Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Каква оценка бихте поставили на управлението на служебния министър на транспорта Христо Алексиев ?

Отличен 6
18
51%
Много добър 5
9
26%
Добър 4
4
11%
Среден 3
2
6%
Слаб 2
2
6%
 
Общо гласове : 35

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот Driver » Вто Апр 04, 2017 9:53 pm

МАНГОСКОВСКИ ЩЕ СЕ ВЪРНЕ И ЩЕ ОПРАВИ РАБОТАТА ЩЕ ГО ИМА ЛИ ВЛАКА ИЛИ НЯМА ДА ГО ИМА .ХАЙДЕ НА АВТОБУСА АМА ПОСЛЕДНИЯ ЗАМИНАЛ .НИЩО ТАМАН УТРЕ ПЪРВИ НА РАБОТА .ЩО ДА ТЪРКАМЕ ЧАРШАФИТЕ У ДОМА КАТО МОЖЕ ДА СПИМ НА МОДЕРНАТА И С ЕВРОПЕЙСКИ ОБЛИК ГАРА.
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот dobriii123 » Сря Апр 05, 2017 2:54 pm

Нека не забравяме, че това е служебен министър и няма как за 2 месеца да прекрои всичко.
В отговор на plastikat, който изрази мнение как, видиш ли, било по-скъпо да се наемат машини от това да се пуснат автобуси. Едва ли не да си я караме по старому - да хвърляме боб с колко ще закъснее влакът, ако изобщо дойде, че наемът на машини е скъп. Пълни глупости! Давай да затрием окончателно железницата, че с автобус било по-евтино. Няма грижи, сега като се върнат Московски и Влатко ще дойде пак „икономичното” положение с осезаемата липса на машини.
Едит: ако е било ирония, има невероятно чувство за хумор...
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот bdz43r » Сря Апр 05, 2017 3:36 pm

dobriii123 написа:Давай да затрием окончателно железницата, че с автобус било по-евтино.
И аз работя в железницата, и аз искам да имаме такава, но ако влакът до Карлово се субсидира от държавата с 1500 лв и вози 20 човека, по-добре да им платим по едно такси.
Ако временното наемане на локомотиви (докато се ремонтира достатъчно количество собствени) струва повече от пазарната цена на същите локомотиви, естествено по-удачни ще са други варианти, включително автобус. БДЖ все пак, поне официално, е търговско дружество, а не социална служба, за каквато го имат повечето служители.

В момента единствените смислени превози с влак са крайградските и някои участъци, където влакът е най-бърз. Останалото в сегашния му вид е единствено служба за социално подпомагане и бездънна яма за пари. Нощният влак за Бургас извън сезона вози хора за половин автобус, пътува 8 часа по разписание (със смотан персонал може и 9 часа) и струва 3-4 хил. лв.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот semafor » Сря Апр 05, 2017 4:32 pm

bdz43r написа:
dobriii123 написа:Давай да затрием окончателно железницата, че с автобус било по-евтино.
И аз работя в железницата, и аз искам да имаме такава, но ако влакът до Карлово се субсидира от държавата с 1500 лв и вози 20 човека, по-добре да им платим по едно такси.
Ако временното наемане на локомотиви (докато се ремонтира достатъчно количество собствени) струва повече от пазарната цена на същите локомотиви, естествено по-удачни ще са други варианти, включително автобус. БДЖ все пак, поне официално, е търговско дружество, а не социална служба, за каквато го имат повечето служители.

В момента единствените смислени превози с влак са крайградските и някои участъци, където влакът е най-бърз. Останалото в сегашния му вид е единствено служба за социално подпомагане и бездънна яма за пари. Нощният влак за Бургас извън сезона вози хора за половин автобус, пътува 8 часа по разписание (със смотан персонал може и 9 часа) и струва 3-4 хил. лв.


Ами това положение ще се промени само ако се предлага адекватна услуга - чисти вагони, нормални тоалетни, спазване на онова нещо дето се казва разписание. Според вас защо хората масово избягаха от влаковете там където има алтернативен автомобилен транспорт? Именно поради тази причина. Вече всеки селянин може да си купи някой курник за 1000-2000 лева, да му бутне една газ и да се вози без да трябва да изчаква срещи заради малоумни ремонти,некадърно каране или диспечер дето се учи. Същият този селчо с курника ще си има климатик, ще си слуша музика, мястото му е гарантирано и няма да си плати, а да остане прав. Когато бързите влакове са наистина бързи, когато има отново експреси и те се движат като такива те тогава ще се върнат и хората. Недопустимо е в 21 век да се пътува с влак от София до Бургас толкова време и при такива условия - скапани вагони, смрадливи тоалетни, никакъв климатик лятото, липса на парно зимата. За сведение на бъдещия нов-стар малоумен министър и другите тъпаци управници в железниците - в страни като Чехия и Словакия, Унгария и тн. в бързите и експресни (да там си имат истински експресни влакове!) задължително има вагон бистро/ресторант и отпреди няколко години вече има и безплатен Wi-Fi !!!! Купуваш си билет, кеф ти си го купуваш от гарата кеф ти по интернет. Може да го разпечатиш може и да не го разпечатиш. На него ти пише дата, място и паролата за Wi-Fi. Вагоните са климатизирани. Когато ти е кеф отиваш да си вземеш нещо за хапване или пийване, хапваш си, пийваш си и се връщаш на мястото си. В някои от частните влакове дори предлагат безплатно на пътниците специализираната преса за деня!!! КОГА ЩЕ ГО ВИДИМ ТОВА У НАС? НИКОГА!!! Щото Асен, Асан, Хасан и бай Георги от Трънковица са основните ползватели на жп.транспорта у нас. За да се генерират пари в тоя сектор и да има влакове като хората трябва да се направи така, че да се предложат адекватни цени и условия. Предложете на хората да пътуват до морето при гореописаните от мен условия, комбинирайте билета влак-автобус с рейсове на БДЖ (до Созопол да речем) и да видим дали няма да се завърнат пътниците. Таргет групите на железницата трябва да са хората с пари - те пътуват на далечни разстояния и искат комфорт. Тях трябва да ги убеди някой, че да стигнат до точка А с влак ще им бъде по-изгодно отколкото с личния им Мерцедес (примерно). Докато във влаковете масово се вози най-бедната прослойка от обществото ще е така - гадно, мръсно, смрадливо, студено, защото само с такъв тип пътници никоя компания не може да генерира нормални приходи и да извършва инвестиции било то с държавна субсидия или без. БДЖ много отдавна трябваше да сключови договори с автопревозвачи и да пробва да предложи комбинирани услуги както на товародателите така и на пътниците. Мен не ме интересува как товара ми ще стигне до град Г (дали с влак или с камион). Мен ме интересува най-бързата и адекватна услуга. Някой да се е замислял защо DB Schenker имат автомобилен флот? Някой да си е задавал въпроса защо например OBB имат собствени автобуси? Именно с тази цел, защото най-нормалното нещо е да можеш да предложиш на клиента пълна и цялостна услуга (София - Бургас с влак, Бургас - Созопол с автобус, продаваш билет за цялото разстояние и за пътуващия е много по-лесно да не трябва да тича да търси кой рейс кога тръгва, да тича за билети и тн.) Именно чрез такава услуга ще може да се генерират достатъчно пари, за да се поддържат и тн. "социални" превози, защото дори и с раздрънкана Чамуга Асан и Асен би трябвало да могат да се доберат до близкия град от селото в случай на нужда от лекар, за работа, на училище и тн. Истината е някъде там по средата, но едва ли Москвето и Влаткоу ще я видят. А кой знае може да я виждат, но да не иска тда направят нищо по въпроса. :roll:
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот plastikat » Сря Апр 05, 2017 8:54 pm

Подкрепям с две ръце горните две мнения!
А Добри........Няма безплатен обяд...... Няма как да даваш 2000 лева за нещо, а то да ти носи 100 лева. Горните две мнения са ти отговорили отлично, затова аз млъквам,а ти се замисли ;)
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот plam71en » Сря Апр 05, 2017 10:53 pm

plastikat написа:Подкрепям с две ръце горните две мнения!
А Добри........Няма безплатен обяд...... Няма как да даваш 2000 лева за нещо, а то да ти носи 100 лева. Горните две мнения са ти отговорили отлично, затова аз млъквам,а ти се замисли ;)


Трябват и такива влакове.
plam71en
 
Мнения: 234
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: Служебното правителство на Р. Радев и жп транспорта

Мнениеот nickytod » Чет Апр 06, 2017 8:50 am

Трябват, ама не да са ти 99% от всичките ти влакове.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Предишна

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта