Страница 2 от 2

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Пон Окт 24, 2016 8:39 pm
от Petko Ivanov
Има ли някой информация защо след 03.12 беше поставен електровоз? Това загрози цялата картина на юбилейния влак. Ако влака е бил над теглителните възможности на 03.12 (в което аз се съмнявам), трябвало е да се обслужи от две парни машини, а не от парен локомотив и електровоз, което тотално уби всичко "юбилейно" и "атракционно"

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Пон Окт 24, 2016 9:45 pm
от bdz46203
Petko Ivanov написа:Има ли някой информация защо след 03.12 беше поставен електровоз? Това загрози цялата картина на юбилейния влак. Ако влака е бил над теглителните възможности на 03.12 (в което аз се съмнявам), трябвало е да се обслужи от две парни машини, а не от парен локомотив и електровоз, което тотално уби всичко "юбилейно" и "атракционно"

Еее Петко, с цялото ми уважение, сигурно сте възрастен човек. Няма начин без електровоз. Иначе всичко ще се провали. Първо: нито горивото ще стигне на 03-12, а още по-малко водата. Няма къде да се зарежда по трасето. И второ,електровозът подава напрежение 1500v, за отопление на вагоните и абсолютно необходимо за вагоните "бистро". Освен това беше 44-202, един от най-добрите.
Хайде да спрем да плюем и да се радваме на хубавите неща.

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Пон Окт 24, 2016 9:55 pm
от plam71en
Ток,баце,ток.

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Вто Окт 25, 2016 7:15 pm
от BDZ 07
И двамата споделиха, че предизвикателствата са огромни, и че се усвояват безпрецедентни по размери пакети за железницата.


Но резултати почти няма... липсват.

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Вто Окт 25, 2016 10:23 pm
от Petko Ivanov
bdz46203 написа:
Petko Ivanov написа:Има ли някой информация защо след 03.12 беше поставен електровоз? Това загрози цялата картина на юбилейния влак. Ако влака е бил над теглителните възможности на 03.12 (в което аз се съмнявам), трябвало е да се обслужи от две парни машини, а не от парен локомотив и електровоз, което тотално уби всичко "юбилейно" и "атракционно"

Еее Петко, с цялото ми уважение, сигурно сте възрастен човек. Няма начин без електровоз. Иначе всичко ще се провали. Първо: нито горивото ще стигне на 03-12, а още по-малко водата. Няма къде да се зарежда по трасето. И второ,електровозът подава напрежение 1500v, за отопление на вагоните и абсолютно необходимо за вагоните "бистро". Освен това беше 44-202, един от най-добрите.
Хайде да спрем да плюем и да се радваме на хубавите неща.

Не съм съгласен с написаното. Въглищата на 03.12 биха стигнали за разстоянието Варна-Русе без проблем, а за вода е могло да се предвиди цистерна, каквато е практиката при атракционните влакове за чужденците. Относно отоплението - ретро вагоните на влака са конструирани за отопление с пара от парния локомотив, защото тогава е нямало други. Модерни вагони тип "бистро" изобщо не са били необходими за този влак, имащ претенциии да бъде "ретро", тъй като е теглен от парен локомотив.

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Вто Окт 25, 2016 10:43 pm
от plam71en
Не е "ретро",а "любилеен."

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Окт 26, 2016 6:52 am
от BDZ 07
Бистрата бяха, за да могат официалните гости, начело с Бойко, да има къде да плюскат. Обаче държавата за пореден път показа среден пръст на железницата и показа ясно, че не ѝ пука за нея. Послушният Владко и той влезе в общия гербаджийски тон.

Тъмнокожият министър беше там по-скоро по задължение.

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Окт 26, 2016 10:30 am
от disell
Неприятно но факт-наистина на табелата в гара Варна пише "Варна-Русе" а не обратното....

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Сря Окт 26, 2016 3:58 pm
от NikolaiRG
Местен патриотизъм :D

Re: 150 ГОДИНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Пет Ное 04, 2016 1:03 am
от Варужан Апелян
Димитър Деянов написа: Тези малки на пръв поглед обстоятелства и тихи (мълчаливи) жестове ни показват, голямото пренебрежително отношение на държавата към развитието на железниците в България. Това пренебрежително отношение продължава вече много години и ако нещата не се променят, ще се достигне до катастрофални последствия за цялата транспортна система на страната.


:arrow: 2005
Отчитайки текущото тежко икономическо състояние на превозвача, запазването на това положение и в бъдеще ще доведе до:
• Нежелание на частни оператори да навлязат в този пазарен сегмент, което ще означава и липса на конкуренция
• Драстично намаление на пътническите превози и съответно неадекватен достъп на населението като цяло и на някои конкретни социални групи до транспортно обслужване.