railjet написа:Движение до 24 часа.
Това е най-лошата линия в България. Тя е на 150 години и за нещастие в момента е в оригиналното си състояние – минава по същото трасе, с лоши криви и състоянието е ужасно поради липсата на поддръжка“, категоричен бе и зам.-управителят на русенската фирма за производство и ремонт на локомотиви Цветелин Колев. На сайта на дружеството той пусна видеоклипове, които показват как композиции с товарни вагони подскачат по релсите край Хитрино. Той разказа, че по линията Варна – Русе всички стрелки са с топузи, като преди сто години. „На клиентите ни от Швейцария им е много мило и драго да се снимат с тези топузи“, коментира Колев. Той разказа, че в специализирани форуми негови колеги усилено коментирали, че при инцидента в Хитрино скъсаният контактния проводник паднал до вагоните и дал на късо. Напрежението изключило, но след две-три минути някой от диспечерите отново включил тока. „Ако някой наистина е направил това, възможността да се предизвика искра е голяма“, заяви мениджърът на фирмата за производство и ремонт на локомотиви.
Вместо ремонти слагат ограничения
Само превишена скорост не може да доведе до такава трагедия. При здрав път и добра инфраструктура нямаше да падне влакът. Глупаво е и че вместо да се правят ремонти по жп линиите, им е по-лесно да поставят ограничения. Ако по линията имаше поне някаква първична автоматизация, която да следи влаковете, трагедията в Хитрино можеше да бъде избегната, категоричен е зам.-управителят на локомотивната фирма „Експрес Сервиз – Русе“ Цветелин Колев.
От пет години няма ремонт на трасето
Линията е изключително важна, за нея имаше готов проект и рехабилитацията й означаваше качествена връзка между пристанищата Русе и Варна. Така искахме да осигурим качествен превоз на товарите. Покрай трагедията в Хитрино се поинтересувах откога не е правен ремонт на трасето, оказа се, че това не се е случвало повече от пет години, коментира Данаил Папазов.
4и4о ман4о написа:http://bultimes.com/vzrivat-v-selo-hitrino-be-kontrolirano-meropriyatie-na-tsru-pentagona-izvarsheno-chrez-krilata-raketa-s-tsel-otklonenie-na-obshtestvenoto-vnimanie-ot-podgotvyanite-smartonosni-dej/
И аз да фърля една бомба .
skynet написа:http://bultimes.com/grigor-lilov-hitrino-lazhi-i-manipulatsii-galeriya-videa/
07 написа:skynet написа:http://bultimes.com/grigor-lilov-hitrino-lazhi-i-manipulatsii-galeriya-videa/
Няма ли кой да обясни на другаря Лилов че локомотив може да има и на края на влака (бутащ).... И че на чело на влака са били два локомотива..
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта