Страница 10 от 10

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Сря Юни 03, 2015 1:59 am
от Otskov
Да, при проходните е проблем, но е осъществимо за връзка между две гари - вместо магистрален кабел, в този случай преобразувателите ще са при дежурния, а до светофорите ще си ходи жица, няма как, но поне ще е близо до гарата и по-лесно ще се охранява, едно е "пазача" да ходи само до ПС-то, друго е да търчи из цялото междугарие (Фп-Сдн примерно).

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Пет Юни 12, 2015 1:26 am
от ilian
Otskov написа:Решението е едно --> оптични кабели
Като го изгорят и видят, че бакър няма ще се отучат да крадат.
В Румъния допреди няколко години ги крадяха редовно. Международните телефонни връзки през вечер оставаха на една релейка.

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Вто Авг 18, 2015 1:32 pm
от Administrator
Зверски бой на гара Разделна! Побойник и хлапе пребиха и ограбиха железничар

Служителят на БДЖ се простил с два мобилни телефона и 40 лева

18 авг. 2015

Мъж и непълнолетно момче нападнаха служител на БДЖ на гарата в село Разделна, съобщава Petel.bg. 56-годишният потърпевш разказал пред полицаите, че тримата се скарали, а след това двамата непознати започнали да го налагат. Възползвайки се от безпомощността му го и ограбили като му взели два мобилни телефона и 40 лева, съобщават от пресцентъра на варненската полиция.

След проведени оперативно – издирвателни дейности извършителите са установени и задържани за срок до 24 часа.

36-годишният побойник по данни на полицията е от село Разделна и е известен на МВР, а непълнолетно момче е от село Езерово. По случая е образувано досъдебно производство, материалите са докладвани на дежурен прокурор от Районна прокуратура – Варна.

Източник: БЛИЦ

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Сря Авг 19, 2015 12:54 am
от bdzsofia
Дано ги Хванат и да ги пребият от БОЙ ! Предполагам че са гамените мангали

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 30, 2015 8:19 am
от BDZ 07
Вчера гепили трима, влезли посред бял ден да крадат в Локомотивното депо в Пловдив. Предполагам цигани?

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Пет Фев 26, 2016 6:17 pm
от ivajlo_nikolov
Пловдивският районен съд наложи мярка за неотклонение "задържане под стража" по отношение на 30-годишния Васил Георгиев и 44-годишния Янко Стоянов, срещу които са повдигнати обвинения за престъпления по чл. 196 ал. 1 и по чл. 344 ал. 1 от НК - за кражба при опасен рецидив на кабели от жп мрежата и за премахване на знак, предназначен за обезпечаване сигурността на движение на жп транспорта. На 22 февруари 2016 г. двамата роми откраднали 18,8 метра сигнален кабел, чрез който се захранвали сигналите, разрешаващи влизането и спирането на влаковете в жп гара Стамболийски. По този начин обвиняемите Георгиев и Стоянов създали опасност от едновременно навлизане на два срещуположно движещи се влакове в района на гарата и настъпване на сблъсък между тях или дерайлиране. Така двамата осъждани многократно за кражби жители на Стамболийски застрашили живота на пътуващите, както и имуществото в БДЖ.
Районният съд в Пловдив намери, че са налице всички предвидени в закона предпоставки, за да се вземе най-тежката мярка за неотклонение спрямо двамата обвиняеми, а и е налице опасност да се укрият. Васил Георгиев и Янко Стоянов са обвинени в умишлени престъпления, за които се предвижда наказание лишаване от свобода. Определението подлежи на обжалване и протест в тридневен срок пред Окръжен съд-Пловдив.

Източник: http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=5328200

Re: Посегателства върху инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Чет Мар 31, 2016 12:58 pm
от Варужан Апелян
В. Апелян: ЖП превозните средства у нас нямат оборудване за ликвидиране на последствията при евентуален удар

Статистиката сочи, че всеки път когато има удар с куфар-бомба в железниците, има около 20-25 загинали и 5-6 пъти повече ранени, от които половината - тежко.

Това каза за предаването „12+3“ по „Хоризонт“ председателят на Асоциация „Приятели на железопътния транспорт“ Варужан Апелян по повод предстоящото обсъждане на мерки за повишаване на сигурността при наземния транспорт, организирано от ЕК. В наземната инфраструктура достъпът е отворен и всеки може да внесе каквото и да било, поясни той.

Според Апелян тренировките и обученията за реакции в критични ситуации могат да окажат много положителен ефект, отколкото мерките:

Вероятността да предотвратим заговор е много ниска. Вероятността да намалим жертвите и ранените след него е много по-голяма, ако имаме предварителна подготовка, предварително оборудване, готовност да реагираме по най-добрия начин след такива инциденти. Видях в София, в метрото, се "проведе" такъв инцидент, но в железопътния транспорт нещата не са много добри. Малка част от персонала е участвал в такива тренировки.

В нито едно железопътно превозно средство у нас няма оборудване за ликвидиране на последствията при евентуален удар, сподели Апелян:
Ние разделихме нещата на превенция и преодоляване на последствията. Превенцията получаваме чрез разузнаването – когато имаме информация и можем да реагираме преди да се случи събитието. Ликвидирането на последиците е важно, за да може, веднага след като се случи, да има най-малко жертви или ранени.

Терористичните удари в железниците обикновено се случват на места, където достъпът на линейки и пожарни коли е труден.
http://bnr.bg/post/100675250/v-apelan-j ... ualen-udar