Страница 4 от 4

Re: Китайци спасяват БДЖ с 500 млн. лева

МнениеПубликувано на: Вто Юли 18, 2017 9:48 am
от semafor
ilian написа:
semafor написа: това е едно добре работещо и печеливше ДЪРЖАВНО предприятие.

Пропускаш една подробност - че една бивша държавна авиокомпания дължи колосална сума.


И това какво общо има? Дори и с наличието на това задължение към Летище София летището пак е на печалба и нищо не променя този факт. Факт е само и единствено, че летището ще бъде дадено на "правилните хора" срещу определената за целта комисионна. Летищата във Варна и Бургас нали са отдадени на концесия? Наскоро имаше доста оплаквания от едното и го даваха дори по националните медии. София е очевидно, че се нуждае дори от второ летище, а парите от онази авиокомпания да ги търсят от мангала Костов и еврейчето Зееви. Фалитът на БГА Балкан сигурно стои като пример в западните учебници по правораздаване що се отнася до корупция, измама и умишлена безстопанственост в особено големи размери. И понеже питах вече, но нямаше отговор - какво стана с проекта за жп.връзка на летището и защо не беше осъществен? Метрото и градския транспорт не обслужват летището в определени часови интервали което възпрепятства допълнителното развитие на аеропорта и увеличаване на обслужваните въздушни линии и пътници. При положение, че има такава възможност тя умишлено не се използва. Погледнете летищата на останалите европейски столици и вижте колко вида транспорт ги обслужват.

Re: Китайци спасяват БДЖ с 500 млн. лева

МнениеПубликувано на: Вто Юли 18, 2017 11:14 am
от Achtung
Тя сумата от около 60 милиона лева за летищни такси, които въпросната авиокомпания дължи на летище София, ще бъде записана като инвестиция, след като същите хора вземат въпросното летище за половин век напред ;-)

Re: Китайци спасяват БДЖ с 500 млн. лева

МнениеПубликувано на: Сря Юли 19, 2017 11:29 pm
от ilian
semafor написа:какво стана с проекта за жп.връзка на летището и защо не беше осъществен?
Защото е жп.