Европейски железопътни награди

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Европейски железопътни награди

Мнениеот Administrator » Пет Яну 23, 2015 12:06 am

За поредна година се проведе церемонията за връчването на Европейските железопътни награди

Публикувано : чт, яну 22nd, 2015

Вчера в Брюксел се проведе поредната годишна церемония за връчването на Европейските железопътни награди. Наградите датират от 2007-ма година и са инициатива на Общността на европейската железопътна и инфраструктурна индустрия (CER) и Асоциацията на европейската железопътна индустрия (UNIFE).

Европейските железопътни награди отличават изключителни политически и технически достижения в устойчивото и щадящо околната среда развитие на железопътния транспорт. Наградите имат две категории – политическа и техническа.

За пореден път и тази година, европейската железопътна индустрия и политици показаха колко предизвикателства стоят пред България в развитието на този ключов за Обединена Европа сектор. Особено силна бе речта на Михаел Крамер – зелен немски евродепутат и Председател на комисията по транспорт и туризъм в Европейския парламент. Той каза, че развитието на железопътния транспорт е ключово за регионалното развитие, икономическият растеж и борбата с климатичните промени. Това е начинът да гарантираме по-добро бъдеще за следващите поколения. Крамер също така каза: „Не е приятно да отбележа , но мисля че трябва да учредим и една негативна трета железопътна награда – такава за нарушение на европейското железопътно право, защото доста държави са шампиони по нарушенията“. Крамер сподели още как държавите членки приемат общи железопътни политики и след това масово не ги спазват, поради което са и толкова многобройни процедурите за железопътен инфриджмънт спрямо държавите членки.

Политическата железопътна награда на Европа за 2015 получи Лорд Андрю Адонис. Той е идеолог на НS2 (втората британска високоскоростна линия от Лондон до Манчестър) и бивш транспортен министър на Великобритания 2009 – 2010. По време на речта си той три пъти спомена, че не е транспортен професионалист (по професия журналист, по образование историк от Оксфорд), но може да види ползите за цялата страна от нова железопътна линия между по-силно развитата южна част на Великобритания и по-слабо развитата северна.

Техническата награда беше връчена на индустриалния дизайнер Александър Нюмейсер. Неговите дизайнерски проекти може да се видят във високоскоростните влакове ICE-3 на германските железници, монорелсовият Transrapid, японският Nozomi 500, метровлаковете в Токио, Пекин, Сао Поло, Мюнхен .

„Правя дизайн на влакове от 45 години и до ден днешен не съм видял друг вид транспортно средство, било автомобили, било автобуси или самолети, което да съчетава толкова много позитивни фактори”, заяви Нюмейсер.

Единственият български политик на това изключително важно европейско събитие беше един от лидерите на Зелените – Борислав Сандов. Той можеше да се види докато разговаря с Критофър Ъруин – зам. председател на Европейската пътническа федерация. Специално за Електронен портал Български железници, Борислав Сандов сподели, че е изключително впечатлен от посланията, които е чул по време на церемонията: „Тук се говори за пътнически комфорт, доволни и щастливи потребители, надеждност, точност, дизайн, екологичност. Замислете се за какво се говори в България по темата БДЖ. Желая също да обърна особено внимание на един ключов аспект: като пътник и като представител на доста пътници в България се чувствам ощетен. Смятам че големият липсващ акцент в националния ни железопътен дебат са именно правата на пътниците и гражданите. Ако питате тях – те не харесват нито сегашното БДЖ, нито предлаганите реформи с тотално орязване на влакове и линии. А всъщност всичките тези реформи трябва да са в полза на пътниците,. както в една държава всички реформи трябва да са в полза на гражданите”.

Интересен е факта, че за разлика от предишни години тази година на церемонията за връчването на Европейските железопътни награди присъстваха над 500 гости от всички краища на Европа – основно професионалисти от сектора и високопоставени политици, включително и няколко български граждани, работещи в Европейските институции, но нямаше нито един ръководител от държавните ни железници и министерството на транспорта – вероятно заради икономиите в сектора.


Вчера в Брюксел се проведе поредната годишна церемония за връчването на Европейските железопътни награди. Наградите датират от 2007-ма година и са инициатива на Общността на европейската железопътна и инфраструктурна индустрия (CER) и Асоциацията на европейската железопътна индустрия (UNIFE).

Европейските железопътни награди отличават изключителни политически и технически достижения в устойчивото и щадящо околната среда развитие на железопътния транспорт. Наградите имат две категории – политическа и техническа.

За пореден път и тази година, европейската железопътна индустрия и политици показаха колко предизвикателства стоят пред България в развитието на този ключов за Обединена Европа сектор. Особено силна бе речта на Михаел Крамер – зелен немски евродепутат и Председател на комисията по транспорт и туризъм в Европейския парламент. Той каза, че развитието на железопътния транспорт е ключово за регионалното развитие, икономическият растеж и борбата с климатичните промени. Това е начинът да гарантираме по-добро бъдеще за следващите поколения. Крамер също така каза: „Не е приятно да отбележа , но мисля че трябва да учредим и една негативна трета железопътна награда – такава за нарушение на европейското железопътно право, защото доста държави са шампиони по нарушенията“. Крамер сподели още как държавите членки приемат общи железопътни политики и след това масово не ги спазват, поради което са и толкова многобройни процедурите за железопътен инфриджмънт спрямо държавите членки.

Политическата железопътна награда на Европа за 2015 получи Лорд Андрю Адонис. Той е идеолог на НS2 (втората британска високоскоростна линия от Лондон до Манчестър) и бивш транспортен министър на Великобритания 2009 – 2010. По време на речта си той три пъти спомена, че не е транспортен професионалист (по професия журналист, по образование историк от Оксфорд), но може да види ползите за цялата страна от нова железопътна линия между по-силно развитата южна част на Великобритания и по-слабо развитата северна.

Техническата награда беше връчена на индустриалния дизайнер Александър Нюмейсер. Неговите дизайнерски проекти може да се видят във високоскоростните влакове ICE-3 на германските железници, монорелсовият Transrapid, японският Nozomi 500, метровлаковете в Токио, Пекин, Сао Поло, Мюнхен .

„Правя дизайн на влакове от 45 години и до ден днешен не съм видял друг вид транспортно средство, било автомобили, било автобуси или самолети, което да съчетава толкова много позитивни фактори”, заяви Нюмейсер.

u0-neu-d2-83efb9bff71e41cbb12a7e2909d9e820^pimgpsh_fullsize_distrЕдинственият български политик на това изключително важно европейско събитие беше съпредседателят на Зелените – Борислав Сандов. Той можеше да се види докато разговаря с Критофър Ъруин – зам. председател на Европейската пътническа федерация. Специално за Електронен портал Български железници, Борислав Сандов сподели, че е изключително впечатлен от посланията, които е чул по време на церемонията: „Тук се говори за пътнически комфорт, доволни и щастливи потребители, надеждност, точност, дизайн, екологичност. Замислете се за какво се говори в България по темата БДЖ. Желая също да обърна особено внимание на един ключов аспект: като пътник и като представител на доста пътници в България се чувствам ощетен. Смятам че големият липсващ акцент в националния ни железопътен дебат са именно правата на пътниците и гражданите. Ако питате тях – те не харесват нито сегашното БДЖ, нито предлаганите реформи с тотално орязване на влакове и линии. А всъщност всичките тези реформи трябва да са в полза на пътниците,. както в една държава всички реформи трябва да са в полза на гражданите”.

Интересен е факта, че за разлика от предишни години тази година на церемонията за връчването на Европейските железопътни награди присъстваха над 500 гости от всички краища на Европа – основно професионалисти от сектора и високопоставени политици, включително и няколко български граждани, работещи в Европейските институции, но нямаше нито един ръководител от държавните ни железници и министерството на транспорта – вероятно заради икономиите в сектора.Вчера в Брюксел се проведе поредната годишна церемония за връчването на Европейските железопътни награди. Наградите датират от 2007-ма година и са инициатива на Общността на европейската железопътна и инфраструктурна индустрия (CER) и Асоциацията на европейската железопътна индустрия (UNIFE).

u0-neu-d3-9db7ef04e50749deb9f6bffafa1fb580^pimgpsh_fullsize_distrЕвропейските железопътни награди отличават изключителни политически и технически достижения в устойчивото и щадящо околната среда развитие на железопътния транспорт. Наградите имат две категории – политическа и техническа.

За пореден път и тази година, европейската железопътна индустрия и политици показаха колко предизвикателства стоят пред България в развитието на този ключов за Обединена Европа сектор. Особено силна бе речта на Михаел Крамер – зелен немски евродепутат и Председател на комисията по транспорт и туризъм в Европейския парламент. Той каза, че развитието на железопътния транспорт е ключово за регионалното развитие, икономическият растеж и борбата с климатичните промени. Това е начинът да гарантираме по-добро бъдеще за следващите поколения. Крамер също така каза: „Не е приятно да отбележа , но мисля че трябва да учредим и една негативна трета железопътна награда – такава за нарушение на европейското железопътно право, защото доста държави са шампиони по нарушенията“. Крамер сподели още как държавите членки приемат общи железопътни политики и след това масово не ги спазват, поради което са и толкова многобройни процедурите за железопътен инфриджмънт спрямо държавите членки.

Политическата железопътна награда на Европа за 2015 получи Лорд Андрю Адонис. Той е идеолог на НS2 (втората британска високоскоростна линия от Лондон до Манчестър) и бивш транспортен министър на Великобритания 2009 – 2010. По време на речта си той три пъти спомена, че не е транспортен професионалист (по професия журналист, по образование историк от Оксфорд), но може да види ползите за цялата страна от нова железопътна линия между по-силно развитата южна част на Великобритания и по-слабо развитата северна.

Техническата награда беше връчена на индустриалния дизайнер Александър Нюмейсер. Неговите дизайнерски проекти може да се видят във високоскоростните влакове ICE-3 на германските железници, монорелсовият Transrapid, японският Nozomi 500, метровлаковете в Токио, Пекин, Сао Поло, Мюнхен .

„Правя дизайн на влакове от 45 години и до ден днешен не съм видял друг вид транспортно средство, било автомобили, било автобуси или самолети, което да съчетава толкова много позитивни фактори”, заяви Нюмейсер.

u0-neu-d2-83efb9bff71e41cbb12a7e2909d9e820^pimgpsh_fullsize_distrЕдинственият български политик на това изключително важно европейско събитие беше съпредседателят на Зелените – Борислав Сандов. Той можеше да се види докато разговаря с Критофър Ъруин – зам. председател на Европейската пътническа федерация. Специално за Електронен портал Български железници, Борислав Сандов сподели, че е изключително впечатлен от посланията, които е чул по време на церемонията: „Тук се говори за пътнически комфорт, доволни и щастливи потребители, надеждност, точност, дизайн, екологичност. Замислете се за какво се говори в България по темата БДЖ. Желая също да обърна особено внимание на един ключов аспект: като пътник и като представител на доста пътници в България се чувствам ощетен. Смятам че големият липсващ акцент в националния ни железопътен дебат са именно правата на пътниците и гражданите. Ако питате тях – те не харесват нито сегашното БДЖ, нито предлаганите реформи с тотално орязване на влакове и линии. А всъщност всичките тези реформи трябва да са в полза на пътниците,. както в една държава всички реформи трябва да са в полза на гражданите”.

Интересен е факта, че за разлика от предишни години тази година на церемонията за връчването на Европейските железопътни награди присъстваха над 500 гости от всички краища на Европа – основно професионалисти от сектора и високопоставени политици, включително и няколко български граждани, работещи в Европейските институции, но нямаше нито един ръководител от държавните ни железници и министерството на транспорта – вероятно заради икономиите в сектора.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Европейски железопътни награди

Мнениеот plastikat » Сря Фев 18, 2015 6:26 pm

Ето още един кандидат за награда :) http://prikachi.com/images/750/7930750m.jpg
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Европейски железопътни награди

Мнениеот bdz46203 » Чет Фев 19, 2015 9:41 pm

plastikat написа:Ето още един кандидат за награда :) http://prikachi.com/images/750/7930750m.jpg

Хей, "Белана", от къде имаш достъп до тези документи?
bdz46203
 

Re: Европейски железопътни награди

Мнениеот 1435 » Чет Фев 19, 2015 9:54 pm

plastikat написа:Ето още един кандидат за награда :) http://prikachi.com/images/750/7930750m.jpg


Това е нормален начин за общуване с депомайсторите в Сф ставал съм свидетел на много такива случаи уж "столичани" ,но дефакто живи селяндури.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Европейски железопътни награди

Мнениеот Варужан Апелян » Пет Фев 20, 2015 4:17 am

:shock: :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Не става ясно името на колегата от София, някой ако го знае моля да го сподели?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Европейски железопътни награди

Мнениеот Nikss » Пон Фев 23, 2015 11:39 pm

За г-н Данчев в депо М се говори с уважение, човекът се е доказал през годините, а на оня дивак от Сф не му прави чест по никакъв начин. Клета майка България :!:
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф


Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта