Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Пон Фев 16, 2015 11:31 pm

plam71en написа:Раздават се-вярно е,макар,намаляват прогресивно.Докато някъде назначават поголовно сульо и пульо,на други места трябва да си платиш за това!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Как БДЖ изгони пътниците от влака за Банкя и ги качи на

Мнениеот Варужан Апелян » Вто Фев 17, 2015 12:15 am

mental написа:Знаеш ли колко писма съм изпратил от началото на годината към администрацията на батко Влатко, дори не ми отговарят. И накрая единствената "победа" беше че върнаха купейните вагони на 8626/27 и то защото извиках медии...


Препрати ми писмата останали без отговор, както и тези, на които отговорът не те удовлетворява. Имейла го знаеш...
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Florian » Вто Фев 17, 2015 9:23 am

И за да не ме упрекне рейла в носталгия или някакви такива неща - да се замисли колко от приватизираните предприятия не бяха разрушени и работят успешно и днес.


Само в сфера, близка до БДЖ ПП, която би трябвало да ти е позната - Тракция АД, Трансвагон АД, ВРЗ Септември АД - преди приватизацията бяха пълни кочини, без никакво оборудване, непознати извън България. В момента върви да видиш как там се строи, инвестира се в модерни машини, персоналът е квалифициран и работи по немски, полски, френски поръчки... Нещо друго за приватизацията да попиташ?
Florian
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пет Апр 18, 2014 6:53 pm

Re: Как БДЖ изгони пътниците от влака за Банкя и ги качи на

Мнениеот 07 » Вто Фев 17, 2015 9:48 am

railjet написа:Бъди 100% сигурен,че ако утре Недев отсвири шут на 100 души, по какъвто и да е повод, сред тях задължително поне 40 са за....шут! Капиш какво искам да кажа,нали.
Хайде кажи ми сега,че не е така ;)

Ако някой бие шута на 100 човека от БДЖ - ще уцели не 40, а поне 60 които са за шут. НО ТОЧНО В ТОВА Е ПРОБЛЕМА - останалите 40 не трябва да бъдат пипани. все едно да си запаля къщата заради една хлебарка. Недев може и да има желание но само толкова , нацелва популистката нотка и печели привърженици извън системата - но реално е нпаравил едно голямо нищо... и малкото дете иска да прави като големите, но само пълни гащите. Колкото до кражбите на нафта - да те са факт, но ще напомня още един факт - ако спрете кражбите - със спестените пари само за 300 години ще платите дълговете на БДЖ! Тоест - има много, много тежки проблеми, които ако не се решат - нафтата с нищо няма да помогне (освен с малко точки за пред хората). И за мен най - големия проблем е НКЖИ -защото ако има свястна инфра и скорости - ще има и повече желаещи за превозвачи, а когато има алтернатива - БДЖ няма да липсва на никой
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Вто Фев 17, 2015 9:54 am

И за да не ме упрекне рейла в носталгия или някакви такива неща - да се замисли колко от приватизираните предприятия не бяха разрушени и работят успешно и днес.


КОлко от "умрелите" предприятия можеха да произведат нещо търсено на свободен пазар, като купят суровини на свободен пазар, да си платят тока, данък сгради, да подържат оборудване, да плащат заплати и да са на печалба? Колкото до твоя завод - ами намери пазар и ще има производство - телфера не е хляб или сапун че да се купува всеки ден... или след мирния атом - във всеки дом да влезе и по един телфер :) И спрете да мислите че ако произведете 1000 бройки дето струват по 1000 лева сте на 1 000 000 печалба, защото първо трябва да ги продадете, после да платите режийни, на доставчици, заплати, данъци.... И Пурко произвеждаше парцалени топки по 10 лв, ама накрая колко спечели?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот stankos » Вто Фев 17, 2015 10:25 am

В едно от интервютата си Недев докато беше извън БДЖ спомена , че е необходим нов ГДВ и дано сега работи по въпроса ! Крайно време е да заработи успешна система за закупуване на билети онлайн ! Само тези две неща да внедри като финансов директор ще е успех ! За останалото си има други ръководители и началници !
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Вто Фев 17, 2015 10:27 am

ГДВ че не става, не става, но - как Недев ще познае дали му дават нов ГДВ или някой от преди 5 години? Мислиш ли че може?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот stankos » Вто Фев 17, 2015 10:29 am

Сигурен съм ,че във времето прекарано в отпуск е мислил по въпроса ! :lol:
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 17, 2015 11:22 am

И за да не ме упрекне рейла в носталгия или някакви такива неща - да се замисли колко от приватизираните предприятия не бяха разрушени и работят успешно и днес.


Семафоре, точно с това твърдение доказваш истинността на моето за глъма и чугунизма! Наслушал съм се до болка на кухи носталгици за времената на пещерния комунизъм- този с всекидневния режим на тока и вестник "Работническо дело" като заместил на гъз-папира.
Отреагираха ти интелигентни момчета, един от който фактуално е доказал си силата на пазарен предприемач.
И да, при комунизма работеха много предприятия, но 90% от производството им бяха говна. Държавата наливаше пари в безнадеждната бездънна каца, и фалитът ни затресе още много преди 1989. Комсомолецът Жан "перфектно" повтори упражнението през 1996.

Семафоре, ако не можеш да асимилираш тези очевидни и прости истини, значи на теб не ти свети добре крушката, не на мен!
Последна промяна railjet на Вто Фев 17, 2015 11:59 am, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот semafor » Вто Фев 17, 2015 11:47 am

Florian нещо за ЛВЗ-то и за софийския жп завод да кажеш мм? Не всичко е толкова розово и тях ги пропусна някак си :roll: Към 07 - всички предприятия от хранително-вкусовата промишленост,електроснабдителните и водоснабдителните дружества,минните предприятия и редица други от сферата на машиностроенето,строителството и проектирането на които не беше даден шанс,за да не се налага на западните компании да се борят с още един конкурент на пазара и особено в Близкия изток и Африка.Там където преди строяха българи и се изнасяха български стоки,случайно или не нишата беше завзета от едни наши "приятели".Особено на оръжейните пазари.Глупавите грандомански проекти като Кремиковци,Червена могила,Химко и още стотици ненужни предприятия са факт ама айде да не задраскваме веднага всичко с голямата черта ;) Просто обиколи около своето населено място,разгледай какви предприятия е имало и откъде са захранвани със суровини,замисли се дали няма и друг начин освен ликвидация и ще видиш че в поне 40 % от случаите ще стигнеш до неочаквани изводи.
Рейл никой не е казал,че произвеждания продукт е бил страхотен ама то кой не се е научил за ден-два? Трябваше време и ноу-хау и нещата можеше да се променят обаче бе избран по-лесният вариант дето не изисква особени усилия и мислене.Немците що купиха Шкода? Защо никой не прояви желание да закупи Мадара или Чавдар примерно? Ние сме една от малкото страни в Европа която не произвежда автомобили (като изключим китайските курници),автобуси (в нормални количества) или камиони,а общественият автопарк е на 25 + години.Иначе фалитът беше факт още 86-88 г. и даже уличните кучета знаеха за какво иде реч.С това мисля,че темата е изчерпана.Диаметрално противоположните мнения и тяхното наличие са признак за различните идеи и за възможностите за водене на диалози,а както знаем в споровете и диалозите понякога се раждат добри идеи ;) Както ти казах и в предишният коментар по доста неща имаме сходно мнение,но това не значи,че за други не може да имаме разногласия.Все пак всички искаме да вървим напред и да имаме силна,развита и уважавана страна,но е факт че трябва да се учим от грешките в миналото и да ги признаваме,а не да ги отричаме.Никой не е безгрешен,но трябва да се поучаваме от грешките.В тази ситуация именно това не правят онези от светата тройца,защото пак мислят само за най-лесния начин - кръц,ликвидация и айде кой откъде е.Нека първо да стегнат инфрата,да пуснат и други оператори и тогава нещата ще се случат от само себе си,а не да ос**ат пейзажа и да оставят хората без алтернативен транспорт.
Системата за електронно закупуване на билети е много добра идея и е хубаво да се въведе и да проработи,защото по този начин няма да се налага да се правят повече репортажи за препълнени влакове с правостоящи по 3 часа и повече и за влакове с 10 човека да се пускат 5 вагона.Просто на база продадени билети и % места отделени за закупуващи билети от гарата в последен момент може да се увеличават и намаляват състави.Само не ми е ясно на какво ще разчитат ако се окаже вярно,че част от БВ-тата щели да обслужват със...Сименс-и! :o
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Варужан Апелян » Вто Фев 17, 2015 11:56 am

semafor написа:Нека първо да стегнат инфрата,да пуснат и други оператори и тогава нещата ще се случат от само себе си...

Кога го виждаш във времето?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот semafor » Вто Фев 17, 2015 12:00 pm

Към 2333 г. ама есента,че последните довършителни работи ще започнат по стара традиция към юни месец с прекъсвания от 2-рия ден заради високите температури ;) Преди това обаче ЕК трябва да изпрати тук една група да огледа и да провери как точно са "усвоени" парите по ОПТ особено в частта им дадена за ремонт на някои жп.линии и какви са резултатите - е те тогава ще стане интересно :) Там има яко "глъм" както би казал рейла 8-)
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 17, 2015 12:46 pm

Не яко глъм, а жесток Глъм!! В 21-ви век можеш да прецениш Глъма на една държава по инфраструктурата ѝ.

Имаш ли идея какво лечение трябва да се приложи на това болестно състояние?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Вто Фев 17, 2015 12:51 pm

railjet написа:
Имаш ли идея какво лечение трябва да се приложи на това болестно състояние?

В случая - само евтаназия ще помогне :(
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот semafor » Вто Фев 17, 2015 12:59 pm

Да.Трябва за определен период от време управлението на инфрата и строителството да се дадат в ръцете на чуждестранни специалисти,доказани хора - професионалисти в своята сфера,защото е видно,че към момента ние не можем.Преди години по 2-ра като работиха чехи ли бяха словаци ли и си пролича.Тези хора и сега могат да дойдат да работят,а защо не и от ДБ? И без селски подизпълнители с основни работни единици Хасан,Мюмюн и други такива.Като се плаща,ще се изисква качество.Ама има проблем - нимой се краде при такава схема или поне не в такива колосални размери.Хората тунел под Ламанша прокопаха,под Алпите,през Тибет линия прокараха,ние 300 метра не можем да довършим и ги оставяме да се срутят под напора на свлачището или влачим ремонти и модернизации с години.Такава е оправията и в много други сфери - ремонт на ТПС,почистване,обслужване.Ето тук идва значението на опита и ноу-хау-то!В голямата си част добрите специалисти избягаха от България.Затова трябва сега да наемем чужди специалисти,които да направят нещата както трябва,а покрай тях да се учат бъдещите специалисти (ако все още са останали желаещи за такива) ;)
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 17, 2015 1:03 pm

Трябвало без Мюмюн и селските подизпълнители, викаш. Ми да, трябва! Ама с какво ще поим и храним фирмите на прасето Делян и армиите нискоквалифициран глъм?? А!??
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот semafor » Вто Фев 17, 2015 1:48 pm

Прасето заедно с неговите покровители предсрочно у панделата!Доганя,Бойче,Местаня,Станишката,Костов-цръния,Бате Борат,Лупи Томов,Гелосания,Цецоуу Василеффф и другите десетки герои на прехода са за там,а техните служители и послушни избиратели Асан,Мюмюн и другото чаве и абдал като ги мързи и не искат да се научат на нищо и да повишат квалификацията си - отиват да копаят камъни,да чистят речни корита,да метат улиците,да събират боклук и прочие подобни дейности,които не изискват акъл,знания или умения.Там с метлата,кирката и лопатата хем ще заработват помощите дето и без това получават хем може да свършат и нещо полезно.Да не говорим че има и доста необработваема земя.Раздават им по 5 декара и да се оправят.Дали домати ще садят,дали череши,дали овце ще гледат - другият месец като не си се трудил - помощта на 1/2,ако продължаваш така в същия дух след 3 месеца - нъц помощи.В Турция например е така - там помощи няма.Държавата им дава парче от 10-20 декара земя и поема част от първоначалните разходи за първите години.След това - сами да се оправят.Затова там е пълно с малки семейни ферми и гледат какво ли не.Миналата година като бях на почивка там и минахме през някакво забравено от Бога място дето като инфра и къщи приличаше на изоставено и забравено село в Странджа.С тази разлика,че цялото поле беше в оранжерийки,малки блокове с царевица,жито,маслини и всякакви неща и полето гъмжеше от Абди-та и Алирезаци.Това е добър пример макар да идва от Анадола.И да видиш как ще се хванат чаветата у работа,а ако негодуват нещо или станат непослушни - бой по баклицата докато се опомнят и станат хора.Ако и това не помогне - куршума в тиквата и стават донори на органи - с продажба на черния пазар ще си върнем дълговете дето сега се трупат :D Дай сега да спираме със спама,че направихме темата на нищо ;)
Недев какво е казал за електронната система и ще има ли изобщо ГДВ за тази година на хартия по гишетата?
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 17, 2015 2:12 pm

Плуваш в утопия, Семафоре. Предлагаш насилствен метод за неутрализация на всичката сволоч, ама нямаш чичко Пиночет, който да го приложи.

Само прогресивна (постепенна) деглъмизация чрез ОБУЧЕНИЕ + декомунизация чрез РАЗДЪРЖАВЯВАНЕ и НАВЛИЗАНЕ на свежи КАПИТАЛИ може да тури малко ред,правила и морал в разпасаните балкански канчета. Икономиката преправя човека, или го смазва ако е нефелен.

Естествено тези процеси в никакъв случай не трябва да се проведат глъмски и слепешката, както направиха седерастите. Подготовката за тях трябва да започне още от 7-ми клас в училище, за да стане по-късно като обществено прозрение и еволюция, а не с преизбирането на едни и същи чукундури през 5 години.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Saruman » Вто Фев 17, 2015 2:27 pm

Сигурно въвеждането на Влаков билетен касиер и забраната на кондуктори да издават билети, бяха от най-добрите предложения, най-вече орязването на съставите на БВ по 2-ра линия. Всички ние сме външни и много далече и за това не разбираме!
Аватар
Saruman
 
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 17, 2015 2:33 pm

Не,не бяха добри. Касиер трябва да е самият кондуктор,а във влака нито един гратисчия. Гонка до дупка.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта