bdz43r написа:Пропагандата е голяма работа... ще те пращам да четеш кой кога какво е построил.
07 написа:..........
Когато някои който се усведомява за великите тиквени успехи от медиите докато дори не е в България и после започне да възхвалява какво е направила свещената тиква - се сещам за една думичка с четири букви дето е малко банална в този форум
railjet написа:Какво направи любимата Атака за София? Сещаш ли, че се само с 10% от парите, които е платил, за да си разлепи френетичната физиономия из цяла София, щяха да реставрират и позлатят таман 10 "четворки"...
07 написа:То много работи могат да се свършат с парите дето отиват за субсидии... и не само от "шизо-фашизо" - но на калпав кнор - баластрата му пречи, а на проЗ народ- политиците.
railjet написа:Повечето трамвайни линии определено са скапани. Или поне такива изглеждат. За маршрутите не съм много в час, но явно че вършат някаква работа. Празен трамвай рядко ще видиш. Все пак новичкото си е друго нещо. В сравнение с онези жестоко тресящи се и ръбести соц грозиляци..абе няма място за сравнение.
Какво направи любимата Атака за София?
07 написа:..........
Когато някои който се усведомява за великите тиквени успехи от медиите докато дори не е в България и после започне да възхвалява какво е направила свещената тиква - се сещам за една думичка с четири букви дето е малко банална в този форум
ilian написа:Понеже пак някой се опитва да ни убеди, че доматите се ядат с колците, ще изложа някои факти:
- 20 новодоставени трамвая ще заменят няколко пъти повече нарязани. А за да се нарежат, те вече са излезли от разписанията.
- Пиарът на новите трамваи ще замаже закриването И на линия 6 и преустройството на тунела под НДК за автомобили.
- Доставките започнаха 4-5 месеца след подписването на договора. Няма как да бъдат произведени трамваи за толкова кратък срок. За нечие добро търгът е бил предрешен.
Що се отнася до Фъндъкова - тя е от най-големите нищоправци на на този пост за последните над 100 години. Транспортната концепция на София се дирижира от главния архитект и е напълно ясна - пълно толериране на личния автомобилен транспорт и постепенно унищожаване на градския, най-вече на релсовия. Пиарът с метрото също е за замазване на очите, защото то не се реализира по начина, по който да върши работа. В комбинация с изчезващите маршрути на МГТ, все по-големите интервали на движение и ниската средна скорост, резултатът е един - непряко принуждаване на все повече хора да се качат на автомобилите си.
Що се отнася до трамваите - хващат окото и са комфортни, но вият като Софии-те от детството ми и скърцат безобразно в крива. Надявам се поне за втория проблем да се намери решение.
А господинът, който все повече харесва София виждайки я два пъти годишно, ще го помоля да не се изказва пак неподготвен. Че много зачести напоследък.
ilian написа:Днес този психопат е обявил желанията си за закриване на трамвайното движение по Граф Игнатиев със средства от европейските фондове.
Назад към Градски транспорт / Metro, Light Rail and Other Public Transport
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта