разни

Обсъждане на по-общи теми, които не попадат в обхвата на горните форуми (например обсъждане на ръководните структури на БДЖ и НКЖИ). Макар и "общи", темите трябва да са свързани с железниците или поне с някакъв друг вид транспорт или транспортна инфраструктура. Координация на срещи за наблюдение на влакове, обиколка на линии, обмяна на идеи и т.н.

разни

Мнениеот инфо » Вто Окт 28, 2014 7:36 am

ИзображениеИзображение
Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: разни

Мнениеот railjet » Вто Окт 28, 2014 2:54 pm

Влак с товарни вагони мина през вдлъбнатото на втората снимка. Ще удържи ли, или дерайлирането му е вързано в кърпа? Как мислите?
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: разни

Мнениеот Driver » Вто Окт 28, 2014 3:54 pm

ТЪП ?
Driver
 
Мнения: 469
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: разни

Мнениеот railjet » Вто Окт 28, 2014 4:15 pm

Тъп или остър, това ти не можеш да прецениш. Кажи "да" или "не" и после ще ти покажа нещо свързано с дерайлиране.
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: разни

Мнениеот Otskov » Вто Окт 28, 2014 4:29 pm

Така като гледам може да мине с 5 км/ч.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1945
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: разни

Мнениеот qwerty » Вто Окт 28, 2014 4:42 pm

Може да дерайлира, може и да не дерайлира.При всички положения упражнението няма да свърши добре.
qwerty
 
Мнения: 299
Регистриран на: Пон Юли 14, 2014 8:57 pm

Re: разни

Мнениеот railjet » Вто Окт 28, 2014 5:18 pm

Упорит като магаре на бързей или като влак на кофти релса?

http://www.youtube.com/watch?v=D-8gV4DJ ... ata_player
railjet
 
Мнения: 7791
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: разни

Мнениеот qwerty » Вто Окт 28, 2014 5:34 pm

Минавал съм със 100км през счупена релса. Доста екстремно изживяване.
qwerty
 
Мнения: 299
Регистриран на: Пон Юли 14, 2014 8:57 pm

Re: разни

Мнениеот инфо » Сря Окт 29, 2014 5:54 pm

Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: разни

Мнениеот инфо » Вто Ное 04, 2014 10:13 pm

Открий влака 8-) Изображение :arrow: На тази снимка има влак! :!:Изображениеhttp://infoglaz.ru/?p=48159
Последна промяна инфо на Вто Ное 04, 2014 10:20 pm, променена общо 2 пъти
Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: разни

Мнениеот rexkos1991 » Вто Ное 04, 2014 10:17 pm

Това е влак 2612 в неделя следобед!
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: разни

Мнениеот инфо » Вто Ное 04, 2014 10:22 pm

Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: разни

Мнениеот инфо » Сря Ное 05, 2014 7:55 pm

Изображение влакът който е карал фюзелажите е дерайлирал, 4 за Б-737
Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: разни

Мнениеот stankos » Чет Ное 06, 2014 10:07 am

Много стара снимка !
Аватар
stankos
 
Мнения: 437
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: разни

Мнениеот disell » Пет Ное 07, 2014 7:09 pm

Моля ако някой от съфорумците има снимки на надраскани с графити български подвижен състав/лок. ваг .и МВ/ и няма нищо против да бъдат използвани в дипломна работа на една студентка за графитджийството в Германия и България да ми ги изпрати.Трябват около 5-6 снимки.Благодаря предварително от нейно име.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: разни

Мнениеот Димитър Деянов » Нед Ное 09, 2014 7:45 pm

инфо написа:Открий влака
инфо написа:На тази снимка има влак!

Като разглеждах тези снимки си спомних за една история през 1964 г., по времето, когато контролирахме строителството и приемахме новите тогава наши дизелови магистрални локомотиви серия 04 във Виенската локомотивна фабрика - Флоридсдорф и другите поддоставчици. Във фабриката "Симеринг" - един от заводите на фирмата SGP - Австрия, вървеше изграждането на поръчаните, доколкото си спомням, 50 или 80 пътнически вагона за железниците на една екзотична тропическа страна. Вагоните бяха четириосни, с малко ръбеста призматична форма на коша и едно от многото технически условия на железопътната администрация собственик било: шприглите на вагонния таван да бъдат на по малки разстояния от обикновеното и покривната ламарина да бъде 4 милиметра, защото било обичайна практика, ако няма достатъчно места във влака, пътниците да се возят и отгоре - върху покрива на вагоните. В повечето случаи - колкото са във вагона, толкова и върху неговия покрив.
Запознах се с приемчика на тази екзотична железница, един дребен, но вечно усмихнат симпатичен човек, а той с удоволствие ми показа изпълнението и на други непознати за мен "екстри". Вътре вагоните бяха разделени на две безкупейни отделения. Бих казал, по-скоро безкупейни, защото имаше прегради между отделните групи места за сядане, които не достигаха до тавана, но все пак бяха необичайно високи за безкупейни вагони. За първи път виждах абсолютно гладки пейки от масивна (дебела) светлосива пластмаса, за 3-ма респективно 2-ма души. Пак по специалното искане на железницата-клиент, цялото вътрешно обзавеждане: седалки, багажни полици, облегалки, заключалки, преградни стени, врати, облицовки, лайстни и пр., е трябвало да бъдат монтирани, без да се виждат абсолютно никакви винтове, гайки, болтове, или последните да бъдат на най-недостъпните места. И наистина, закрепването на цялото обзавеждане беше скрито. Конструкторите на фабриката се бяха потрудили много, за да изпълнят това изискване. Те се гордееха, че са успели да го постигнат. И всичко това заради тамошните пътници, които имали навикът, докато пътуват, да се забавляват като човъркат с подръчни и не дотам подръчни средства и каквото могат да демонтират, го отнасят при слизането от вагона.
Не по-малко любопитни бяха изискванията за прозорците. Когато се спускаха надолу, за да се отворят, пред отвора се спускаше и закачена за горната част на рамката на стъклото мрежа. И това пак във връзка с особеностите на страната, където щяха да пътуват вагоните. Както ми обясни усмихващият се приемчик, дърветата и другата растителност в джунглата, през които с часове се провира влакът, избуявали толкова бързо, че не успявали да ги окастрят за нужния габарит и всяко показване на глава или ръце през отворения прозорец завършвало с тежки наранявания от удари в клоните. От друга страна, мрежата предпазвала пътниците да не бъдат наранени от нападенията на големите колонии маймуни, които се забавлявали, като замерят влака с цитрусови плодове, клони, камъни или каквото им попадне в ръцете.
Тогава бях още млад и естествено силно впечатлен от споменатите любопитни обстоятелства, които диктуваха съответните конструктивни мерки за тяхното неутрализиране. Със самочувствието на младостта и като представител на железопътна администрация, която няма такива проблеми, гледах малко отвисоко (сега съжалявам) приемчика на екзотичната железница и мислено разсъждавах - кои са маймуните, тези, които се возят във влака, или другите, дето го замерят от джунглата ?
Тогава не можех и да си представя, че 40 години по-късно (в началото на XXI век) нашите вагони ще бъдат ограбвани точно както ми обясняваше симпатичният приемчик, че влаковете ще бъдат замеряни точно както го правят маймуните от джунглата и ще бъдат спирани на открит път и нападани за грабежи, точно както в Дивия запад преди 150 години.
Как можахме да изпаднем до това състояние ? Толкова ли сме беззащитни, че няма сила, която да спре този упадък ? Не зная, дали навиците на населението и маймуните в оная страна са се променили, но то и не ме вълнува особено. Това обаче, което ме вълнува и което мога да кажа за нас сега е, че ми е тежко и се срамувам от деградацията в народопсихологията, от загубата на повечето вродени добродетели, с които ние българите можехме да се гордеем, с които сме оцелявали през вековете и сме имали славата на един достоен и храбър народ, и с които бихме били от първите най-първи, между народите на Стария континент.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 614
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: разни

Мнениеот plastikat » Нед Ное 09, 2014 8:18 pm

Поздравления за хубавия разказ г-н Деянов . Наистина прекалено много сме се доближили до маймуните .
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: разни

Мнениеот Варужан Апелян » Нед Ное 23, 2014 11:45 pm

Г-н Деянов, силите, които можеха да спрат упадъка бяха прогонени по всеки възможен начин, за да не заемат местата на шурея, баджо и дъщерята...

Колко хора се назначиха в железниците за последните 15 години от както съществуват интернет порталите за работа? Колко обяви за свободни места се появиха в този раздел http://bdz.bg/p.php?id=aboutjob от както този сайт съществува? А в тези два сайта - http://www.jobs.bg и http://www.jobtiger.bg където са 99% от търсещите работа?
Колко души от жп персонала се намират във фактическо съжителство, роднинство по права линия, по съребрена линия - до четвърта степен и роднините по сватовство - до втора степен и не е със специализирано жп образование?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: разни

Мнениеот 07 » Пон Ное 24, 2014 10:20 am

Варужан Апелян написа:Г-н Деянов, силите, които можеха да спрат упадъка бяха прогонени по всеки възможен начин, за да не заемат местата на шурея, баджо и дъщерята...

Колко хора се назначиха в железниците за последните 15 години от както съществуват интернет порталите за работа? Колко обяви за свободни места се появиха в този раздел http://bdz.bg/p.php?id=aboutjob от както този сайт съществува? А в тези два сайта - http://www.jobs.bg и http://www.jobtiger.bg където са 99% от търсещите работа?
Колко души от жп персонала се намират във фактическо съжителство, роднинство по права линия, по съребрена линия - до четвърта степен и роднините по сватовство - до втора степен и не е със специализирано жп образование?

Не мисля че г-н Деянов може да отговори точно на този въпрос.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: разни

Мнениеот Димитър Деянов » Пон Ное 24, 2014 10:08 pm

Наистина, не мога да отговоря, но приемам, че са много, защото въпросът е риторичен. Но как да се спасим от тази напаст, когато навсякъде около нас виждаме същото извратено усещане за благополучие, основаващо се на лъжи, измами, кражби, злепоставяне и облагодетелстване за сметка на другия ?
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 614
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Следваща

Назад към Общи теми / Other railway topics

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта