Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Saruman » Вто Фев 17, 2015 2:55 pm

На такива места трябва и по драстични мерки. Пример: Румъния, линията Букурещ - Олтеница, обслужвана от CFR с 2 влака на ден, пътуващи стотици, по приходи десетки. Кондукторите не смееха да се опълчат на мангасуняците. Дадоха линията на частник пусна 3 влака, в последствие станаха 5, обслужват се с много стари и мизерни дизелови мотриси три вагонни. В началото още първите дни пак стотици искат да се качат, но новите кондуктори чакат със дебеловрати мутри, плащаш и се качваш, ако не искаш НЯМА. И така за месец, два се научиха.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Вто Фев 17, 2015 2:58 pm

Трябва и може, и не е скъпо да има автомат за билети във всяко ДМВ/ЕМВ, позволяващ купуване на билети и с банкноти и с дебитна карта, а кондуктора да проверява билетите. Ако някой се направи на отворен - кондуктора просто натиска "паник бутон" и на следващата спирка чака СОТ или патрулка и безбилетния си намира майстора. Съответно ако ги няма - СОТ фирмата или транспортна полюция плащат нейстойка от договора за охрана на БДЖ.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 17, 2015 3:02 pm

Почна ли да обмисляш вариянтен ГДВ лятото ? Моя ще го разлепя по стените на Зандана.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот semafor » Вто Фев 17, 2015 3:04 pm

Искаме или не такъв като Пиночет рано или късно ще се появи,защото няма друг начин да се поразрине малко тая смрад дето се е натрупала.Обучението и свежите капитали са взаимосвързани - никой няма да си даде капитала за нещо дето не може да се облагороди и да му носи печалба или принадена стойност в бъдеще и се управлява от макаци.Логично е.Виждаш ли сега как по някои теми имаме едно мнение ;) Иначе за борба с гратисчиите трябва у персонала да няма страх и във всеки влак да има полюцаи,а не да тичат по перона да търсят лични карти от спотърите!Ако е някой супер беден или изпаднал човек за 1 спирка разстояние веднъж в живота му - айде може и компромис ама за бай мангау и скейтърчетата дето имат пари за пиене пък за билет нямат - бой, глоба и шут в задника през вратата в движение.За да се оправят нещата трябват ред и дисциплина,нов НК и длъжностните лица да са защитени от закона,а не като тръгне да пише глоба и го пребият и после да ги осъдят условно (ако изобщо ги намерят и се стигне до съд).Иначе идеята за автоматите е добра ама някак си не виждам баба Гинка от Морава как ще се оправи с подобен автомат :D
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот stankos » Сря Фев 18, 2015 10:04 am

Баба Гинка от Морава си зима пенцията от подобен автомат и ще се справи много добре не се съмнявай ! НК си имаме може да не е най-добрия ,ама единствения му кусур е ,че няма кой да го прилага ! Е вчера са оневенили Сашо Апашо та излезе вярна приказката Гарван Гарвану око не вади !
Снощи го слушах Недев в Босфорската телевизия и човека си каза в прав текст , че като финансов директор трябва да се погрижи паричните потоци да се насочат в правилната посока , ама аз съм външен на железницата човек и не ги разбирам тези работи ! Никакъв нов ГДВ и електронни системи ! Очевидно след връщането му в БДЖ го е хванала амнезията !
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот semafor » Сря Фев 18, 2015 11:08 am

Ама наистина ли си мислиш,че баба Гинка си взема пенсията от банкомат с карта? :lol: Това го правят не повече от 30 % от пенсионерите.Всички останали не могат да се оправят с подобно чудо на техниката и за да не се мъчат ходят до пощенския клон,за да си взимат пенсиите.Върху това имам пряко наблюдение тъй,че тук хич не си прав.За НК-то - тоооолкова неща има за промяна,че е нужен направо нов,но ако ще и американския да препишем като няма нормална съдебна система тъй ще е.Сашо Апашо от какъв зор го съди държавата,че бил заподозрян в кражба в особено големи размери на...частни средства от ...частни дружества??? По времето когато евентуално е станала липсата/кражбата на тези средства нито едно от двете частни дружества не се управлява и не е собственост на държавата тъй,че от чисто правна гледна точка ми е интересно чий го дири прокуратурата при положение,че собствениците на дружествата не са завели иск срещу Томов? От чисто правна гледна точка целият този процес е толкова скалъпен,че е до немай къде.Все едно тебе прокуратурата да те погне,че си взел 10 камъка от общата ограда на комшията на село,а той даже не е и разбрал.Друг е въпроса,че Лупи не е света вода ненапита ама само той да беше - ехеее....Прокуратурата има хиляди други по-големи измамници и мошеници с които да се занимае ама нещо си трайка.По Босфорлъ Тиливизоооръу Ризовата наблегна повече на това защо Недев е бил на протеста,колко е бил бит и дали е нарочно отколкото да му задава неудобни въпроси като какви мерки ще предприеме след като беше назначен на поста.Гледах предаването и дори когато го питаха поне леко за нещо конкретно да каже той говореше общи приказки.Само това за паричните потоци ми привлече вниманието,но не разбрах какво разбира под правилната посока :? Въвеждането на тази електронна система май няма да се случи понеже може да покаже в даден момент неудобни резултати и това да обърка приватизационните планове,а това означава хората чакащи толкова време "големия бонус" да го изпуснат за втори път.Те никак няма да са съгласни нали се досещаш ;) Е те затова го е хванала и амнезията,ама тя и нас ни е хванала.Преди 1 година Бойче орева света,че Ореха искал да тегли 1.5 млрд кредит и това щяло да е пагубно и да увеличи дълга на страната.Сега Бойче ще тегли 8-9 млрд. евро кредит обаче видите ли сега може,няма проблеми и протестиращи няма.Странни работи се случват по тая земя българска и ни не напуска пустата амнезия :mrgreen:
semafor
 
Мнения: 228
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 18, 2015 11:47 am

Най-много резерви ще имам относно изборът на Батко и Влатко за бъдещ подвижен състав. Ако изобщо се стигне дотам. Ако да, по-добре да е нещо втора ръка, ама с пълна яснота в предназначени ето и прозрачност в изпълнението.

Ако ще е електричка за дълги разстояния, тя трябва задължително да е накланяща се, и по-възможност не повече от 3 вагона.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Варужан Апелян » Сря Фев 18, 2015 12:10 pm

Има ли на борсите за продан накланящи се електрички на 3 години?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 18, 2015 12:31 pm

На 3 няма, но на 23 има. И представи си, по-добри са от Кьоравата електричка, за която толкоз милеем, че даже и за модернизация я предлагаме.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Варужан Апелян » Сря Фев 18, 2015 12:37 pm

От къде ще купим тогава 3 годишни електрички? Кога съм казал, че милея за кьоравата електричка?
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 18, 2015 12:39 pm

От Италия, Испания, Германия, Франция.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Petko Ivanov » Сря Фев 18, 2015 12:48 pm

railjet написа:На 3 няма, но на 23 има. И представи си, по-добри са от Кьоравата електричка, за която толкоз милеем, че даже и за модернизация я предлагаме.

Извинявам се за невежеството, но на 32 или 33 серия казвате "кьорави електрички"? И откъде е дошло това наименование?
Petko Ivanov
 
Мнения: 328
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 18, 2015 12:59 pm

Да, на 32 и 33. В кариерата й често се е случвало да преминава като кьорава през спирки и гари, на които е трябвало да спре.
Помним как претича транзитно през Попово със 100км/час 8-)
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Варужан Апелян » Сря Фев 18, 2015 1:28 pm

След аферата Монов-Арвекс съм песимист някой да купува на втора ръка...
Варужан Апелян
 
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 12:16 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 18, 2015 1:42 pm

Мда. ..И не само афери. От всички докарани 97 + спални екс ДБ+ бюфети, колко са в движение?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Сря Фев 18, 2015 3:02 pm

railjet написа:Мда. ..И не само афери. От всички докарани 97 + спални екс ДБ+ бюфети, колко са в движение?

Депо "Наджеда" всяка остави - там и чисто нови вагони от Германия Франция Швейцария и др. да докарате - пак ще се скапят бързо.... Колкото до бюфетите - там причината е НАП, а не БДЖ... нещо статута им на търговски обекти не е бил уреден и за това са спрени
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Сря Фев 18, 2015 5:41 pm

railjet написа:В кариерата й често се е случвало да преминава като кьорава през спирки и гари
Същото се е случвало и с 30 и 31.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 1435 » Сря Фев 18, 2015 8:21 pm

Вероятно повече пъти им се е случвало от 32 серия въпреки крехката им възраст.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот plastikat » Сря Фев 18, 2015 10:27 pm

Мики Маус и неговите подчинени "папагали" са ги искали без МРС !!!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Чет Фев 19, 2015 10:34 am

plastikat написа:Мики Маус и неговите подчинени "папагали" са ги искали без МРС !!!

Папагалите са в НКЖИ - те твърдяха че такова нещо (МРС) не е тяхните норми. И същите все още са там.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта