За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот Otskov » Чет Юли 25, 2013 10:38 pm

plastikat написа:Мен интересува ,защо я няма темата за "Глъм" ? Глъм не съществува ли вече ? Нещата са се подобрили без да усетя ли ? Или това е просто цензура ?

Вече я има :mrgreen:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1975
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Глъм

Мнениеот Rado » Нед Сеп 15, 2013 11:59 pm

Схема на жп мрежата според официалния сайт на МИТИС. Някои линии ги няма повече от десет години, а някои хора през това време вземат заплати...
http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=187&id=190&page=11

В НКЖИ са по-осведомени. Там обаче продължават да "поддържат" линията за Поморие, но за сметка на това вече са демонтирали Сомовит - Черквица. Ама и там си получават заплатите...
http://www.rail-infra.bg/схема-на-мрежата/
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пон Сеп 16, 2013 12:06 am

Хвани единия,та удари другия (чиновник) с него...
А г-н Делчев тактично се опита да пропусне темата за Глъма- най-актуалната тема за държавната администрация.
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот nickytod » Пет Сеп 20, 2013 3:33 pm

Rado написа:...В НКЖИ са по-осведомени. Там обаче продължават да "поддържат" линията за Поморие, но за сметка на това вече са демонтирали Сомовит - Черквица...
http://www.rail-infra.bg/схема-на-мрежата/

...и са "удвоили" Ресен-Поликраище-Горна и Радомир-Долни Раковец, но за сметка на това са "демонтирали" втория път Батановци-Радомир и Ведрово-Люляково :lol:
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: Глъм

Мнениеот SaiLeR » Пет Сеп 20, 2013 4:03 pm

GuesttFan написа:
Rado написа:...В НКЖИ са по-осведомени. Там обаче продължават да "поддържат" линията за Поморие, но за сметка на това вече са демонтирали Сомовит - Черквица...
http://www.rail-infra.bg/схема-на-мрежата/

...и са "удвоили" Ресен-Поликраище-Горна и Радомир-Долни Раковец, но за сметка на това са "демонтирали" втория път Батановци-Радомир и Ведрово-Люляково :lol:


Ресен - Горна си е удвоено така или иначе.Черквица - Сомовит си го има, просто тоя дето е рисувал картата е идиот.

По интересното е че ДГ - СВИ е електрифицирано.
SaiLeR
 
Мнения: 112
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:59 am

Re: Глъм

Мнениеот nickytod » Пет Сеп 20, 2013 4:06 pm

През Пщ не е двоен път.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: Глъм

Мнениеот SaiLeR » Пет Сеп 20, 2013 4:08 pm

GuesttFan написа:През Пщ не е двоен път.

Ресен - ГО е удвоено. На картата няма как да ти нарисуват и двата пътя, в тоя мащаб просто.
SaiLeR
 
Мнения: 112
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:59 am

Re: Глъм

Мнениеот nickytod » Пет Сеп 20, 2013 4:18 pm

Ресен - ГО разпр. е двойното (но от край време се ползва само единия път). Ресен-ГО през Поликрайще е единично.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: Глъм

Мнениеот rexkos1991 » Пон Сеп 30, 2013 11:24 pm

Американски Глъм - в момента се намирам на гара Washington Union Station и чакам влак № 171 ''Northeast Regional'' за Manassas (щат Virgnia), който пък идва от Boston и към момента се движи със 120 мин/з. При пътуванията ми дори с родния Глъм рядко се е случвало да имам подобни закъснение. За сметка на това пък пристигнах в американската столица от Маями с влак № 92 ''Silver Star'', който беше точен навреме, но това за сметка за разтеглените разписания през целия участък. :mrgreen:
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Сря Окт 02, 2013 12:18 pm

В Америка има неудачи, инциденти и несправедливост, както навсякъде по този свят. Но Глъм няма- там грам комунизъм не вирее. Ако държавата реши да си организира свой силен и монополистичен жп оператор, европейските администрации ще се почувстват като телета. Вервай ми. Не са го направили, защото е в противоречие с конституцията и културата им.
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот транзитен пътник » Чет Окт 03, 2013 12:04 am

rexkos1991 написа:Американски Глъм - в момента се намирам на гара Washington Union Station и чакам влак № 171 ''Northeast Regional'' за Manassas (щат Virgnia), който пък идва от Boston и към момента се движи със 120 мин/з. ...


Влаковете на Амтрак нямат ли репутацията, че закъсняват често?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Пет Окт 04, 2013 9:39 am

В последно време от НКЖИ се заяждат, че на влак, който по КР е с лок 43/44/46 се подава локомотив серия 61, понеже скоростта му била до 80 км/ч и стават все по-дребнави. В резултат се извършва една голяма административна работа с нулев ефект, но начислена такса за изготвяне на разписание и назначаване на извънредни влакове:

Поради подаване на лок. серия 61 за влакове 30117 и 5611 е подадена заявка №31 за променя тяговите параметри на влака. От ДП „НК ЖИ” отменят влакове 30117 и 5611, като назначават влак 30197 и 5691.

На 20:50 часа са изпратени заявки до ДП „НК ЖИ” №№34 и 35 за промяна тяговите параметри на влакове 30214 Кв-За/30211 За-Кв/30114 Кв-Сф и влак 5610 Пт-Сф и корекция на разписанията. На 22:00 часа ЦДР на ДП „НК ЖИ” уведомява старши диспечер „БДЖ –ПП”, че няма право да коригира разписание и на основание подадените заявки ще отмени горе посочените влакове. За назначаване на нови влакове изисква нови заявки. Поради тези причини на 22:30 часа са подадени заявки №№38 и 39 за назначаване на влакове 30294 Кв-За; 30291 За-Кв; 30194 Кв-Сф и 5690 Пт-Сф, които да се движат в разписанията на отменените влакове.

Очакваме скоро същата процедура с влакове, които се движат с лок 44, вместо 46 или обратно, а защо не и с 45 вместо 44...
В резултат в заявката за ГДВ се дават влакове с лок 61, които така и не се движат с такъв, но са до 80 км/ч.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пет Окт 04, 2013 11:43 am

Смъртоносна схватка между два тежкотоварни комунистически Глъма. Единият ще извие ръката на другия- да му изтръгне няколко жълти стотинки, другият пък ще хапе и щипе до кръв, докато ръката на първия изтърве насилствено взетите жълти стотинки..

Щастлив е занданския живот. Мислим по цял ден с каква нова простотия да бръкнем в г*** на други занданчици, и в 16:00- дим да ни няма. А през това време увеличението на заплатите тихо и кротко прехвърлят процента на годишната инфлация...
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пет Окт 04, 2013 3:57 pm

Сигурно "аргументът" е, че карайки до 80, въпросните влакове закъсняват и рискуват да объркат други трасета, в това число и на частници.
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Пет Окт 04, 2013 4:45 pm

Тц.
"Новите" влакове вървят в същото трасе и със същите часове до минутата... обаче се водят новоназначени със съответните такси за назначаване и разработване на разписание. Пътниците, а често и персонала си мислят, че карат 5611, а той всъщност е 5691.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пет Окт 04, 2013 5:38 pm

Тази схватка между двата Глъма е все едно два пернишки гоуфа - и двата в нарушение, да се сблъскът и водачите им взаимно да се напсуват на "див пернишки селянин"...От всичката тази простотия основният губещ е железопътния транспорт. Нито един от двата Глъма няма да забогатае отскубвайки джобни пари от другия. Занданчиците ще си останат по местата, експлоатацията също ще продължи да получава скромната си дажба боб и леб (поне до момента, в който БКП отново не ни навре в нова национална катастрофа), но жепето с милиметър няма да мръдне напред.

Ето защо се дразня на Петър когато поства кифтаците- чинно като пионерче в стенвестник. Защото мятащите ги си правят пълна гавра. Нямат намерения, нямат умения, нямат желание да барикадират основните потоци на ежедневна простотия, а дихаят за светло бъдеще- чрез "усвоените милиарди". :idea: ....


Какво пречи на всеки да стане експерт и министър. Научава наизуст няколко куплета кифтаци, ближе яко и ниско- докато стане човек на "наши хора", плаща си креслото и обещава да е послушко....Ебахти и евтината кифладжийска демагогия.!
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Чет Окт 24, 2013 4:24 pm

railjet написа:Нормално ли е било за ноември 1988г, след близо година неспирна серия катастрофи,все още да е нямало радио-връзка във влак движещ се по главна линия? Нали тогава сме били в престиж..


bdz43r написа:
railjet написа:Нали тогава сме били в престиж..
Ти го каза. 25 г по-късно радиовръзка отново няма... по други причини. Но няма и ресторант, бюфет, озвучаване, контакти и автоматични врати.
През същата 1988 г има и 4 изпуснати БВ, направили спирачни пътища по над 2000 метра... разследване, резултати, препоръки и... 20 г по-късно същата серия, същото разследване и... същите резултати и препоръки.



Тъгувайте умерено за загубения престиж, защото е бил твърде относителен. По-скоро във фантазиите, отколкото в реалните резултати.
Последна промяна railjet на Чет Окт 24, 2013 4:31 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Чет Окт 24, 2013 4:30 pm

Все ми се струва, че през 1988 г сме били по близо до нормалното, било то и без радио.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Чет Окт 24, 2013 4:35 pm

Така е. Доста лъскаво изглеждаше. И все оставяше впечатлението "вървим по-напред и по-напред". А събитията и годините показаха, че "културистът" доста изкуствено е напомпил перки.
railjet
 
Мнения: 7803
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Чет Окт 24, 2013 4:41 pm

Да, ама в ICE все още има бюфет и разказвач, а в Янтрата вече няма. Чайката за 4 часа е била напомпана, но говорителката в първия вагон и автоматичните врати на 74-ките са си били съвсем истински.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Следваща

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта

cron