semafor написа:Мнение от semafor » Вто Фев 18, 2020 11:18 am
Здравейте, г-н Деянов. Снощи във Фейсбук група се натъкнах на снимка на 06-32 като локомотив участвал в катастрофа. Според информацията от снимката кадъра би трябвало да е заснет в района на Русе, но година не беше посочена. 06-32 видимо беше получил тежки повреди по едната кабина, а пред него се търкаляха колооси от товарни вагони. Явно 06-32 е бил начело на ТВ и се е сблъскал с друг товарен състав поради някаква причина. Сблъсъкът е бил доста силен и предполагам с определена скорост тъй като 06-32 беше и дерайлирал заедно с товарни вагони от състава зад него. Имате ли някаква информация за подобен случай в района на Русе предполагаемо от 1970-те години, съдейки по останките и вагоните, които се виждаха на снимката? Понеже съм на работа, довечера бих могъл да кача и самата снимка тук във форума.
Petko Ivanov написа:Мнение от Petko Ivanov » Вто Фев 18, 2020 7:26 pm
Г-н Деянов, тази снимка вероятно ще Ви е интересна - локомотив 08 доставка 1897 г на гара Борисовград през 1911 г. Прави впечатление отсъствието на табелата с име "Борис" или "Кирил", каквато локомотива е имал до 1904 г.
Petko Ivanov написа:Мнение от Petko Ivanov » Чет Фев 20, 2020 10:52 pm
Уважаеми г-н Деянов, локомотивът на снимката на гара Борисовград е без контрапръти на цилиндрите, което е характерно само за машините доставка 1897 г. Също така пясъчника е по-нисък от този на локомотивите по-нова доставка.
KRAKOMOBILA написа:Здравейте господин Деянов, интересува ме следният въпрос:
Кога и къде са бракувани и нарязани локомотивите: 15.10, 12, 22,23,25,26,27,59,60,91,97,98,102,115,124,127,129,130,169,189,201,208,234,235,237,239,241,245 и 270. По информация от приятел от Германия локомотивите са съществували към 90-те години, предполагам са нарязани в Бодрово и ЖПЗ София, но ще се радвам на по-точни данни. Благодаря Ви! Бъдете здрави всички.
KRAKOMOBILA написа:Здравейте господин Деянов, интересува ме следният въпрос:
Кога и къде са бракувани и нарязани локомотивите: 15.10, 12, 22,23,25,26,27,59,60,91,97,98,102,115,124,127,129,130,169,189,201,208,234,235,237,239,241,245 и 270. По информация от приятел от Германия локомотивите са съществували към 90-те години, предполагам са нарязани в Бодрово и ЖПЗ София, но ще се радвам на по-точни данни. Благодаря Ви! Бъдете здрави всички.
Fantomas написа:Може би аз ще раздвижа темата, макар и за кратко. Инж. Деянов, споменахте, че локомотив 15.10 е бракуван през 1993 г. Мой познат от Германия, фен на тези локомотиви обаче твърди, че има данни, че локомотив 15.10 не е бракуван, а е все още що годе цял, но е с номер 15.21 и се намира в локомотивно депо Мездра. Преди години бях посещавал депо Мездра и нямам спомен там да съм виждал парен локомотив. Но ако все пак е възможно 15.10/21 да е там или който и да било друг локомотив от серията, то състоянието му сигурно ще е трагично и е възможно да е бил забутан някъде, където да не съм го видял.
Ще се радвам ако дадете малко повече информация по тези две загадки:
1. Преномериран ли е наистина 15.10 на 15.21 поради някаква причина?
2. Има ли в депо Мездра към днешна дата някакъв парен локомотив, независимо от състоянието му?
Благодаря предварително!
Това има своето просто обяснение. Локомотивите са произведени през 1992 г в Чехословакия и същата година е означена на фабричните табели. Когато доставката се проточва и локомотивите накрая са изпратени през 1994 г, табелите са "редактирани" - първоначалната година е фрезована и на нейно място е набита новата година.Димитър Деянов написа:Локомотивите серия 61 са доставени в средата на 1994 година.
И сега обърнете внимание: от 1 януари 1993 г., т.е. повече от една година преди доставката, държава с име Чехословакия вече няма, но върху фабричните табели на нашите локомотиви през 1994 година, я има !
Назад към Общи теми / Other railway topics
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта