Страница 4 от 4

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пет Окт 03, 2014 10:12 am
от Administrator
Нека да се изкажат и модераторите, че аз не знам дали имам такова време да следя и броя мненията.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 3:51 am
от Saruman
От извесно време си мисля да предложа на господа админи и модове да направят една анкета. Интересно ми е да видя всички участници подкрепящи "автотранспорта" и тези "подкрепящи" жп транспотра колко често се качват на влак... Въпроса може да е "Колко често пътувате с влак?". Отговори: 1 път месечно, 5 пъти месечно, повече от 5 пъти месечно и луд лу си влак не ползвам. Благодаря!

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 7:55 pm
от railjet
Един единствен път се принудих да ползвам автобус от Сф до По поради невъзможност да се прибера другояче. Карали са ме да се качвам на рейс, опъвам се кат магаре на бързей. Ей тъй - за приниципа.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 8:04 pm
от plastikat
А пък аз ей тъй за съпоставка се качих на най-долната и смотана автобусна компания - Ивкони и останах очарован ,въпреки всички нападки ,които бях чул по неин адрес . Беше чисто , имаше климатик ,имаше интернет,тръгнахме в посоченото време ,пристигнахме в посоченото време .Цената на автобуса ,спрямо тази на БВЗР беше с 1 лев по-евтина ,но това не го смятам за приоритет . Приоритетът беше - по-кратко времепътуване , чистота ,по-добри условия и комфорт ,както и липса на мангали и пияни ганьовци , както и не на последно място - безплатен билет и безплатно запазено място за детето . И това го предлага най-долната компания ,не смея да си помисля какво е в Биомет или Карат и тн ..........

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 9:01 pm
от Недев
plastikat написа:А пък аз ей тъй за съпоставка се качих на най-долната и смотана автобусна компания - Ивкони и останах очарован ,въпреки всички нападки ,които бях чул по неин адрес . Беше чисто , имаше климатик ,имаше интернет,тръгнахме в посоченото време ,пристигнахме в посоченото време .Цената на автобуса ,спрямо тази на БВЗР беше с 1 лев по-евтина ,но това не го смятам за приоритет . Приоритетът беше - по-кратко времепътуване , чистота ,по-добри условия и комфорт ,както и липса на мангали и пияни ганьовци , както и не на последно място - безплатен билет и безплатно запазено място за детето . И това го предлага най-долната компания ,не смея да си помисля какво е в Биомет или Карат и тн ..........

Не бих искал да го приемаш като заяждане, но Ивкони са една от най-големите /да не кажа най-голямата/ и използвани фирми за превоз на пътници в България. Някак си не е логично да са такава компания, ако предлагат много по-лоша услуга от конкурентите си.
P.S. Интересно ми е в кое направление автобуса е по евтин от влака?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 9:06 pm
от uphero
Недев написа:
plastikat написа:А пък аз ей тъй за съпоставка се качих на най-долната и смотана автобусна компания - Ивкони и останах очарован ,въпреки всички нападки ,които бях чул по неин адрес . Беше чисто , имаше климатик ,имаше интернет,тръгнахме в посоченото време ,пристигнахме в посоченото време .Цената на автобуса ,спрямо тази на БВЗР беше с 1 лев по-евтина ,но това не го смятам за приоритет . Приоритетът беше - по-кратко времепътуване , чистота ,по-добри условия и комфорт ,както и липса на мангали и пияни ганьовци , както и не на последно място - безплатен билет и безплатно запазено място за детето . И това го предлага най-долната компания ,не смея да си помисля какво е в Биомет или Карат и тн ..........

Не бих искал да го приемаш като заяждане, но Ивкони са една от най-големите /да не кажа най-голямата/ и използвани фирми за превоз на пътници в България. Някак си не е логично да са такава компания, ако предлагат много по-лоша услуга от конкурентите си.
P.S. Интересно ми е в кое направление автобуса е по евтин от влака?

Казанлък - София примерно.

https://online.union-ivkoni.com/bg/razp ... 44;1;144;0

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 9:21 pm
от plastikat
Ивкони: Пловдив - Бургас 18 лева. Времепътуване 4 часа ! https://online.union-ivkoni.com/bg/razp ... p#2;13;0;0
БДЖ : Пловдив-Бургас 14.60 +50 стотинки за запазено място . Първа класа 18.30+50 стотинки за запазено място. Времепътуване 5 часа ! Като дори и първата класа не може да се мери по комфорт с автобуса(няма климатик ,интернет и тн) . http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... =3&cardId=

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 9:33 pm
от Недев
plastikat написа:Ивкони: Пловдив - Бургас 18 лева. Времепътуване 4 часа ! https://online.union-ivkoni.com/bg/razp ... p#2;13;0;0
БДЖ : Пловдив-Бургас 14.60 +50 стотинки за запазено място . Първа класа 18.30+50 стотинки за запазено място. Времепътуване 5 часа ! Като дори и първата класа не може да се мери по комфорт с автобуса(няма климатик ,интернет и тн) . http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... =3&cardId=


Когато се правят сравнения е коректно да се сравняват минималните цени за даден транспорт с минималните цени на друг вид транспорт или пък максималните такива. Времепътуването е друг въпрос,за който въобще не може да има спор.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 9:41 pm
от plastikat
Давам базови цени . Без намаления за ученици ,пенсионери и тн ........... Аз пътувам като редовен пътник и ме интересуват тези цени , а ако ще си говорим за най-ниски цени - има групи за споделени пътувания - там са най-ниските цени ,ама кой и как и с какво ще те вози ...............

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 9:59 pm
от uphero
Недев написа:
plastikat написа:Ивкони: Пловдив - Бургас 18 лева. Времепътуване 4 часа ! https://online.union-ivkoni.com/bg/razp ... p#2;13;0;0
БДЖ : Пловдив-Бургас 14.60 +50 стотинки за запазено място . Първа класа 18.30+50 стотинки за запазено място. Времепътуване 5 часа ! Като дори и първата класа не може да се мери по комфорт с автобуса(няма климатик ,интернет и тн) . http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... =3&cardId=


Когато се правят сравнения е коректно да се сравняват минималните цени за даден транспорт с минималните цени на друг вид транспорт или пък максималните такива. Времепътуването е друг въпрос,за който въобще не може да има спор.

Защо минимално? Да сравним условията - аз пътувам с първа класа ако е по надалеч, тогава става над 20 лева?!?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 10:01 pm
от diesel07
.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 10:06 pm
от Недев
plastikat написа:Давам базови цени . Без намаления за ученици ,пенсионери и тн ........... Аз пътувам като редовен пътник и ме интересуват тези цени , а ако ще си говорим за най-ниски цени - има групи за споделени пътувания - там са най-ниските цени ,ама кой и как и с какво ще те вози ...............


Базова цена означава основна и за БДЖ това е цената за втора класа. По цитираното от тебе направление има и доста автобуси с билети 20 лв. По твойта логика, ако ги сравним с най-евтиният билет на БДЖ /14.60лв/ излиза че БДЖ вози с близо 40% по-евтино.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 10:27 pm
от railjet
diesel07 написа:Краденето от БДЖ и ДП НКЖИ продължава и в момента на пълни обороти.



Соросоидът Варуджан ?

Гоше?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 10:44 pm
от bdz
plastikat - Много малко останаха пътниците ( ученици, студенти и пенсионери) използващи автобусните услуги, тъй като не е според джоба им.Не казвам, че ги няма, но са малцина.В БДЖ ПП те получават най-важното ПО-ЕВТИНОТО (ако за теб и за твоето семейство) е най-важен интернета, за тях е важна цената, защото тези хора взимат да не кажа 2-3-4,а може и до 5-пъти по-ниска пенсия от твоята заплата или дохода на семейството ти.При учениците и студентите картинката е същата, защото те плащат достатъчно скъпи квартири и имат достатъчно разходи, за да отидат на автобуса и да си дадат и последните пари.НО има едно НО, и то е, че БДЖ ПП изгубиха точно тези, които са на автобуса, такива като теб и твоето семейство - платежоспособните, но се надявам, че след приключване на ремонтите в цялата страна пътниците отново ще предпочетат влака.Единствената линия, която не губи своите пътници е 2-ра, но ако орязването на съставите на бързите влакове продължи и там ще има отлив на пътници.Та нека се върнем до цените, много хора избират по-евтиното по ред причини, защото както знаете, не живеем в Швейцария, нито пък в Англия и нямам техните доходи, за да си го позволим, но да се сравнява влак и автобус не смятам, че е точния пример, тъй като влака вози много повече пътници от един автобус, но в същото време и разходите му са много по-големи от тези на автобуса.Нека тази тема отново я продължим след като въведат тол таксите по магистралите, когато много автобусни фирми няма да успяват да покриват загубите си и това ще доведе до увеличаване цените на билетите за автобус, не с 1-2,а с много повече, но там за съжаление не може да се ползва 50 % намаление, освен ако не е нелоялна конкуренция, която я има при някои автобусни фирми (или имаше, тъй като от познати съм чувал - не пътувам на дълги разстояния с автобус).БДЖ е имало, има и ще има!Аз бих дал примера с Дг-По- Дг ( за тези,които не разбират съкращенията Димитровград - Пловдив - Димитровград ) цена на билета с влак (редовен билет) 4,20 за ПВ - 2,10 ( -50 % намаление ) общо 7 влака, които генерират пътникопоток около 100 % по целия маршрут - времепътуване 70-75 минути. ( няма интерент, няма климатик, не е чисто и има и споменатите от теб хора), но въпреки това от Дг пътуват всекидневно на влак (средно) по 40-50 човека (на влак), същата дестинация с автобус редовен билет 6 лв , ученически 5 лв./(ако не са се променили цените скоро) 60-65 минути, (има климатик, няма интернет, но е чисто и няма споменатите от теб хора), пътуват два чифта - средна населеност 5-6 човека...изводите оставям на вас.Продължавам с дестинацията Дг-Сф-Дг(Димитровград - София - Димитровград) два чифта на споменатата от теб фирма ( билета беше около 20 лв) +/- някой лев вози за 3-3:30 минути,чисто,с климатик,няма споменатите от теб хора, но въпреки това съм засичал голям автобус с 3-4,а се е случвало и с 0 пътника ( това е на база определени дни в годината - не всекидневно наблюдение), влак директен за Сф няма, но има такъв с две смени, една на Прм ( Първомай ) и една на По (Пловдив), като влака пътува с прекачването за близо 4:30-5:00 - цена на билета 12,60 (според влак и по-евтино) , но пътниците са средно около 20-30,а в ден неделя и повече.Изводите оставям на вас.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Нед Юли 05, 2015 11:04 pm
от railjet
Ми немое, ми. С тенджера ли разговарям или...
Дришнята и Соросоидът крадят от железницата повече, отколкото нафтаджиите и джелезоберците, така ли? Можеш ли да потвърдиш с "Да, така е" ?

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Юли 06, 2015 1:35 am
от 07
niroulf написа:Ще налея вода в мелницата на джета, но не мога да не посоча причината за всички истини, които пишете по-горе (чистота, комфорт, бързина, спокойствие): малко над 100 и няколко милиарда долара платихме в последната година на комунизма и първите 7-8 посткомунистически, но все таки владени от номенклатурчици, години. С тези пари купихме рейсовете, с тези пари създадохме организацията, предпоставките и условията, за да се множат част от тези откраднати пари в България. Друтите са в чужбина. Междувременно, БДЖ (плюс инфрата впоследствие), бе оставено на пъъъълен самотек, та досега. Нещо повече - забиха компанията хептен с 50-те пластмасови прескъпи влакчета.
Ако хората и парите им, които седят в основата на ивкони мивкони барат карат и прочее бяха ангажирани в БДЖ, сега щяхме да летиме с ICE-та до Бургас и Варна за 4 и 5 часа съответно. Но избрахме послушно да проспим голямото гепене, сега избираме послушно да проспим голямото лъгане. Е как бусчетата няма да са по-добри?

Пич, ти си на халюцигени! Какви 100 млрд, какви 5 лв.... 1996 за пръв път имаше интерес за частни влакове - "стоп, сакън, недей"... 1998 вопли на онодена крава от към БДЖ - оле мале, ама автогарите да са далече от гарите, и като има влак - 2 часа преди и след това - да няма рейс в същото направление - слава богу тоя номер не мина. Ако 1996-7 някой беше разрешил частни влакове - днес щяхме да имаме свестен ЖП транспорт. За пример ще дам пак авто-транспорта - където количеството и качеството на автопарка се подобри значително, заплащането също - защото има конкуренция. А БДЖ си цикли на ниво 1987 година и все "соросоидите" му пречат. Отделно че след 2007 година - държавата можеше да обявява конкурси кой иска субсидията за пътнически превози, обаче не го прави, а до 2019 избра да хрантути БДЖ-ПП (Пълен провал). Само че до тогава БДЖ ПП ще нанесе непоправими щети на ЖП транспорта в България (ще откаже хората да пътуват с влак). Знаеш ли какво ще се случи на някоя мисирка от частна фирма ако прецака работодателя си с 30 000 пътнико км годишно? - Ще си търси нова работа. А в БДЖ - получава 13та заплата.

Re: Предложения

МнениеПубликувано на: Пон Авг 17, 2015 2:48 pm
от Administrator
Saruman написа:От извесно време си мисля да предложа на господа админи и модове да направят една анкета. Интересно ми е да видя всички участници подкрепящи "автотранспорта" и тези "подкрепящи" жп транспотра колко често се качват на влак... Въпроса може да е "Колко често пътувате с влак?". Отговори: 1 път месечно, 5 пъти месечно, повече от 5 пъти месечно и луд лу си влак не ползвам. Благодаря!


Няма проблем - може да се направи такава анкета в раздел Общи теми.