Нередностти в железниците

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот Otskov » Пон Юни 13, 2016 12:32 pm

bdz46203 написа:Пътниците не се научиха, че не БДЖ осигурява автобусите. Цялото минало лято имаше проблеми с тази тъпа новозагорска фирма

Не само там превоза е изпълнен от тъпа фирма, между Дг и Сви не е по-остра...
Иначе на автобуса пише "превоз БДЖ" или само "БДЖ" и пътниците си мислят, че са техни автобусите + това именно на БДЖ те са платили, за да бъдат превозени. Когато Тр-Дбв беше на автобуси, на тях си имаше логото на фирмата превозвач и хората си знаеха кой ги вози, така че проблема е комплексен.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1943
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот BDZ 07 » Пон Юни 13, 2016 1:20 pm

Otskov написа:пс: изчетете и коментарите, има интересни находки и разбира се за всичко е виновен #знаете кой.


Да, под този на Димка изскача името на един арменец. Prikachi не работи, за да кача срийншота.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот транзитен пътник » Вто Юни 14, 2016 12:18 am

БДЖ избира автобусния превозвач и отговорността е на БДЖ изборът да е подходящ.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz46203 » Вто Юни 14, 2016 12:46 am

транзитен пътник написа:БДЖ избира автобусния превозвач и отговорността е на БДЖ изборът да е подходящ.

Ти наистина се превръщаш в мазен арменец номер 2!!
Не БДЖ избира превозвача, бе!! ЗАПОМНИ ГО ! Фирмата изпълнител на ремонта, съвместно с НКЖИ го избират. Това е трансбордиране заради ремонт на пътя. Толкова ли е трудно да го осмислиш!
bdz46203
 

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот транзитен пътник » Вто Юни 14, 2016 1:24 am

bdz46203 написа:Фирмата изпълнител на ремонта, съвместно с НКЖИ го избират.

Още по-зле и работата е съвсем осакатена, ако е така.

Що се отнася до това на какво не са се научили пътниците, има едно, на което ще се научат, ако ги правят на маймуни: да не пътуват с железниците.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz46203 » Вто Юни 14, 2016 8:40 am

Ами така е да. Вярно е, че и БДЖ има много кусури, ама не бива всичката тази помия да се излива винаги срещу фирмата и най вече върху нас работещите.
bdz46203
 

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот 07 » Вто Юни 14, 2016 9:38 am

Вас пък кой ви закача? Изпълнителя на ремонта плаща автобуса, но БДЖ ПП подава информация колко пътника има...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz46203 » Вто Юни 14, 2016 10:01 am

07 написа:Вас пък кой ви закача? Изпълнителя на ремонта плаща автобуса, но БДЖ ПП подава информация колко пътника има...

Защо се ядеш сега??? Не ти е ясно. Чел ли си телеграмата? Знаеш ли колко трябва да са автобусите и колко местни? Знаеш ли колко са в действителност?
БДЖ ПП си е свършила работата. Проблемът е в превозвача. И миналото лято имаше същите проблеми и ви писах за тях.
Отвори си очите и ми отговори на въпросите.
bdz46203
 

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот 07 » Вто Юни 14, 2016 10:49 am

Осигурява се по един автобус на влак, освен ако ПП не поискат още. Превозвачите от както видяха че и да пратят и да не пратят автобус(и) - никой не ги клеца с неустойки - също правят каквото си искат. А никой не ги клеца защото никой не се оплаква.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz46203 » Вто Юни 14, 2016 11:05 am

07 написа:Осигурява се по един автобус на влак, освен ако ПП не поискат още. Превозвачите от както видяха че и да пратят и да не пратят автобус(и) - никой не ги клеца с неустойки - също правят каквото си искат. А никой не ги клеца защото никой не се оплаква.

Защо говориш глупости? Как ще се осигурява по един автобус за влак?????
Абсолютно за всеки влак било то бърз или пътнически влак си пише с колко автобуса трябва да е и дали са 50 местни или по малко.
За бързите пише 3 БРОЯ! Или нарочно ме дразниш или си куха лейка, за което мислих, че не си.
bdz46203
 

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот Варужан Апелян » Вто Юни 14, 2016 12:12 pm

Според мен, пътниците са виновни, никой не ги е карал насила да пътуват с БДЖ.
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот NeroN » Вто Юни 14, 2016 1:17 pm

bdz46203 написа:
транзитен пътник написа:БДЖ избира автобусния превозвач и отговорността е на БДЖ изборът да е подходящ.

Ти наистина се превръщаш в мазен арменец номер 2!!
Не БДЖ избира превозвача, бе!! ЗАПОМНИ ГО ! Фирмата изпълнител на ремонта, съвместно с НКЖИ го избират. Това е трансбордиране заради ремонт на пътя. Толкова ли е трудно да го осмислиш!


Даже е само фирмата изпълнител без НКЖИ. Тази превозна фирма която е избрана в бургаския край е толкова мизерна, че не знам как е получила лиценз изобщо. Бил съм свидетел в Бургас как БДЖ дава информация за един брой пътници, а въпросната фирма не осигурява автобуси, защото няма. Едно бусче се връща няколко пъти от Бургас до Церковски да закара пътниците и това ставаше често миналото лято. Сега не е баш така, защото вече няма пътници. Около въпросната фирма има толкова корупция, че не знам. Говори се, че собственичката е вече милионерка. Цялата работа е за прокуратурата (каквато в Бг липсва). БДЖ е най-малко виновно, но най-много страда в случая.
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz46203 » Вто Юни 14, 2016 2:14 pm

Да. Точно за това говоря и аз. И сега ситуацията заприличва на миналото лято. Ония ден в 20 местно бусче имаше 37!!! човека със 17 правостоящи. Сещате се как са се гъчкали. На Карнобат са ги претоварвали на втори бус, че да се разредят малко.
bdz46203
 

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот транзитен пътник » Вто Юни 14, 2016 6:25 pm

Дори и някой да се оплаче, по веригата няма как да се предаде натиск, така че при превоза с автобуси да не се стига до гореописаното, да не говорим, че веригата е твърде дълга.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот ilia_bdz » Вто Юни 14, 2016 10:02 pm

Към-bdz46203-само си чешете езиците.Вярно е че въпросната фирма вози на строителя,но телеграмата на НК ЖИ е малко Византийска ,и в нея има клауза:...."Под контрола на ПЦ -------- определеният от Изпълнителя автопревозвач да съгласува маршрута и спирките на автобусите и да изготви разписания за автобусите!"И тук е интересното!!!! Изпълнителя като не иска да бере ядове ,казва абе БДЖ ПП ЕООД нали има сключени договори за превоз на пътници с автопревозвачи ,дай да поканим тяхната фирма и се се оказва ,че чепа е в БДЖПП.
ilia_bdz
 
Мнения: 109
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот Варужан Апелян » Сря Юни 15, 2016 11:13 am

Начини има много, за справяне с проблема, миналата година след същите безобразия, пътници от Пловдив отидоха на място в Националния орган за правата на пътниците и с няколко обаждания до БДЖ нещата се пооправиха. Между другото как се казва началникът на ПЦ --- в БДЖ ПП, който трябва да контролира?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz46203 » Сря Юни 15, 2016 3:28 pm

ilia_bdz написа:Към-bdz46203-само си чешете езиците.Вярно е че въпросната фирма вози на строителя,но телеграмата на НК ЖИ е малко Византийска ,и в нея има клауза:...."Под контрола на ПЦ -------- определеният от Изпълнителя автопревозвач да съгласува маршрута и спирките на автобусите и да изготви разписания за автобусите!"И тук е интересното!!!! Изпълнителя като не иска да бере ядове ,казва абе БДЖ ПП ЕООД нали има сключени договори за превоз на пътници с автопревозвачи ,дай да поканим тяхната фирма и се се оказва ,че чепа е в БДЖПП.

Точно тази фирма не е от тези с договор към БДЖ. Избрана е от изпълнителя преди години като започнаха ремонтите. А там какви далавери са....
bdz46203
 

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот 07 » Сря Юни 15, 2016 9:25 pm

bdz46203 написа:
07 написа:Осигурява се по един автобус на влак, освен ако ПП не поискат още. Превозвачите от както видяха че и да пратят и да не пратят автобус(и) - никой не ги клеца с неустойки - също правят каквото си искат. А никой не ги клеца защото никой не се оплаква.

Защо говориш глупости? Как ще се осигурява по един автобус за влак?????
Абсолютно за всеки влак било то бърз или пътнически влак си пише с колко автобуса трябва да е и дали са 50 местни или по малко.
За бързите пише 3 БРОЯ! Или нарочно ме дразниш или си куха лейка, за което мислих, че не си.

Пише, градски, много работи пише, ама дали всеки път се спазват?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот Administrator » Пон Яну 29, 2018 7:23 pm

В БДЖ не откриха нарушения по случая с Тодор и синът му

Александра Мусиевска 26.01.2018

Половин година след инцидента на пазарджишката гара с Тодор и едногодишния му син, БДЖ и Изпълнителна агенция "Железопътна администрация" дадоха категоричен отговор,че не са констатирани неизпълнение на задълженията на персонала. Според експерти от ИАЖА твърдението на сем. Тодорови е трудно доказуемо, тъй като и записи от камери липсват. От там заявиха пред наш репортер,че ще следят гарата в Пазарджик.

Припомняме, че на 1 срещу 2 август Тодор Тодоров и малкият Раян едва не паднаха от влака, който потеглил, преди всички пътници да са се качили. Мъжът реагирал и скочил на перона, преди машината да ускори ход. Тодор и съпругата му Антония подадоха жалба до БДЖ. От там след над три месеца чакане отговориха,че няма нарушения. Въпросът стигна и до Изпълнителна агенция "Железопътна администрация"(ИАЖА). Според ИА ЖА няма доказателства на твърдението на сем. Тодорови,че влакът е тръгнал преди всички пътници да се качат.

Според инж. Варужан Апелян, бивш служител на БДЖ и граждански активист наблюдавал развитието на случая, не е за първи път, когато железниците не откриват нарушения след сериозни сигнали от свои клиенти: “ИА ЖА ни казва, че не открива доказателства в подкрепа на изложеното в жалбата на семейството, а БДЖ и НК ЖИ дори нямат регистрирано необичайно събитие. Факт е, че има инцидент във въпросната нощ, факт е, че поета отговорност за това няма. Това ли е грижата за живота и здравето на гражданите от страна на институциите? Ако имаше смъртен случай!? Трябва ли да кажем на хората : Следващия път, когато нещо нередно ви се случи, не забравяйте да си включите камерата на телефона и да пратите записа на Господарите на ефира, защото не може да разчитате на институциите? Никой на дава отговор, защо 40 дни след жалбата на семейството до БДЖ не са прегледани записите от камерите? Там има десетки камери закупени със средства на европейските граждани, от които камери се очаква да помагат на същите тези граждани. С риски за пореден път да се повторя, ще кажа, че проблемът е в институционалния конфликт на интереси и липсата на истинска реформа в сектора. Най-тъжното е, че това не е първият, няма да бъде и последния инцидент.“

Източник: Вестник "Марица" - Пазарджик
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2397
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Нередностти в железниците

Мнениеот bdz_55-089 » Съб Фев 03, 2018 11:38 pm

Определено не е първият случай...И определено ще има още много такива. Каква е практиката в други страни? И също да попитам- има ли на запад толкова много структури в жп сектора, както при нас- ИАЖА, НКЖИ, БДЖ...колко още? И това всичкото лапа пари от бюджета и обслужва една рехава замираща железница в малка държава като нашата. Трябва много здрава резачка на клона, така че всички да се сгромолясат стремглаво и дано при удара със земята, успеят да се приземят и мисловно.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта