nickytod написа:Имам чувството за дежа-вю - че се връщаме към времената опреди 30 години. И тогава ни обещаваха светли бъднини преди всеки конгрес (сега разбирай избори), които така и не идваха. И после пак се завърташе същата плоча
Това не е вярно! Тогава нещата все пак се случваха и най-важното- бяха качествени.Най-голямото доказателство за качество е това, че издържаха на набези, плячкосване, занемаряване, недофинансиране и т .н. неща, които се случваха през последните 30 години. Светлите бъднини ги обещават сега ГЕРБ, но или не стават, или стават с огромно закъснение и лошо качество- справка напразни обещания за жп магистрали, за продължаване на АМ Хемус, некачествено сторителство по АМ Тракия и АМ Струма и др. Само ще кажа, че долнопробна и нагла лъжкиня като Лиляна Павлова отдавна щеше да е вън от властта, а може би и в затвора, ако бяхме в друга държава. На запад, където има истински европейски ценности, към които ГЕРБ особено неистово се стремят, никога не биха търпяли лъжите и напразните обещания на Лиляна Павлова относно АМ Хемус и тунел под Шипка.
Що се отнася до Бургас, за пореден път ще попитам само София и Бургас ли са в тази държава? Защо нищо не се прави за жп линиите в Северна България, по-специално около Русе? Защо ръководителите на жп сектора у нас не настояват пред румънските си колеги за изграждане на жп магистрала Русе- Букурещ, а вместо това нехаят за неизползваемата жп отсечка Гюргево- Букурещ, заради падналия мост при гара Градище?! Защо НКЖИ не предприема нищо за изправяне и модернизиране на желзния път около Бяла, както се прави между Синдел и Карнобат например? С какво едната отсечка е по-важна от другата, след като по 4-та линия дори имаме международен трафик?