Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот nickytod » Чет Апр 30, 2015 4:57 pm

BDZ 07 написа:Тука примерите с Америка, гарата в Милано, политиците в трамвая - не важат...

:shock:
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz43r » Чет Апр 30, 2015 5:01 pm

Така е - не важат. Но затова и всичко останало не важи. Това, което иска Ганьо - не става.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот 07 » Чет Апр 30, 2015 6:20 pm

BDZ 07 написа:Тука примерите с Америка, гарата в Милано, политиците в трамвая - не важат.

Ако не започнат да важат ще важи един друг пример - Кипър
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Чет Апр 30, 2015 7:25 pm

Преди няма и 5 години Ганьо беше направил минималното- влакове до Бс и Ва, респективно за по-малко от 6 и 7 часа. По релси по-криви от сегашните. И хватката стана. Влаковете въртяха на печелба.
Защо ги спряха??? Защо???
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz43r » Чет Апр 30, 2015 7:27 pm

Защото автобуса на батко остана празен.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Чет Апр 30, 2015 8:02 pm

Правил съм опити за отбивка от автобуса. Някои ме послушаха, пробваха с влака веднъж-дваж, но за трети път- забрави. И като им чуя оплакванията, няма как да не се съглася..

Рекламата ми на БДЖ се оказа баят аматьорска. Не съм предупреждавал, че закъснението, гъчканицата в коридора, състоянието на кенефа,мръсотията, липсата на кмиматик са нещо "съвсем нормално".


Какво да кажеш на лаиците? Пътувайте с влака, щото е с 2 лв по-евтино, щото е екологично, ама пътя на Оплетня пропадна и ще ви държат 30 мин. на Елисейна.. Или да им кажеш, че актуалните 90 мин между Пловдив и Септември (за 54км!) се дължат на мащабен проект..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот uphero » Чет Апр 30, 2015 8:51 pm

railjet написа:Правил съм опити за отбивка от автобуса. Някои ме послушаха, пробваха с влака веднъж-дваж, но за трети път- забрави. И като им чуя оплакванията, няма как да не се съглася..

Рекламата ми на БДЖ се оказа баят аматьорска. Не съм предупреждавал, че закъснението, гъчканицата в коридора, състоянието на кенефа,мръсотията, липсата на кмиматик са нещо "съвсем нормално".


Какво да кажеш на лаиците? Пътувайте с влака, щото е с 2 лв по-евтино, щото е екологично, ама пътя на Оплетня пропадна и ще ви държат 30 мин. на Елисейна.. Или да им кажеш, че актуалните 90 мин между Пловдив и Септември (за 54км!) се дължат на мащабен проект..

Освен мотрисите имаме ли вагони с климатик? И ако има пуска ли се?
И тук разстоянията са малки и затова всеки предпочита с кола (за тея с куфарчета говоря)
uphero
 

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Чет Апр 30, 2015 9:02 pm

Мотрисите Дезиро- дизелови и електрически са климатизирани. Освен тях има двайсетина сини вагонки (бдж серия 44 и 63), в движение още от далечната 1997г. Всички тези климатизирани вагони са безкупейни и с автоматични врати.

Ако куфарчето има работа във Варна за 3 часа, лошо ли ще му е да се прибере вечерта на същия ден?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz » Чет Апр 30, 2015 10:55 pm

railjet написа:Освен тях има двайсетина сини вагонки (бдж серия 44 и 63), в движение още от далечната 1997г. Всички тези климатизирани вагони са безкупейни и с автоматични врати.

Ако куфарчето има работа във Варна за 3 часа, лошо ли ще му е да се прибере вечерта на същия ден?

Нещо имаш грешка в бр.
railjet написа:Всички тези климатизирани вагони са безкупейни и с автоматични врати.

Да не говорим, че по-лошо е да са климатизирани и климатика им да не работи, от колкото да не са и имаш възможност да си отвориш прозореца или вратата на купето.
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Чет Апр 30, 2015 11:44 pm

Те трябваше ооооооооооотдавна да са станали 50,ама ей на - за 18 години не могат да рециклират 50 вагона. За което вината,естествено, е изцяло на съмнителната... АПЖТ :shock:


Приблизително 20 бройки са в движение. Трайно замразените не ги броим. И да, калпав климатик, калпави прозорчета. Основното и може би единствено предимство е, че добре са обезшумени. При 100 км/час чуваш само скърцанията в коша и хъркането на някой заспал чичко в три вагона напред от твоя.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот Варужан Апелян » Пет Май 01, 2015 1:17 am

niroulf написа:И ако АПЖТ беше наистина на място щеше да сигнализира и съдейства за решение на проблеми като неработещите климатици, за зеещите врати на полоавината ел. шкафове, което поставя сериозни рискове и прочее и прочее. Но все по-друго е да се работи ангро - с цялото БеДеЖе.


:arrow: http://presa.bg/article/archive/56281/2/0
Сега, когато многочленната асоциация е пред закриване ще се радвам да видя други, по-акткивни многочленни асоциации...
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm


Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Пет Май 01, 2015 11:46 am

А изкуственото поддържането на Пансиона с твоите данъци не е ли някакъв вид изнудване?

АПЖТ се качила в сутрешния влак за Бургас. А той празен, та празен. И с отворени шкафове. И понеже ще донесе голяма печалба (за компенсиране на дотацията :mrgreen: ), защо пансионичикът да не си поспи сладко- с крака върху отсрещната седалка. 8-)
Аз предлагам премия за спящи или цъкащи карти пансиончици, и най-вече още по 10 допълнителни ушевци на всяка гара- да могат по-зрелищно да загащват многочислената и коварна АПЖТ. :idea:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Пет Май 01, 2015 12:46 pm

А на спящият пансиончик щракнаха ли белезниците? Защото май и той не спазва реда. И изобщо какъв е редът когато си изправен пред безобразие?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz43r » Пет Май 01, 2015 12:53 pm

railjet написа:И изобщо какъв е редът когато си изправен пред безобразие?
При теб какъв е редът? Тук не е много различен. Обратното е да се направиш на идиот и да те арестуват, но пък получаваш медийно и обществено внимание, от което вероятно имаш някаква полза.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Пет Май 01, 2015 1:34 pm

Дивидентите от медийната поява на Лицето са съмнителни. Ако така се пълнеше домашната касичка, щяхме да разберем. Далеч по-ефикасно е да се завреш в групата на експертите, които ще дадат експертно мнение за подготовката на Сф-ЕП -срещу няколко милиона.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz43r » Пет Май 01, 2015 1:39 pm

Е ние помним, че вече беше експерт по надписване на километричните колчета и развеждане на детски групи в Терна. Е, едва ли за няколко милиона...
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот railjet » Пет Май 01, 2015 1:48 pm

Тази легенда с колчетата май Саваната я беше пуснал. А може просто да е бил някакъв порив за доброволен труд.

Варужан Апелян е завършил ВВТУ "Тодор Каблешков" – София, през 1999 г., специалност технология и организация на железопътния транспорт. Завършил е второ висше образование в Русенския университет "Ангел Кънчев". Бил е експерт в Дирекция "Национална транспортна политика", Министерство на транспорта и съобщенията в периода 2004-2005 г. В последните две години е бил технически сътрудник и консултант в британските компании Motorail Logistics Ltd – Stratford-upon-Avon и Palmtree Consulting Ltd – Croydon. От началото на 2007 г. е консултант и член на Административния съвет на Европейската пътническа федерация. Председател е на Асоциация „Приятели на железопътния транспорт“ от създаването й през 2004 г.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz43r » Пет Май 01, 2015 2:01 pm

Това с колчетата не беше от Саваната, а от добре запознат очевидец.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Либерализация на родния пътнически ЖП пазар-дискусия

Мнениеот bdz43r » Пет Май 01, 2015 3:30 pm

niroulf написа:Колкото и да не ми се вярваше, асоциацията ще има още един член...
Освен Администратора на форума?
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 2 госта