Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Пет Фев 27, 2015 2:14 pm

Допускаме... преди издъхваха и обвръзката беше куца, изведнъж престанаха да издъхват и обвръзката се оправи. Сега пак издъхват и обвръзката пак е куца. Лоши машини... ту издъхват, ту не.
За вчера има и 4 отменени влака по липса на ДМВ.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Пет Фев 27, 2015 2:59 pm

Баткото се събудил в лошо настроение и завъртял една шайба: "Я днес да ми спрете 4 ДМВ-та!".

Проблеми с ДМВ никога не е имало преди. От тази седмица започнаха :idea:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Пет Фев 27, 2015 3:00 pm

Проблемите с ДМВ ги има от години.
railjet написа:Баткото се събудил в лошо настроение и завъртял една шайба: "Я днес да ми спрете 4 ДМВ-та!".
Миналия път Недев каза "Край на ремонтите". И те спряха...
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Пет Фев 27, 2015 3:11 pm

Искаше да премахне практиката "Куче влачи рейса- диря не оставя" съпътстваща тези "ремонти".
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Пет Фев 27, 2015 3:14 pm

Е премахна я... и влаковете стояха по един час на гарата без локомотив.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот vlado » Пет Фев 27, 2015 3:34 pm

Вие пък, нали е на този пост с цел досъсипване на БДЖ и просто си върши работата човекът. При това добре...
vlado
 
Мнения: 751
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Съб Фев 28, 2015 12:04 pm

Недев ремонтира близо 100 вагона. Следователно обвинението,че е досъсипвач е несъстоятелно.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот plastikat » Съб Фев 28, 2015 1:31 pm

Да,ама вагоните взеха да излизат от ревизия по времето на Чавдар и той обра незаслужено лаврите . 90% от железничарите си мислят ,че той е "ремонтирал" вагоните и го благославят .
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Нед Мар 01, 2015 10:04 am

railjet написа:Недев ремонтира близо 100 вагона. Следователно обвинението,че е досъсипвач е несъстоятелно.

След като преди това близо 2 години бавеха ремонта и спряха поръчките за рециклати.... Като видяха че ще се удавят в собствените си гомна взеха че се размърдаха (като всеки път)..
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот plastikat » Нед Мар 01, 2015 10:10 am

Можеш ли да сравниш ремонтирана 74-ка в Септември с предишните псевдо ремонти в Дряново и Хан крум , където им хвърляха по една боя ,а вземаха пари като за новопостроен вагон ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Нед Мар 01, 2015 10:34 am

plastikat написа:Можеш ли да сравниш ремонтирана 74-ка в Септември с предишните псевдо ремонти в Дряново и Хан крум , където им хвърляха по една боя ,а вземаха пари като за новопостроен вагон ?

Ест. че не, макар че причината да спрат поръчките беше съвсем друга (новата власт искаше да се кихне и на нея)... А колкото до качеството на ремонта - ремонта се прави по спецификация на БДЖ и се приема от представител на БДЖ...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Нед Мар 01, 2015 11:09 am

Вагоните обаче без локомотиви не могат да се движат. Ремонти на вагони в заводите имаше и след Недев, има и в момента, но ремонтът на локомотиви започна при Чавдар, след като беше спрял почти напълно и половината локомотиви се наредиха на оградите. В някакъв момент дори нямаше нито една 46 200 в движение. Това започва да назрява отново.
Спорната вътрешна сигурност, абсолютно безполезна при предишния опит, сега отново е възродена.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ilia_bdz » Сря Мар 11, 2015 11:56 am

Четете -"Клуб Z"-------"Шефът на БДЖ със 7000 лв. заплата на частно
Няма нищо незаконно в това, че Владимиров си доработва в заложни къщи, обясниха от транспортното министерство "
ilia_bdz
 
Мнения: 110
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Florian » Сря Мар 11, 2015 12:00 pm

По-важно е кои са хората, които му плащат тази заплата. Кой стои зад тях и каква е връзката му с БДЖ :)
Florian
 
Мнения: 124
Регистриран на: Пет Апр 18, 2014 6:53 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Мар 11, 2015 9:15 pm

:shock:

Мирчо Гандев
01.02.2015 в 11:35

Уважаеми господа,

Въпросната среща не е добре подготвена. Умастниците не са се потрудили да изучат същината на проблемите и решения които дискутират.
Инж. Илиев обещава да уволни дисциплинарно всеки служител който краде нафта. А как ще го хване, след като няма създадено ведомствена полиция която да е обучена да охранява железницата и подвижния състав, след като и да има такава, никой не може да гарантира че полицаите няма да започнат да крадат гориво заедно с крадците, а дори по някакъв начин да се осигури лоялността на транспортните полицаи, законодателството все още не е приело, а и не се вижда кога ще бъде прието изменение в закона за железниците и НК с което тези деяния се криминализират и за тях не се предвижда задължителен затвор с продължителен срок? Нещо повече: къде е специализирания съд, в който ще работят квалифицирани съдии, които са обучени да разбират спецификата на този тип кражби и които да могат реално да оценят въз основа на своите знания степента на обществена опасност от криминалните деяния на обвиняемите?

Относно г-н Владимиров: Уважаеми господине, стига сте плакали за липса на пари. Тази липса няма да се ликвидира докато не проведете елементарни организационни мероприятия, които да ликвидират гратисчийството и да разучат вашите превозни бригади да толерират гратисчийството и да прибират пари в джоба си вместо в джоба на компанията.
Защо отхвърлихте (чрез Вашата секретарка) подадената Ви ръка за безплатна консултантска помощ от американски специалист, който има за д гърба си малко над 40 години трудов стаж като жп мениджър и сега е важна птица в борда на директорите на железопътна компания от 1 клас, чиято инвестиционна програма за 2015 година е 6 милиарда долара?
Вашата секретарко обиди колегата като пожела лично той да се обажда за да иска среща с Вас. Той вече не иска да помага на БДЖ, защото според неговите думи „не е свикнал да получава съвети как да работи от някаква обикновена кекритерка, която в САЩ дори няма право да ползва служебния асансьор с който пътува шефа и…“
Все едно г-жа Виолета Булц да изяви желание да Ви помогне със съвети и да упълномощи г-н варуджан Апелян да контактува от нейно има с Вас, а Вашата секретарка да поиска от г-н Варуджан г-жа Булц лично да и се обади за да помоли за среща с Вас.

Така че, продължавайте да опитвате да правите опити да спасите компанията, но те едва ли ще са успешни докато Вие не разчистите „специалистите“ които докараха компанията до това състояние, а продължавате да се „съветвате“ с тях.
С тяхна помощ може би ще успеете за отложите неминуемия при тази форма на управление фалит на компанията до 2020 година, когато в България ще трябва да се въведе правилото „open rails“.
А тогава с какво ще се противопоставите на чуждите пътнически превозвачи, които ще дойдат тук на законно основание със своя подходящ подвижен състав, със своите технологии за борба с гратисчиите и опазване на влаковете от кражби и унищожаване на части и елементи от тях?
Ето това са въпросите които трябваше да се обсъждат на срещата. Но за съжаление не бяха обсъдени.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот plastikat » Сря Мар 11, 2015 10:05 pm

"Изкукуригалие" както му казваше "Chakalniata" ,е много прав и казва самата истина , а тя е : КРАДЕ СЕ НА ВСИЧКИ НИВА И НЯМА ВОЛЯ ЗА СПРАВЯНЕ С КРАЖБИТЕ !!!!!!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот plam71en » Чет Мар 12, 2015 12:08 am

самата истина
plam71en
 
Мнения: 231
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:55 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот BDZ 07 » Чет Мар 12, 2015 5:37 pm

Владимиров е бил на разпит в прокуратурата тези дни. Причината затова е отидният доклад, направен август м.г. от служебната министърка Ангелкова. Велик Занчев също е правил компания на Владимиров там.

В доклада се посочва, че ръководството на БДЖ в периода 2010 до 2013 година, когато двамата отново са били в ръководния екип на дружеството, са сключвани неизгодни договори, които са ощетили компанията с десетки милиони левове.

Все в същия доклад е казано, че в цитираното време е подавана частична и непълна информация. Според министър Московски, дори и да имало нарушения, те били от чисто административен характер.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Пон Мар 16, 2015 10:43 pm

Друго предизвикателство за нас беше 4-та железопътна линия в отсечката между Плачковци и Кръстец, където също е високопланински терен. Там за пореден път успяхме да се преборим със скалните маси, но от тази сутрин отново има паднала скална маса. Работи се обаче в рамките на три-четири часа да възстановим движението.


Милчо неуморно се бори с природата, но тя все го побеждава :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Вто Мар 17, 2015 12:25 am

Деба и гуведата балкански - борбата с прородата там е била преди 100+ години и е успешна, сега борбата е с идиотщината и е НЕУСПЕШНА
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron