150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот Petko Ivanov » Пон Окт 24, 2016 8:39 pm

Има ли някой информация защо след 03.12 беше поставен електровоз? Това загрози цялата картина на юбилейния влак. Ако влака е бил над теглителните възможности на 03.12 (в което аз се съмнявам), трябвало е да се обслужи от две парни машини, а не от парен локомотив и електровоз, което тотално уби всичко "юбилейно" и "атракционно"
Petko Ivanov
 
Мнения: 305
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот bdz46203 » Пон Окт 24, 2016 9:45 pm

Petko Ivanov написа:Има ли някой информация защо след 03.12 беше поставен електровоз? Това загрози цялата картина на юбилейния влак. Ако влака е бил над теглителните възможности на 03.12 (в което аз се съмнявам), трябвало е да се обслужи от две парни машини, а не от парен локомотив и електровоз, което тотално уби всичко "юбилейно" и "атракционно"

Еее Петко, с цялото ми уважение, сигурно сте възрастен човек. Няма начин без електровоз. Иначе всичко ще се провали. Първо: нито горивото ще стигне на 03-12, а още по-малко водата. Няма къде да се зарежда по трасето. И второ,електровозът подава напрежение 1500v, за отопление на вагоните и абсолютно необходимо за вагоните "бистро". Освен това беше 44-202, един от най-добрите.
Хайде да спрем да плюем и да се радваме на хубавите неща.
bdz46203
 

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот plam71en » Пон Окт 24, 2016 9:55 pm

Ток,баце,ток.
plam71en
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот BDZ 07 » Вто Окт 25, 2016 7:15 pm

И двамата споделиха, че предизвикателствата са огромни, и че се усвояват безпрецедентни по размери пакети за железницата.


Но резултати почти няма... липсват.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот Petko Ivanov » Вто Окт 25, 2016 10:23 pm

bdz46203 написа:
Petko Ivanov написа:Има ли някой информация защо след 03.12 беше поставен електровоз? Това загрози цялата картина на юбилейния влак. Ако влака е бил над теглителните възможности на 03.12 (в което аз се съмнявам), трябвало е да се обслужи от две парни машини, а не от парен локомотив и електровоз, което тотално уби всичко "юбилейно" и "атракционно"

Еее Петко, с цялото ми уважение, сигурно сте възрастен човек. Няма начин без електровоз. Иначе всичко ще се провали. Първо: нито горивото ще стигне на 03-12, а още по-малко водата. Няма къде да се зарежда по трасето. И второ,електровозът подава напрежение 1500v, за отопление на вагоните и абсолютно необходимо за вагоните "бистро". Освен това беше 44-202, един от най-добрите.
Хайде да спрем да плюем и да се радваме на хубавите неща.

Не съм съгласен с написаното. Въглищата на 03.12 биха стигнали за разстоянието Варна-Русе без проблем, а за вода е могло да се предвиди цистерна, каквато е практиката при атракционните влакове за чужденците. Относно отоплението - ретро вагоните на влака са конструирани за отопление с пара от парния локомотив, защото тогава е нямало други. Модерни вагони тип "бистро" изобщо не са били необходими за този влак, имащ претенциии да бъде "ретро", тъй като е теглен от парен локомотив.
Petko Ivanov
 
Мнения: 305
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот plam71en » Вто Окт 25, 2016 10:43 pm

Не е "ретро",а "любилеен."
plam71en
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот BDZ 07 » Сря Окт 26, 2016 6:52 am

Бистрата бяха, за да могат официалните гости, начело с Бойко, да има къде да плюскат. Обаче държавата за пореден път показа среден пръст на железницата и показа ясно, че не ѝ пука за нея. Послушният Владко и той влезе в общия гербаджийски тон.

Тъмнокожият министър беше там по-скоро по задължение.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот disell » Сря Окт 26, 2016 10:30 am

Неприятно но факт-наистина на табелата в гара Варна пише "Варна-Русе" а не обратното....
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот NikolaiRG » Сря Окт 26, 2016 3:58 pm

Местен патриотизъм :D
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

Мнениеот Варужан Апелян » Пет Ное 04, 2016 1:03 am

Димитър Деянов написа: Тези малки на пръв поглед обстоятелства и тихи (мълчаливи) жестове ни показват, голямото пренебрежително отношение на държавата към развитието на железниците в България. Това пренебрежително отношение продължава вече много години и ако нещата не се променят, ще се достигне до катастрофални последствия за цялата транспортна система на страната.


:arrow: 2005
Отчитайки текущото тежко икономическо състояние на превозвача, запазването на това положение и в бъдеще ще доведе до:
• Нежелание на частни оператори да навлязат в този пазарен сегмент, което ще означава и липса на конкуренция
• Драстично намаление на пътническите превози и съответно неадекватен достъп на населението като цяло и на някои конкретни социални групи до транспортно обслужване.
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Предишна

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта