в съответствие с най-високите европейски стандарти.
Завода е приет и одобрен от най-големите европейски производители на вагони и железопътни администрации. До момента той остава единствен в страната, който извършва производство, ремонт и преокомплектоване на колооси. През 2007 год. е награден с награда „Гепард” на в-к „Пари”, за най-бързо развиващо се предприятие. Намерихме място и в първите 100 фирми в класацията на в-к Капитал” през 2008 година.

Отговорности:

- Упражнява контрол по качеството на всички операции и процеси при ремонта на подвижния ЖП състав;
- Събира, оценява и предава данните, получени при контрола по качеството на ремонта;
- Измерва и нанася размери, параметри и други данни в книгите, размерните схеми и други документи, необходими при ремонта на подвижния ЖП състав;
- Присъства и извършва функционални проби и изпитания на отделните системи и възли на подвижния ЖП състав;
- Обработва, обобщава и изготвя справки, отчети и други;
- Отговаря за качеството на производствената продукция

Изисквания от кандидата:

- Да познава и спазва правилника за среден и капитален ремонт на вагоните;
- Да познава технологичните процеси в завода, техническата документация за детайлите в производството и ремонта на вагоните;
- Аналитични умения;
- Способност да комуникира и сътрудничи с хора от всички отдели на фирмата;
- Висше техническо образование /ТУ, ПЖИ/

Предимства:

- Опит по специалността в производството

Вие трябва да сте:

- Проактивен и обръщащ внимание на детайлите;
- Готов да приемете нови предизвикателства;
- Организиран, комуникативен, с умение и желание за работа с хора

Ние ви предлагаме:

- Възможност да се докажете като способен професионалист в една от водещите железопътни компании в Европа;
- Мотивиращо възнаграждение и социални придобивки.

Очакваме CV с актуална снимка.

Телефон за контакти: +359/035612500
Месторабота: Септември / България
https://www.jobs.bg/f3208190
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Работа в частния жп сектор

Мнениеот Варужан Апелян » Пон Май 09, 2016 1:32 pm

HR Specialist - DB Cargo Bulgaria EOOD

Ref.No: DB_HRS
Описание и Изисквания: DB Cargo Bulgaria EOOD is a 100% subsidiary of DB Mobility Logistics AG – one of the biggest logistic groups worldwide. We provide first class services in the railway transportation business.

We are currently in search for our head office in Pirdop of a motivated and experienced person for the position of:

HR Specialist

The role:
This position is in charge of coordinating HR administrative processes regarding the documentation flow related to employee working relations – from preparing labour contracts to administration of the HR IT system.

Main responsibilities:
-Preparing labour contacts and all necessary documentation related to employee relations;
-Responsible for the accurate personnel data entry in the electronic database;
-Executing monthly headcount reports via Excel;
-Participating in the recruitment processes at the company;
-Ensuring compliance of HR related activities with legal requirements;
-Performing additional administrative duties when requested;

Key requirements:
-University degree in HR management, Business administration or similar
-Profound knowledge of the Bulgarian labour law regulations;
-Previous working experience as an HR specialist will be considered as an advantage;
-Very good command of English (written and spoken);
-Excellent MS Office skills; experience with staff administration software is a plus
-Excellent communication skills and detail-oriented person;
-Ability to work under pressure and to keep confidentiality;

Our offer:
-Opportunity for professional development in a truly international and fast-paced company;
-Great working ambience within a team of professionals;
-Competitive remuneration package.

If you meet our requirements, please send your CV and a cover letter in English not later than May 20th 2016.

Only short-listed candidates will be contacted.

All applications will be treated in strict confidentiality.
Месторабота: Пирдоп / Област София - град / България
https://www.jobs.bg/f3221572
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Работа в частния жп сектор

Мнениеот Варужан Апелян » Сря Май 18, 2016 12:01 pm

SALES MANAGER
Ref.No: DB_SМ
Описание и Изисквания: DB Cargo Bulgaria EOOD is a 100% subsidiary of DB Mobility Logistics AG – one of the biggest logistic groups worldwide. We provide first class services in the railway transportation business.

We are currently in search for our head office in Pirdop of a motivated and experienced person for the position of:

Sales Manager

The role:
This position is in charge of managing and coordinating the entire customer service process within the company from preparing market and customer service analyses (incl. KPI) to representing DB Cargo and its clients in all relevant customer service activities and communications:

Main responsibilities:
-Coordinating and managing all customer services within DB Cargo BG;
-Making transport calculations and coordinating the production setups with the Production Manager;
-Preparing transport offers and transport contracts;
-Preparing market, sales and services analysis and reports (incl.KPI);
-Managing and steering the customer sevice team within the company;
-Documenting and verifying customers applications and assignments commercially;
-Dealing with customers complains and claims for compensations;
-Leading all formal commercial agreements and negotiations in close cooperation with CEO of the company and production unit in order to ensure strong commercial terms that deliver required returns;

Key requirements:
-University degree in the field of Marketing, Sales, Logistics or similar;
-Profound knowledge of customer services sphere;
-Previous working experience on a managerial position in Sales/Customer service would be considered as an advantage;
-Very good command of English (written and spoken);
-Excellent MS Office skills;
-Excellent communication skills and detail-oriented person, customer-focused, team player attitude;
-Ability to work under pressure and to keep confidentiality;

Our offer:
-Opportunity for professional development in a truly international and fast-paced company;
-Great working ambience within a team of professionals;
-Competitive remuneration package.

If you meet our requirements, please send your CV and a cover letter in English not later than May 26th 2016.

Only short-listed candidates will be contacted.
All applications will be treated in strict confidentiality.
Месторабота: Пирдоп / България
https://www.jobs.bg/f3243169
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Работа в частния жп сектор

Мнениеот kgeorgiev » Пет Сеп 02, 2016 10:05 am

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1603145

Кметът Пламен Стоилов откри разширението на Локомотивен завод в Русе

Днес се състоя официалното откриване на единствения в България специализиран завод за ремонт и производство на локомотиви. Заводът е на „Експрес Сервиз“ ООД, който разполага с най-съвременното оборудване и квалифициран персонал за ремонт на всички видове електрически и дизелови локомотиви.

На събитието присъстваха Пламен Нунев – народен представител от ПП ГЕРБ, Велик Занчев - председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" ЕАД, Пламен Стоилов – кмет на Община Русе, Валентин Колев – зам. областен управител на Област Русе, Даниела Шилкова – зам.-кмет „Икономика и инвестиции“, инж. Димитър Наков – зам.-кмет „Устройство на територията“, арх. Живка Бучуковска – главен архитект на Община Русе, както и Спасимир Димитров – директор дирекция „Обществен ред и сигурност“.

Кметът Пламен Стоилов сподели, че е изключително щастлив от поредната голяма инвестиция в Русе. „Горд съм от всичко, което се случва днес в нашия град. Този прекрасен завод надминава много мечти. Това е достойно за уважение“, каза още кметът.

Лентата на новия завод прерязаха Анастас Колев – управител на „Експрес Сервиз“, народният представител Пламен Нунев, председателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" ЕАД Велик Занчев и кметът Пламен Стоилов.

Предприятието е с изцяло български капитал, а бизнесът е основан на 150-годишен опит и традиции. В него работят 130 души с уникални за България машини. Фирмата разполага с лиценз за ЖП оператор и ремонт на локомотиви.

В завода се ремонтират локомотиви, превозващи над 50% от ЖП товарите у нас.
kgeorgiev
 
Мнения: 62
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 8:38 am

Re: Работа в частния жп сектор

Мнениеот sqbbreu » Пон Юни 19, 2017 9:23 am

Приемчик, контрольор производство на железопътни товарни вагони
Описание и изисквания:

Немски работодател търси да назначи приемчик на нови товарни вагони.

Кандидатите трябва да имат:

- опит в железопътната индустрия и качествения контрол
- добри заваръчно-технически познания
- познания по немски език ниво мин.В1 и/или английски език
- готовност за често пътуване в страната и чужбина (предимно страни от Източна Европа)
- умение за работа в екип и добра комуникативност
- добри компютърни познания (MS Office)

Работата се състои в надзор и качествен контрол при изграждането на нови товарни вагони и компоненти. Контрол на заваръчните шевове, цялостно проследяване на различните етапи от производството, включително контрол на документацията. Необходимо е често пътуване и в чужбина (Румъния, Полша, Словакия), в зависимост от това, в кой завод се извършва определения проект.

Предлагаме вътрешно допълнително обучение, подкрепа, отлични условия на труд и заплащане, служебен автомобил.

Моля, кандидатите да изпратят автобиография и снимка чрез бутона Кандидатствай от следния линк > https://www.zaplata.bg/employers/previewadverts?id=351119 или директно на info.breu@gmail.com.
Тъй-като проектите се извършват всеки път в различен завод, добре дошли са кандидати от цялата страна, които са готови да пътуват през седмицата.
sqbbreu
 
Мнения: 1
Регистриран на: Нед Юни 18, 2017 3:44 pm

Предишна

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта