Електрическа vs дизелова тяга-дискусия

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

Re: Електрическа vs дизелова тяга-дискусия

Мнениеот 07 » Пет Сеп 05, 2014 8:14 am

rexkos1991 написа:Ти нима мислиш, че Луиш изобщо прави разлика между сериите локомотиви? :lol:

Той явно не прави разлика между различните хапчета и често ги омешва :lol:
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: РУМЪНИЯ

Мнениеот lui6_figo_cfr » Пет Сеп 05, 2014 10:10 am

дзвера44 написа:
lui6_figo_cfr написа:Сега кои измества темата? Да не говорим, че няма общо и с Румъния. Говорех за техническо състояние на железния път, а не за подвижен състав, а доколкото все пак го споменах в по-предни постове, беше в смисъла на това, че днес има модерна дизелова тракция, чиито възможности и технико-икономически параметри позволяват една много добра скорост по неелектрифицирани отсечки. Това, че ние разполагаме само с 55-та и 07- дизелови локомотиви и ДМВ, не значи, че с парите, прахосани за електрификация, не сме можели да закупим една модерна дизелова тяга, с която да поддържаме висока скорост по неелектрифицирани линии. А примерът, който давате с 2-ра линия, са безпредеметни, защото тя така или иначе си е електрифицирана. Но има голяма доза истина в сарказма ви по отношение възможностите на 55-та серия и опитните машинисти го знаят добре. Тук по-скоро трябва да се запитаме има ли модерни дизелови локомотиви/мотриси с нисък разход на гориво, които да достигат високи скорости и каква е тяхната вносна цена, след което да съпоставим разходите по закупуването им с разходите по електрифицирането на дадена линия.
Ти най-накрая не разбра ли че това е антилокомотив? :lol:


Toзи мой пост е от доста отдавна и щом ти е трябвало половин година, за да формулираш едно изречение в реплика, значи не аз, а ти се нуждаеш от хапчета и то такива за ускоряване на умствената дейност.
lui6_figo_cfr
 

Re: Електрическа vs дизелова тяга-дискусия

Мнениеот qwerty » Пет Сеп 05, 2014 11:39 am

railjet написа:Той не знае, но аз знам че изпращат 06 за модернизация в Румъния. Нафтата не може да бие тока, но предвид скапаняците-жичкаджии в системата ви, отвозването с ел.лок е проблем.

Е, и като ги модернизират какво? По технически характеристики няма да се различават съществено. По повод нафтата и тока - това ти изречение трябва да приключи темата - по-вече няма какво да се каже.
Сравнението по кпд м/у дизелов и ел. двигател не е особено коректно в случая. Знаете защо. По-коректно би било да се сравнят разходите за произведен бр. тон/км при ел и дизелова тяга.
qwerty
 
Мнения: 299
Регистриран на: Пон Юли 14, 2014 8:57 pm

Предишна

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта