bdz_55-089 написа:Мнение от bdz_55-089 » Чет Сеп 28, 2017 9:36 pm
Грешката не е в това, че са спрели да доставят ДМВ в един момент, а че когато отново решиха да внасят, избраха боклуците Дезиро, вместо да вземат ДМВ от Русия или Латвия или там някъде. Ако техните ДМВ са поне наполовина толкова яки и добри колкото и ЕМВ-та им (т. нар. чемуги), нещата сега щяха да стоят друго яче.
plastikat написа:Г-н Деянов, имате ли някаква информация за изоставените вагони край спирка Арковна? Според някои източници това са били вагони от царския влак. Дали наистина е така или са просто стари вагони?
bdz43r написа:Мнение от bdz43r » Пет Яну 19, 2018 12:27 am
По повод една снимка на ДМВ серия 18 пристигащ в гара София имам следната чуденка:
В момента е разрешено сам машинист да обслужва само изолирани локомотиви и новите ЕМВ и ДМВ "Дезиро". В миналото обаче такава практика е имало и при ЕМВ серия 32/33, а от снимката е видно, че и при ДМВ серия 18 се е случвало.
В какви случаи, влакове са се обслужвали само от един машинист в различните моменти от развитието на нашата железница?
Неслучайно се интересувам, защото в днешно време почти всички модерни железници, дори тези около нас, разчитат само на един човек в локомотива, поне в пътническите превози. Ние сме до голяма степен изолиран за Европа случай с локомотивни бригади от двама човека, които наред с теоретичните предимства имат и многобройни практически недостатъци.
bdz_55-089 написа:Значи все пак, в началото на тяхната експолатация, ЕМВ 32 и 33, са се обслужвали и от само 1 човек.
Petko Ivanov написа:Г-н Деянов, вижте какви снимки на 09.01 се появиха във Фейзбук групата за ретро снимки. Правени са около 1953 г в ПЖИ.
http://media.snimka.bg/s1/6150/038543286-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/6150/038543287-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/6150/038543288-big.jpg?r=0
Назад към Общи теми / Other railway topics
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта