Мирчо Гандев
01.02.2015 в 11:35
Уважаеми господа,
Въпросната среща не е добре подготвена. Умастниците не са се потрудили да изучат същината на проблемите и решения които дискутират.
Инж. Илиев обещава да уволни дисциплинарно всеки служител който краде нафта. А как ще го хване, след като няма създадено ведомствена полиция която да е обучена да охранява железницата и подвижния състав, след като и да има такава, никой не може да гарантира че полицаите няма да започнат да крадат гориво заедно с крадците, а дори по някакъв начин да се осигури лоялността на транспортните полицаи, законодателството все още не е приело, а и не се вижда кога ще бъде прието изменение в закона за железниците и НК с което тези деяния се криминализират и за тях не се предвижда задължителен затвор с продължителен срок? Нещо повече: къде е специализирания съд, в който ще работят квалифицирани съдии, които са обучени да разбират спецификата на този тип кражби и които да могат реално да оценят въз основа на своите знания степента на обществена опасност от криминалните деяния на обвиняемите?
Относно г-н Владимиров: Уважаеми господине, стига сте плакали за липса на пари. Тази липса няма да се ликвидира докато не проведете елементарни организационни мероприятия, които да ликвидират гратисчийството и да разучат вашите превозни бригади да толерират гратисчийството и да прибират пари в джоба си вместо в джоба на компанията.
Защо отхвърлихте (чрез Вашата секретарка) подадената Ви ръка за безплатна консултантска помощ от американски специалист, който има за д гърба си малко над 40 години трудов стаж като жп мениджър и сега е важна птица в борда на директорите на железопътна компания от 1 клас, чиято инвестиционна програма за 2015 година е 6 милиарда долара?
Вашата секретарко обиди колегата като пожела лично той да се обажда за да иска среща с Вас. Той вече не иска да помага на БДЖ, защото според неговите думи „не е свикнал да получава съвети как да работи от някаква обикновена кекритерка, която в САЩ дори няма право да ползва служебния асансьор с който пътува шефа и…“
Все едно г-жа Виолета Булц да изяви желание да Ви помогне със съвети и да упълномощи г-н варуджан Апелян да контактува от нейно има с Вас, а Вашата секретарка да поиска от г-н Варуджан г-жа Булц лично да и се обади за да помоли за среща с Вас.Така че, продължавайте да опитвате да правите опити да спасите компанията, но те едва ли ще са успешни докато Вие не разчистите „специалистите“ които докараха компанията до това състояние, а продължавате да се „съветвате“ с тях.
С тяхна помощ може би ще успеете за отложите неминуемия при тази форма на управление фалит на компанията до 2020 година, когато в България ще трябва да се въведе правилото „open rails“.
А тогава с какво ще се противопоставите на чуждите пътнически превозвачи, които ще дойдат тук на законно основание със своя подходящ подвижен състав, със своите технологии за борба с гратисчиите и опазване на влаковете от кражби и унищожаване на части и елементи от тях?
Ето това са въпросите които трябваше да се обсъждат на срещата. Но за съжаление не бяха обсъдени.