Страница 1 от 1

Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Чет Яну 05, 2017 9:29 pm
от Administrator
Иде ли краят на БДЖ ? Пътниците на бунт – вече не могат да разчитат на превозвача, а от БДЖ се оправдават с липсата на локомотиви

Публикувано : чт, яну 5th, 2017

Пътуващи от София за Мездра блокираха единия от коловозите на столичната Централна гара в знак на протест срещу закъсненията на влаковете за Искърското дефиле, съобщават зрители на bTV.

bunt-bdz-01-2017Тръгващата в 17:20 пътническа композиция била забавена с 60 минути заради липса на локомотив. В резултат пътниците блокирали с телата си пътя на бързия влак „Янтра” с искане пътническият влак да тръгне незабавно.

„Всеки ден закъснения от 2 часа на минус 10-15 градуса. БДЖ се грижи нервите на пътуващите по тази линия да са винаги опънати!”, възмущава се един от пътуващите, съобщават още от bTV.

Днешният случай е само един от многобройните подобни случаи на ден, когато и малкото останали редовни пътници на родната железница, които са съсредоточени най-вече по т.нар. крайградски линии и използват жп транспорта за ежедневно пътуване до работното си места, се сблъскват със или отменени влакове или в най-добрия случай с дълги закъснения, които се обявяват в последния момент.
Снимка от електронното табло на гара София с част от пристигащите влакове на 05.01.2016 г.

Снимка от електронното табло на гара София с част от пристигащите влакове на 05.01.2016 г.

Така например, както може да се види от снимката от електронното табло на пристигащите влакове на гара София от днес, 05.01.2016 г., отменен е изцяло КПВ 50206 от Перник за София, който е от т.нар. работнически влакове и стотици перничани го използват ежедневно, за да достигнат до работното си място. Всъщност, предходния ден, на 04.01.2016 г., отменен е именно предишния влак от Перник за София- КПВ 50270 и пътниците са принудени да използват следващия в разписанието влак, който пък днес е отменен. Всички тези преживявания и пълна непредвидимост дали изобщо и кога ще пристигне човек на работното си място, са изпитание дори за най-търпеливите работодатели и според мнозина е странно, че все още има редовни пътници по крайградските линии, които използват жп транспорта за ежедневно придвижване до работното си място. Както може да се види от електронното табло, на практика всеки 2-ри влак от сутрешните, т.нар. работнически влакове регистрира закъснения в движението си.

Оказва се обаче, че пътниците на БДЖ са решили да търсят правата си на европейски граждани (например случая с бунта от днес, който не е единичен) и няма да се откажат да пътуват с влак, а ще се борят да получат европейска пътническа жп услуга, дори с цената на бунтове и протести, дори, ако трябва да се мине през „трупа на БДЖ“, ако държавния превозвач не намери начин (с подкрепата на държавата или без) да предостави адекватна услуга на пътниците. А именно държавата е необходимо да прояви по-голяма загриженост за ежедневната оперативна обстановка в движението на пътническите влакове, която прилича на тежко зимно бедствие, което обаче е в 365 дни от годината. Именно заради това, държавата носи споделена и основна отговорност за всичко, което се случва в държавното й дружество, а от години неофициално сред служителите на железницата се говори, че държавната политика в сектора е към умишлено закриване и възпрепятстване на развитието на държавния жп транспорт с цел реализиране на определени интереси в частния сектор на транспортния бранш.

Източник: ЕПБЖ

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Чет Яну 05, 2017 9:50 pm
от railjet
В момента Янтрата се движи като пътник и вече +60'...

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Чет Яну 05, 2017 10:49 pm
от plam71en
Administrator написа: Иде ли краят на БДЖ ? Пътниците на бунт – вече не могат да разчитат на превозвача, а от БДЖ се оправдават с липсата на локомотиви

Публикувано : чт, яну 5th, 2017

Пътуващи от София за Мездра блокираха единия от коловозите на столичната Централна гара в знак на протест срещу закъсненията на влаковете за Искърското дефиле, съобщават зрители на bTV.

bunt-bdz-01-2017Тръгващата в 17:20 пътническа композиция била забавена с 60 минути заради липса на локомотив. В резултат пътниците блокирали с телата си пътя на бързия влак „Янтра” с искане пътническият влак да тръгне незабавно.

„Всеки ден закъснения от 2 часа на минус 10-15 градуса. БДЖ се грижи нервите на пътуващите по тази линия да са винаги опънати!”, възмущава се един от пътуващите, съобщават още от bTV.

Днешният случай е само един от многобройните подобни случаи на ден, когато и малкото останали редовни пътници на родната железница, които са съсредоточени най-вече по т.нар. крайградски линии и използват жп транспорта за ежедневно пътуване до работното си места, се сблъскват със или отменени влакове или в най-добрия случай с дълги закъснения, които се обявяват в последния момент.
Снимка от електронното табло на гара София с част от пристигащите влакове на 05.01.2016 г.

Снимка от електронното табло на гара София с част от пристигащите влакове на 05.01.2016 г.

Така например, както може да се види от снимката от електронното табло на пристигащите влакове на гара София от днес, 05.01.2016 г., отменен е изцяло КПВ 50206 от Перник за София, който е от т.нар. работнически влакове и стотици перничани го използват ежедневно, за да достигнат до работното си място. Всъщност, предходния ден, на 04.01.2016 г., отменен е именно предишния влак от Перник за София- КПВ 50270 и пътниците са принудени да използват следващия в разписанието влак, който пък днес е отменен. Всички тези преживявания и пълна непредвидимост дали изобщо и кога ще пристигне човек на работното си място, са изпитание дори за най-търпеливите работодатели и според мнозина е странно, че все още има редовни пътници по крайградските линии, които използват жп транспорта за ежедневно придвижване до работното си място. Както може да се види от електронното табло, на практика всеки 2-ри влак от сутрешните, т.нар. работнически влакове регистрира закъснения в движението си.

Оказва се обаче, че пътниците на БДЖ са решили да търсят правата си на европейски граждани (например случая с бунта от днес, който не е единичен) и няма да се откажат да пътуват с влак, а ще се борят да получат европейска пътническа жп услуга, дори с цената на бунтове и протести, дори, ако трябва да се мине през „трупа на БДЖ“, ако държавния превозвач не намери начин (с подкрепата на държавата или без) да предостави адекватна услуга на пътниците. А именно държавата е необходимо да прояви по-голяма загриженост за ежедневната оперативна обстановка в движението на пътническите влакове, която прилича на тежко зимно бедствие, което обаче е в 365 дни от годината. Именно заради това, държавата носи споделена и основна отговорност за всичко, което се случва в държавното й дружество, а от години неофициално сред служителите на железницата се говори, че държавната политика в сектора е към умишлено закриване и възпрепятстване на развитието на държавния жп транспорт с цел реализиране на определени интереси в частния сектор на транспортния бранш.

Източник: ЕПБЖ

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Пет Яну 06, 2017 9:58 am
от Administrator
Ами грешно ли е това подчертаното...

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Пет Яну 06, 2017 11:04 am
от Nikss
К*р за Босфор ТВ :!:

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Пет Яну 06, 2017 10:41 pm
от plam71en
Подчертаното е абсолютно вярно!

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Съб Яну 07, 2017 11:44 pm
от ilian
Глупости!

Re: Иде ли краят на БДЖ ?

МнениеПубликувано на: Нед Яну 08, 2017 10:03 am
от NikolaiRG
Колкото повече затъва тази фирма, толкова по-странни стават служителите й. Пример: вече два пъти ми се случи да се кача от Русе - Товарна гара и началникът на влака да се опитва да ме убеди, че съм се качил от предната спирка (Русе - разпределителна), където трябва да се кача с билет. Вчера направо се поозъбих и казах да си мисли каквото си иска, но определено съм се качил от Товарна гара. Е, не стигнах дотам да показвам къде живея в личната си карта. Явно вече всички клиенти на БДЖ са нарушители. Нито имам изпаднал вид (всъщност, знам ли), нито на мангал, нито на хитрец на дребно.

Всъщност, вчера се убедих, че по-глъмави от БДЖ са огромната маса пътуващи по влаковете. Наслушах се на какви ли не абсурди от пътници. Дори се наложи да изляза от едно купе, защото ми дойдоха в повече свободните съчинения на колегите-пътници :D
За "добър ден" и тем подобни при влизане в купето да не говорим.
Като за капак, пуснах жалба през сайта заради мириса на цигари в целия вагон.