Страница 8 от 10

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Чет Фев 19, 2015 9:38 pm
от bdz46203
bdz43r написа:
railjet написа:В кариерата й често се е случвало да преминава като кьорава през спирки и гари
Същото се е случвало и с 30 и 31.

Там се случва заради некадърни машинисти, докато при 32 се случва заради некадърна техника.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Чет Фев 19, 2015 9:56 pm
от 1435
Точно обратното!

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Вто Фев 24, 2015 1:06 am
от Otskov
Един глупав въпрос, не на място - какво е МРС и за какво служи ?

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Вто Фев 24, 2015 1:39 am
от railjet
Магнитно Релсова Спирачка, монтирана между две оси на талига, която пада като тежък топуз върху релсата, със силен натиск, оказвайки съпротивление. Както едно време спирахме балканчетата стържейки с чепиците в асфалта.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 8:09 am
от bdz46203
railjet написа:Магнитно Релсова Спирачка, монтирана между две оси на талига, която пада като тежък топуз върху релсата, със силен натиск, оказвайки съпротивление. Както едно време спирахме балканчетата стържейки с чепиците в асфалта.

А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 10:02 am
от railjet
"Пада с тежест като топуз" беше образно казано :)

bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?


Я пак?

Изпитваш ме има ли или не контакт с релсата, така ли ?!

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 11:34 am
от bdz43r
bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?
Не само има контакт, а се залепва за релсата и се влачи като калодка по бандаж. Увеличава сцеплението двойно и намалява спирачния път тройно.
Това, което няма контакт с релсата е МРС с вихров ток, която още не е много разпространена и не навсякъде е разрешена, защото шашва релсовите вериги.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 11:53 am
от Варужан Апелян

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 12:31 pm
от railjet
bdz43r написа:
bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?

Не само има контакт, а се залепва за релсата и се влачи като калодка по бандаж. Увеличава сцеплението двойно и намалява спирачния път тройно.
Това, което няма контакт с релсата е МРС с вихров ток, която още не е много разпространена и не навсякъде е разрешена, защото шашва релсовите вериги.


Чак тройно не, но с МРС една тривагонна електричка кове от 140км/час за 500м, вместо 700м.
Интересното при МРС е, че натискът е умерен и констатен, за разлика от този при дисковете, избягвайки по този начин риска от блокаж и преплъзване.
Магнитно-вихровите спирачки наистина почти не се прилагат в жепето, с изключение на ICE3. Монтират ги в модерни тирове и автобуси.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 12:35 pm
от bdz
railjet 07 с един вагон взима Дг-По за 51 минута, как ти се струва :)

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 12:38 pm
от railjet
Може, ако е някакъв пробен влак, разрешен над 100км/час.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 12:45 pm
от bdz
railjet написа:Може, ако е някакъв пробен влак, разрешен над 100км/час.

Не е никакъв пробен влак,а МБВ 492 Сви - По ;) с едно спиране на Прм ;)

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 2:04 pm
от railjet
Изкарали са му буталата на този седмак! Средна скорост 92 км/час при максимална 100.. С дълги намаления 25, 40, 60 и едно междугарие за 80.! Карал е с над 100 със сигурност.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Сря Фев 25, 2015 9:37 pm
от ivajlo_nikolov
railjet написа:Изкарали са му буталата на този седмак!.......

Все пак наследника на ТЭ109 /БДЖ - серия 07/ - ТЭП80 все още държи световния рекорд за изолиран дизелов локомотив от 271 км/ч. ;)

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Чет Фев 26, 2015 6:17 pm
от 07
railjet написа:Изкарали са му буталата на този седмак! Средна скорост 92 км/час при максимална 100.. С дълги намаления 25, 40, 60 и едно междугарие за 80.! Карал е с над 100 със сигурност.

Нищо не са му изкарали - с един вагон по равното даже и не е изпушил (ако всичко му е било наред)

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Чет Фев 26, 2015 8:33 pm
от railjet
Тук иде реч за проста аритметика. Възможна ли е в разстоянието По-Дг средна 92 при максимална 100, но с намаления 25, 40, 60 и 80. Предвид фронтът на тези намаления, според мен не е възможно.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Чет Фев 26, 2015 8:37 pm
от bdz43r
Известните с голяма сигурност факти са два:
1. Влакът не се е движил с повече от 100 км/ч и е спазил намаленията по пътя;
2. Не е възможно средната скорост да е 92 км/ч.

Търсете разминаването на друго място:
- Не е взел разстоянието за толкова, а за повече;
- Разстоянието е по-малко;

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Чет Фев 26, 2015 8:41 pm
от railjet
Разминаването е в часовника на пътника. Евентуално и в точния актуален километраж По-Дг, който принципно трябва да е 77,4 км.

На един седмак му трябват~ 80 секунди да скочи от 25 на 100. Може и дебелината на бандажа да си е казала думата.
За отклоненията 100 е съмнително дали се изпълняват с тази скорост.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Пет Фев 27, 2015 10:55 am
от bdz43r
Сигурно е случайно, че малко след застъпването на сегашното ново-старо ръководство, локомотивите отново са дефицитни. За последните 3 дни има три чифта преназначени влакове по липса на локомотив и положението се влошава. Скоро ще има отменени и закъснели. Съвсем случайно е, че по-рано при същото ръководство положението беше същото, а при лошото ръководство имаше локомотиви в повече дори.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

МнениеПубликувано на: Пет Фев 27, 2015 1:32 pm
от railjet
Демек нарочно. Ами не допускаме ли, че машините издъхват, или че просто организацията в обвръзките е сглъмена.