Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот mitko08888 » Съб Фев 04, 2017 12:33 am

Г-н Деянов, през последните едно - две - три десетилетия не съм чул да има някакво смислено предложение от ръководството на БДЖ-тата и на НКЖИ-то, което да бъде подкрепяно или отхвърляно от правителството, независимо кое е то.
В разни презентации на НКЖИ се срещат доста сериозни суми, които са давани и се дават от едно или друго място за инфраструктура. А и за бъдещи периоди има предвидени подобаващи средства. Но защо всички линии са в плачевно състояние, включително и новопостроените (рехабилитираните) са накъсани и не може да се използват с параметрите си. Не считам че дадено правителство, било то и на ББ, е виновно за състоянието на инфраструктурата.
Без адекватна инфраструктура не може да се очаква да има и нормални транспортни услуги. Няма да има нито частни, нито държавен превозвач, за когото да е рентабилно да вози товари при такава инфраструктура. Останаха само тези, които нямат алтернатива, а и може и да не плащат. Аналогично и за ПП. Частни пътнически превозвачи няма да се появят, а от държавното ПП по никакъв начин не може да се очаква друго, освен задълбочаване на сегашната трагедия и харчене на още повече пари. Какво е виновно правителството че БДЖ не иска и не може да напарви една нормална билетна система? Нима няма пари за вода и тоалетна хартия във вагоните? Или за адекватни разписания и състави на влаковете? Локомотивите не могат изведнъж "да изчезнат" и да не достигат. Състоянието на всяка машина се знае и е 100% предвидимо в бъдещ период каква част и кои локомотиви ще се окажат съсипани и подредени на съответните огради, вместо да возят влакове.
Не знам защо трябва все да го оплакваме това БДЖ. Ясно е че животът на мнозина е минал там, но за състоянието на БДЖ в момента са виновни не правителствата с тяхната политика, а ръководните лица от най-високо ниво до последния работник, който мака и не мотивиран не си изпълнява качествено задълженията.
mitko08888
 
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот railjet » Съб Фев 04, 2017 2:50 pm

Правилно казано.
Само един пример, болезен и многократно дискутират: Изредилите се правителства ли са виновни, че толкова години хората от системата не могат да си оправят некадърно параметриран АЛС ?
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот nickytod » Нед Фев 05, 2017 2:47 pm

Напълно вярно. НКЖИ и БДЖ първо да изринат собствените си Авгиеви обори. Толкова партии и правителства се изредиха в тази държава - как пък не можаха поне при едно от тях да си защитят интересите и да постигнат нещо положително за жп транспорта! Дори и от това, с което разполагат, не извличат максималния му потенциал.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Вто Фев 07, 2017 6:52 pm

Димитър Деянов написа:Мнение от Димитър Деянов » Сря Фев 01, 2017 7:36 pm
На първо четене, според мен:

За БДЖ ПП

1. Трябва да се започне с доставката на съвременни, модерни, 6-вагонни ЕМВ, с конструктивна скорост 200 – 220 км/час. С тях да се поемат всички бързи влакове : София – Бургас и София – Свиленград, като в модернизираните участъци пътуват с максимално допустимата скорост по път. Така ще се: 1.Използват вече готовите за висока скорост части от 1-ва и 8-ма главни линии, 2.Ще се намали времепътуването и 3.Пътниците постепенно ще започнат да се връщат във влака.


Ако не направим това, ще трябва да си доставим такива вагони и съответно локомотиви за тях :

W1.jpg
W1.jpg (73.68 KiB) Прегледано 5233 пъти

W2.jpg
W2.jpg (78.77 KiB) Прегледано 5233 пъти
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот bdz_55-089 » Вто Фев 07, 2017 7:59 pm

Димитър Деянов написа:Когато тези влакове започнат движението си може да се направи и проверка, дали един бърз влак от София през Пловдив и Карнобат до Варна, няма да е с по-малко времепътуване отколкото по 2-ра линия. Но това после.

Така ли? Значи да зачеркнем напълно цяла Северна България, само защото през Южна било по-бързо- ако се окаже така. Дайте да засилим още и без това пагубно увеличилите се териториални диспропорции. През мандатите на ГЕРБ всичко се правеше само и единствено за България на юг от Стара планина и нищо друго!
Димитър Деянов написа: Поддържането, респективно ремонта, на тези влакове (доколкото у нас нямаме вече съвременна ремонтна база, а и опита показа, че не сме на ниво в това отношение), трябва да се възложи още от началото, със съответни договори, на реномирани чуждестранни железопътни предприятия.

Това изобщо не отговаря на истината. Съветвам ви да се поразходите из модерните ремонтни халета на "Експрес сервиз". Трябва да се възложата ремонти единствено и само на български фирми, за да стимулира развитието на жп машиностроенето като важен обслужващ подотрасъл спрямо жп системата.

Димитър Деянов написа: Да се даде поддържането и ремонта на ДМВ серия 10 и ЕМВ серии 30 и 31 в реномирани (лицензирани) предприятия, за да се осигури надеждното обслужване на крайградските влакове и тези на по-къси разстояния. Ако има средства, да се набавят още необходимото количество от тях.

Колкото по-скоро се отървем от боклуците Дезира, толкова по-добре. Те не са подходящи и ефективни за нашите условия. Ако има средства, по-скоро трябва да се закупи нещо коренно различно от това.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот semafor » Сря Фев 08, 2017 11:37 am

Жигули, стига вече с тоя Експрес! Аман! Дали им правиш реклама или антиреклама ти си знаеш, но колкото и да са добри те в момента нямат капацитет да ремонтират всичко де що се движи по релси. Видимо е че постигат успехи, но все още не са толкова голяма фирма и не разполагат с чак толкова голяма ремонтна база, че да могат да извършат необходимите като обем и брой ремонти. Да ме прощават, нямам нищо против тях и просто изказвам лично мнение. За поддръжка на ТПС трябва да се създаде изцяло нова голяма и добре оборудвана ремонтна база разположена на няколко възлови за железопътната мрежа локации и тази база трябва да се изгради на базата на публично-частно партньорство между БДЖ и водеща компания-производител на ТПС. И най-вече - ДА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ЧУЖДЕНЦИ!!! Само така има шанс наистина да се постигне нещо в тази посока и да има ефективност. Сега по отношение вагоните които г-н Деянов е предложил - точно подобен тип вагони Ampz и Bmpz изпълняват редовни пътувания по график и обслужват влакове между Виена, Прага и Будапеща в комбинация с Таурус-и или Шкоди (от новите) в система push-pull с вагон с пулт за управление в единия край. Тази система върши прекрасна работа от десетилетия в страните от Централна и Западна Европа и въвеждането и в БДЖ е закъсняло с поне 30-35 години. За дълги разстояния ЕМВ-тата биха предложили същото или сходно ниво на комфорт и времепътуване. Разбира се всеки от двата варианта ЕМВ или push-pull състав има своята специфика, положителни и отрицателни страни. Лично за мен варианта изцяло ЕМВ е по-неприемлив тъй като в случай на повреда цялото ЕМВ ще трябва да бъде спряно от движение до отстраняване на възникналият проблем докато при другият вариант ако проблема е да речем в даден вагон, то състава може просто да бъде намален след което да продължи да се движи. Безспорно е че вероятно варианта ЕМВ е по-евтин, но пък от друга страна трябва да се замислим и върху това, че при система push-pull локомотива обслужил влак А до крайна гара при нужда може да се изпрати към друг влак (ако щете и товарен ако самите доставени локомотиви са универсални като Тауруси-те например), а не да чака в депо до другия влак както би правило едно ЕМВ тъй като не вярвам ЕМВ за скорости ~200 км/ч докато изчаква във Варна да го пратят да вози бабите в едно чифте до Шумен. Да не забравяме и уроците от експлоатацията на серии 10, 30 и 31 тъй-като по всяка вероятност те ще се повторят и с новите ЕМВ.
semafor
 
Мнения: 222
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Чет Фев 09, 2017 6:16 pm

semafor написа:За поддръжка на ТПС трябва да се създаде изцяло нова голяма и добре оборудвана ремонтна база разположена на няколко възлови за железопътната мрежа локации и тази база трябва да се изгради на базата на публично-частно партньорство между БДЖ и водеща компания-производител на ТПС. И най-вече - ДА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ЧУЖДЕНЦИ!!!

Точно затова, към вариантите за нов подвижен състав написах, следното:
Димитър Деянов написа:Мнение от Димитър Деянов » Чет Фев 02, 2017 5:50 pm
Като допълнение към горното, мисля, че много време беше пропуснато и е наложително час по-скоро, да се потърси заинтересован инвеститор, най-вероятно чуждестранен, който да изгради на територията на вече унищожения Железопътен завод - София, едно ново, модерно, съвременно, високо технологично предприятие за ремонт на локомотиви и мотрисни влакове. Това предприятие може да бъде дъщерно на някоя от известните фирми с такава насоченост и освен да поеме ремонта и поддържането на българския тракционен подвижен състав, да се превърне в център на подобна дейност за района на целият Балкански полуостров.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот semafor » Пет Фев 10, 2017 12:21 pm

Проблемът г-н Деянов е че доколкото знам терена на бившия жп.завод е собственост на някаква испанска фирма която обаче е фалирала. Същата фирма беше обявила,че на този терен ще се строи някаква голяма офис сграда или нещо подобно беше и дори срещу перона на 12/13 коловоз в празния терен се мъдреше голям билборд с изображение на това как би трябвало да изглежда един ден въпросната сграда. Фирмата е фалирала и тази сграда никога няма да бъде построена. Въпросът който остава е може ли да се закупи този парцел и какво е неговото положение по отношение на моментна собственост, цена, налична документация и тн. Същата история беше и със планирания затворен комплекс край Горна баня за които дори беше изградена спирка (Зеленика май се казваше) и накрая и там испанците фалираха и си заминаха и спирката остана да си стои сама в нищото. Смятам, че е крайно време в законодателството да бъдат извършени промени чрез които държавата да може да влиза във владение или да придобива подобен вид имоти с цел подобряване на ландшафта, градската среда и благоустройството. Проблемът е че това май трябва да стане след конституционни промени и е дълга и сложна процедура.
semafor
 
Мнения: 222
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот docs76 » Пон Апр 24, 2017 11:07 am

По тази 2-ра ЖП линия между Елисейна и Зверино от този файл http://rail-infra.bg/assets/Documents/R ... 204_10.pdf трябва да има два тунела №17 и №18, аз такива не видях никъде... От №16 следващият е №19, също така между Черепиш и Лютиброд след тунел №20 следва №22, а 21-ви който трябва да е 267м. също го няма защо е така?
docs76
 
Мнения: 6
Регистриран на: Съб Юли 30, 2016 2:37 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Пон Апр 24, 2017 4:30 pm

docs76 написа:По тази 2-ра ЖП линия между Елисейна и Зверино от този файл http://rail-infra.bg/assets/Documents/R ... 204_10.pdf трябва да има два тунела №17 и №18, аз такива не видях никъде... От №16 следващият е №19, също така между Черепиш и Лютиброд след тунел №20 следва №22, а 21-ви който трябва да е 267м. също го няма защо е така?


Тунелите с номера 17, 18 и 21 ги има само на път 2. Специално тунел 21, който следва почти веднага след тунел 20, трудно се забелязва от път 1, защото път 1 малко заобикаля старото трасе като се отдалечава от път 2. Така е и според цитирания файл за тунелите.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Petko Ivanov » Сря Май 10, 2017 6:40 pm

Г-н Деянов, може ли да дадете някаква информация за тази мотриса, фотографирана по линията Септември-Добринище? Ясно се вижда надписа "Велинград" на челната страна:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... e_line.jpg
Още две снимки на същата мотриса могат да се видят тук:
http://www.railwaypassion.com/forums/in ... 107768#new
Petko Ivanov
 
Мнения: 316
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот bdz43r » Сря Май 10, 2017 8:09 pm

Въпросът ми е и към всички, които знаят нещо по въпроса.

До някакъв момент през 90-те години, заминаването от гара, която има изходни светофори от всеки коловоз е ставало само по разрешаващо показание на светофора без заповед от ръководител-движение. Съдя по това, че имам ПДВ от 1991 г, в който дори е нанесена поправка в този смисъл, значи това правило е просъществувало и дори изменяно след 1991г без да отпадне.
В този смисъл е и правилникът от 1975 г, 1968 г, както и няколко конкретни заповеди от 1955-1957 г.

Известно ли е кога и защо е въведено задължително изпращане на влаковете от ръководител-движение за всички гари (без тези в участък с ДЦ и някои изключения)?
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Пет Май 12, 2017 5:58 pm

Petko Ivanov написа:Мнение от Petko Ivanov » Сря Май 10, 2017 6:40 pm
Г-н Деянов, може ли да дадете някаква информация за тази мотриса, фотографирана по линията Септември-Добринище? Ясно се вижда надписа "Велинград" на челната страна:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... e_line.jpg
Още две снимки на същата мотриса могат да се видят тук:
http://www.railwaypassion.com/forums/in ... 107768#new


Това е самоделна дрезина на ж п секция Велинград, но нямам никакви технически данни за нея. Освен това не зная кога и къде е направена и дали съществува още. Може би някой от службата по поддържането ще може да даде поне най-общи данни за тази дрезина.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот ilian » Пон Сеп 18, 2017 12:38 am

Г-н Деянов,
Преди няколко години в този или предишния форум прочетох, че локомотив от рилската железница сега се намира в немски музей. За кой музей става въпрос (този във Франкфурт ли) и кой е локомотивът?
ilian
 
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 10:39 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот mitko08888 » Пон Сеп 18, 2017 8:45 am

За три локомотива се знае какво е станало в периода от около 2000 - 2014 г.: тук, тук и тук. Последният е в движение и в момента, има живи снимки от това лято с първоначалния си номер 1138, може да се види и да се повозите на влак с него за 3 - 4 евро в Берлин.
mitko08888
 
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Вто Сеп 19, 2017 8:30 am

ilian написа:Г-н Деянов,
Преди няколко години в този или предишния форум прочетох, че локомотив от рилската железница сега се намира в немски музей. За кой музей става въпрос (този във Франкфурт ли) и кой е локомотивът?


Тук, в този форум, в раздел "Инфраструктура" и темата "Теснолинейката Кочериново - Рила - Рилски манастир" съм написал за откраднатите теснолинейни (600 мм) локомотиви от долината на р. Рилска. Там са споменати и местата, където по това време имахме информация, че се намират тези машини.
Сега, както виждате, информацията е разширена и всеки източник смята, че неговата е достоверна. Например, в "Български локомотивен форум"(този форум напоследък не е активен), от 15 до 26 юли 2016 г. имах много интересен разговор-преписка с Мирчо Гандев, който твърди, че локомотив 441 и пътн. вагон, навремето изложени до Рилския манастир и откраднати оттам, се намират, напълно възстановени за движение, в някакво ранчо на негов приятел от Тексас.
Ако проявявате интерес, може да ми съобщите в лично съобщение Вашият имейл и аз ще изпратя извадката (11 страници) от този много интересен разговор-преписка
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Вто Сеп 19, 2017 5:24 pm

mitko08888 написа:За три локомотива се знае какво е станало в периода от около 2000 - 2014 г.: тук, тук и тук. Последният е в движение и в момента, има живи снимки от това лято с първоначалния си номер 1138, може да се види и да се повозите на влак с него за 3 - 4 евро в Берлин.


По първата информация означена с "тук" :

Първите три снимки са правени в района на Рилския манастир, докато локомотивът и вагона бяха изложени там (преди да бъдат откраднати). Локомотивът е: БДЖ - № 441 = DHF (Deutche Heeresfeldbahnen) - № 1012 = Henschel fabr. № 14260/1916. Следователно текстът под тези снимки не е верен.
На четвъртата и петата снимка може да е локомотив Henschel fabr. № 14255/1916. Ако е тази машина, т.е. DHF - № 1007, тя също е била у нас с експл. № 437. През 1962 г. тя е предадена от БДЖ за експлоатация в мини „Пирин” и може оттам впоследствие да е закупена за музейни цели.

По втората информация означена също с тук :

Локомотивът с DHF - № 1039 = Henschel fabr. № 14255/1917, работи в БДЖ – с експл. № 465, а от 1960 г. е предаден за експлоатация в КМЗ „Н. Вапцаров” (бившата фабрика на И. Балабанов), откъдето след т. н.”приватизация” е продаден за музейни цели в Австрия.

По третата информация означена също с тук :

Локомотивът с DHF - № 1138 = Henschel fabr. № 16020/1918 има експл. № 485 и работи в БДЖ с до 1949 г., когато е предаден на Управление на горите, където е използван за експлоатация по теснолинейката Ахтопол – Кости до 1960 г., когато е върнат в гр. Рила. След закриване на теснолинейката до Рилския манастир, локомотив 485 е изложен като експонат до ресторанта в местността „Жабокрек”, откъдето е откраднат и изнесен в Германия.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот mitko08888 » Вто Сеп 19, 2017 7:21 pm

Димитър Деянов написа:
mitko08888 написа:За три локомотива се знае какво е станало в периода от около 2000 - 2014 г.: тук, тук и тук. Последният е в движение и в момента, има живи снимки от това лято с първоначалния си номер 1138, може да се види и да се повозите на влак с него за 3 - 4 евро в Берлин.


По първата информация означена с "тук" :

Първите три снимки са правени в района на Рилския манастир, докато локомотивът и вагона бяха изложени там (преди да бъдат откраднати). Локомотивът е: БДЖ - № 441 = DHF (Deutche Heeresfeldbahnen) - № 1012 = Henschel fabr. № 14260/1916. Следователно текстът под тези снимки не е верен.
На четвъртата и петата снимка може да е локомотив Henschel fabr. № 14255/1916. Ако е тази машина, т.е. DHF - № 1007, тя също е била у нас с експл. № 437. През 1962 г. тя е предадена от БДЖ за експлоатация в мини „Пирин” и може оттам впоследствие да е закупена за музейни цели.



На сайта немците са си го написали много ясно: Това е локомотивът, който те са взели от нас и на който е имало табелка 441. Но на много от частите са намерили означението 1007, което след 1936 г. отговаря на локомотива 437 с посочения от вас фабр. номер 14255. Затова в тяхната страница този локомотив (441 14260/1916) записан като Henschel 14255/1916, а действителният фабричен номер не е ясно кой е:

"Anmerkung zur Lokidentität:
Leider gibt es bei den aus Rila zurückgeholten Lokomotiven einige Unklarheiten bezüglich der richtigen Fabriknummer. Einerseits soll es sich bei der Lok um die Henschel 14255/1916 handeln, andererseits trug sie in Rila ein Schild mit der Nummer "441", welches eigentlich zur Henschel 14260/1916 gehört. Angeblich wurden auf vielen Bauteilen aber Einschlagzahlen mit der Nummer HF 1007 gefunden, was wieder auf die 14255/1916 hinweist. Anscheinend nahm man es mit der Beschilderung in Bulgarien nicht ganz so genau.
"

Мога само да предполагам че не са намирили фабр. номер нанесен върху рамата - щяха да го напишат (нямам представа на този локомотив по какъв начин е означен фабр. номер), предполагам че е бил заличен, наварен, шлифован и т.н. при опитите им за реставрация, или пък още у нас? На ето тоз линк има описание на състоянието на локомотива 441/437 към наши дни. Това е и линк към още доста снимки към 2016 година. Включително има и табелата, която са намерили на котела (според гугъл преводача), която пък е от съвсем друг локомотив - 466.
http://www.munkedalsjernvag.com/bilder-brigadloket/pannskylt%20brigadlok.jpg

В раздел Инфраструктура, който вие посочихте, има линк към снимки трите вагона, (да не го повтарям тук) които са взети от нас и са реставрирани, и в момента са в музея във Франкфурт.

В тези немски сайтове се цитират вашите трудове по отношение на историята на тези локомотиви - кога с какви номера са били в БДЖ, къде са прехвърлени и къде са работили. Немците по никакъв начин не крият, че именно това са трите локомотива и три пътнически вагона, които те са взели някъде около 2000-та година от Рилската железница. Единствено остава спорен въпросът с фабричния номер на въпросния лок с последна табела 441, но съм склонен да вярвам че в него наистина е имало много части от лок 437, както и от друг локомотив, а от 441 е била само табелата.
mitko08888
 
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Димитър Деянов » Вто Сеп 19, 2017 9:32 pm

mitko08888 написа:На сайта немците са си го написали много ясно: Това е локомотивът, който те са взели от нас и на който е имало табелка 441. Но на много от частите са намерили означението 1007, което след 1936 г. отговаря на локомотива 437 с посочения от вас фабр. номер 14255. Затова в тяхната страница този локомотив (441 14260/1916) записан като Henschel 14255/1916, а действителният фабричен номер не е ясно кой е:


У нас, при ремонта на локомотивите по агрегатно-възловия метод, са сменяни крупни детайли между локомотивите от една и съща серия, като: цяло сцепно движение, комплект колооси, цели котли, но локомотивът запазва експлоатационния си номер и фабричния си номер до края на експлоатацията и бракуването му, което според нас е по-правилно. Измислянето на нови експлоатационни и фабрични номера само обърква мястото на машината в серията и статистическата отчетност в ж п администрацията.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 663
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: Инж. Димитър Деянов отговаря на вашите въпроси

Мнениеот Achtung » Пон Сеп 25, 2017 9:23 pm

Инженер Деянов, като тесен специалист по дизеловата тракция ми е интересно, предвиждало ли се през 80-те закупуването на следващ магистрален локомотив 08? В смисъл въпреки напредването на електрификацията по главните трасета, е било ясно, че 04 вече излиза от експлоатация и последния голям ремонт в ЛВЗ на 04 е бил още през комунистическо време, тоест на типа при тогавашния трафик са оставали още 5-7 години, до към средата на 90-те. И още един въпрос да вмъкна, защо след първите 30 ДМВ Ганц, не се е продължило с доставките, разглеждали ли са се и алтернативи от други производители?
Achtung
 
Мнения: 22
Регистриран на: Пет Юни 10, 2016 11:32 am

ПредишнаСледваща

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта