За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

Re: Глъм

Мнениеот 07 » Пон Окт 28, 2013 12:52 pm

Спирачки замръзват и на лок+вагони. И това е проблем на експлоатацията, а принципен проблем на типа ПС
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Пон Окт 28, 2013 1:12 pm

На ЕМВ замръзва кондензата в преводачите на налягане, и то в изпускателната дюза за разхлабване, така че спирачката остава задържана. Проблемът се оправя много лесно с редовно продухване на въздушната инсталация и зареждане със спирт.
При локомотивите е по-лошо... нищо не замръзва, а маншетите на спирачните цилиндри се вкочаняват и не прилепват по спирачните цилиндри, съответно спирачен ефект липсва и нищо не помага. Това се оправя с нови маншети - обикновени профилни гумени пръстени.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пон Окт 28, 2013 1:15 pm

Имаш 3 опасно изтървани електрички с пътници в тях. Факт.

Допълвам:
Техническите обяснения как можело да се избегне и как е по-опасно с локомотивите са опасни са уместни, но не отменят факта, че 20 км безмоторно летене на влак с прозорци+ лок начело НЯМАМЕ.
Последна промяна railjet на Пон Окт 28, 2013 1:20 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Пон Окт 28, 2013 1:18 pm

И две от тях нямат нищо общо със замръзване - и това е факт.
А третата е изтървана след размразяване, защото не е осигурена срещу самопридвижване. В резултат във всяка ЕМВ има чифт спирателни обувки за подпиране.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пон Окт 28, 2013 1:24 pm

Фактите са много. Пред тях стои Фактът, че опасно изтърваване на пътнически влак досега е било дело на електричката. Освен ако докажем, че персоналът обслужващ електричката е по-гламав от този в локомотивите.
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Пон Окт 28, 2013 1:32 pm

И за трите случая е доказано, че са дело единствено на персонала.
Опасно изтърваване? Сам признаваш, че си пътувал в изпуснат влак от Хумата... ама сигурно е бил безопасно изпуснат. И онзи БВ, който вместо на Горни Дъбник е спрял някъде в междугарието е бил безопасно изпуснат. И аз безопасно минах транзит през една гара с лъскавата 30-ка, че не и беше кеф да спира.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот railjet » Пон Окт 28, 2013 1:51 pm

Е за Хумата така беше, да. Спомените от шубето ги носиш цял живот. Гърловината на Чб си беше същата, и като си представиш за секунда какво те очаква... Но започнаха да го задържат - някъде в дългата права на Рупци. Не е бил съвсем без спирачки.

Изтърваване с доказана вина на персонала следва да задейства автоматично най-тежкото дисциплинарно наказание. Ама май каскадьорите от трите кьорави електрички продължават да си кютат кротко и спокойно, със същите тези чамуги :?
Последна промяна railjet на Пон Окт 28, 2013 1:54 pm, променена общо 2 пъти
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Глъм

Мнениеот bdz43r » Пон Окт 28, 2013 1:53 pm

И изпуснатата от Разменна електричка не е била съвсем без спирачки... всъщност била си е с всички видове спирачки.
И онази, която скочи в дерето в Черна гора със 140 км/ч си е имала всички спирачки... ама машиниста първо я задържал, после я охлабил и тя заминала.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Глъм

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пон Окт 28, 2013 2:51 pm

Колкото е виновна изтърваната френска Z 5300 в Лион, толкова са виновни и изтърваните ЭР25 / ЭР31 в България и Черна гора - не те са виновни, а френски и балкански глъмясал персонал. Иначе в Сибир и в района на Мурманск, където температури от -50 градуса са ежедневие през зимата, да не е останала нито една, всичките да са по деретата ама те си се движат и си спират. И как не се е чуло от сигурно 500 от този клас в движение, някои на по 60 години, поне една да е скочила в Байкал или да е гарирала върху атомна подводница в Мурманск.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 959
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Глъм

Мнениеот Petko Ivanov » Пон Окт 28, 2013 3:02 pm

Нямаше ли заповед за спиране на електричките 32 от експлоатация?
Petko Ivanov
 
Мнения: 312
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Глъм

Мнениеот 07 » Пон Окт 28, 2013 3:38 pm

Petko Ivanov написа:Нямаше ли заповед за спиране на електричките 32 от експлоатация?

Имаше, ама нямаше с какво да се заменят.... А на тях не им се налага спиране, а просто качествен ремонт!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот Otskov » Сря Яну 20, 2016 11:04 pm

Няма нужда от коментар, само идиот и бойковист закрива печеливша дейност...
http://www.telekabeltv.bg/bg/news/19621.html
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1959
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот 1435 » Чет Яну 21, 2016 1:47 pm

Тя ако е много печеливша частниците щяха да я вземат отдавна..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот 07 » Чет Яну 21, 2016 4:24 pm

Otskov написа:Няма нужда от коментар, само идиот и бойковист закрива печеливша дейност...
http://www.telekabeltv.bg/bg/news/19621.html

Колко е товарооборта през тази гара последните 5 години? Колко ТВ се обработват там среднодневно?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот 1435 » Чет Яну 21, 2016 11:33 pm

Няколко скрабаджийски вагона които не могат да избият даже крадената нафта от локалния влак :D
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот 07 » Пет Яну 22, 2016 12:12 am

1435 написа:Няколко скрабаджийски вагона които не могат да избият даже крадената нафта от локалния влак :D

Mислех че повече. Тиквениците не са идиоти. Ако нещо печели - те ще крадат печалбата (схеми колкото искаш), но няма да го закрият. Виж, ако нещо може да печели, но трябва малко мениджмънт - хич ги няма...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот bdz46203 » Пет Яну 22, 2016 9:36 am

Факт е, че има товародатели там!!! Ако БДЖ ТП, беше нормална компания, щеше да намери начин, дори да закрие, щата в гарата, пак да вози товарите на хората.
Ама не е нормална, защото на всички е ясно, че нарочно се прави така, че компанията да остава без клиенти, ит о не от вчера е така. Ето типичен пример.
Аз се учудвам, че има колеги, които са още с розови очила, визирам майната, който си мислят, че всико в компаниите се извършва на пазарен принцип?!
Всичко се прави умишлено, колега. И ги свали тези очила, да не се окаже някой ден, че столът на който седиш, го няма.
bdz46203
 

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот 1435 » Пет Яну 22, 2016 11:33 am

07 написа:
1435 написа:Няколко скрабаджийски вагона които не могат да избият даже крадената нафта от локалния влак :D

Mислех че повече. Тиквениците не са идиоти. Ако нещо печели - те ще крадат печалбата (схеми колкото искаш), но няма да го закрият. Виж, ако нещо може да печели, но трябва малко мениджмънт - хич ги няма...


В съседната гара една от частните компании имат маневрени и магистрални локомотиви ако има потенциал в тази гара няма да остане неотвозен вагон. Даже ще се подобри услугата. Голяма работа,че 5 БДЖ-каки ще отидат на улицата.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот BDZ 07 » Пет Яну 22, 2016 1:27 pm

А именно малките товародатели можеха да са основния приток на печалби за БДЖ... По-добре малко, но много, отколкото двама-трима крупни, но като теглиш чертата - с по-ниски приходи от “уж“ малките.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: За Глъма, Зандана, Боба и Леба

Мнениеот bdz46203 » Пет Яну 22, 2016 1:55 pm

BDZ 07 написа:А именно малките товародатели можеха да са основния приток на печалби за БДЖ... По-добре малко, но много, отколкото двама-трима крупни, но като теглиш чертата - с по-ниски приходи от “уж“ малките.

Точно така.
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта