Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz » Чет Авг 22, 2013 12:03 pm

Най-лошото е,че компания която си мени често служителите не върви към подобрение,а точно обратното...На всеки нов му трябва време докато се адаптира към новата работа,а това време е пагубно за компанията и кадрите и.Всяка промяна се отразява зле.За реформа,може да говорим,когато има ефект от дадено действие,а сменяйки през месец управители,зам управители,министри,зам министри и т.н компанията губи,защото всеки има различни виждания,които докато осъзнае,че не са в правилната посока или в правилната идва следващия...
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Чет Авг 22, 2013 2:19 pm

bdz написа:Най-лошото е,че компания която си мени често служителите не върви към подобрение,а точно обратното...На всеки нов му трябва време докато се адаптира към новата работа,а това време е пагубно за компанията и кадрите и.Всяка промяна се отразява зле.За реформа,може да говорим,когато има ефект от дадено действие,а сменяйки през месец управители,зам управители,министри,зам министри и т.н компанията губи,защото всеки има различни виждания,които докато осъзнае,че не са в правилната посока или в правилната идва следващия...

И да те допълня - в случая с БДЖ няма "панацея" или "пенкилер" - назначаваш един човек и за кратко време всичко тръгва по мед и масло. Няма как проблеми трупани 20 години да се решат от днес за утре, или дори за един мандат... А аз въобще не виждам смисъл от тоя "борд на директорите" в НКЖИ и БДЖ... по един директор(управител) с двама или трима заместници, като всеки директор да има пълен кард-бланш да си подбере екип, преди това обаче представя програма, с разчети- какво очаква от държавата като финансиране и какво ще постигне с него - към края на 2013 - ще се постигне това и това, към края на 2014та - еди какво си.. и така, при разминаване над определени граници - освбождаване.... Но трябва да има и ясен ангажимент от държавата - кое ще се приватизира, кое - не, какви суми ще се отделят за ПП в различните форми, да се раздели субсидирането:
По второстепенните линии, както и главните със занижени параметри (като 4та) да се субсидират твърдо 3 броя влакове по направление дневно (сутрин, обед, вечер) + един нощен (където е необходимо), но разписанието им да се одобрява на обществени съвети с участие на пътуващите(или на общините)....
БВ и УБВ София - ГО- Русе/Варна, София-Кв-Бургас/Варна, София-Пловдив-Димитровград, София-Пловдив-Бургас/Варна да се дотират на реално извършена работа (пътнико-км)
Да се налагат тежки глоби (поне в размера на субсидията за дадения влак) при закъснения повече от 20 мин..... - същите глоби да се налагат и при лоша хигиена на влака от начална гара, неработещи отопление, тоалетни или климатизация на вагоните...
Да се даде срок (до 3 год) на НКЖИ да приведе в проектни параметри главните линии (в участъци неподлежащи на реконструкция в близките 10 години) със съответното субсидиране, а след това НКЖИ да подлежи на глоби, ако проектните скорости не се подържат на поне 80% в поне 90% от междугарието - тоест в междугарие от 10км, с максимална скорост 100 км - е допустимо да има не повече 1 км в които скоростта да е под 100, но не по малко от 80 - след това - бъркане в джобчето.... Това да се прилага за всички новопостроени участъци или минали реахбилитация последните 5 години....
Заплатите на ръководствата и администрацията на БДЖ и НКЖИ да са % от собствените приходи на компаниите....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот SaiLeR » Чет Авг 22, 2013 3:26 pm

07 написа:
bdz написа:БВ и УБВ София - ГО- Русе/Варна, София-Кв-Бургас/Варна, София-Пловдив-Димитровград, София-Пловдив-Бургас/Варна да се дотират на реално

Според мене БВЗР, не трябва да се дотират.По добре субсидията за тях да отиде за субсидиране на пускане на нови влакове по тия направления.Пък който иска да пътува с "експресите" да си плаща повече, от което БДЖ ще има повече приход и би трябвало поне там да има подобрение, защото нещата вече ще са изцяло пазарни.
SaiLeR
 
Мнения: 112
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:59 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ilia_bdz » Сря Авг 28, 2013 1:35 pm

Не знам дали е бил фен да ГЕРБ.Знам че като си тръгваше от "Иван Вазов"-3 , тогава всички се бяха изпокрили ,заяви че ще се върне !!Тежко на останалите Херцози!
ilia_bdz
 
Мнения: 111
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Otskov » Сря Авг 28, 2013 2:00 pm

т.е. е добър управник така ли ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Сря Авг 28, 2013 2:45 pm

Otskov написа:т.е. е добър управник така ли ?

Той може и да е добър управник, но ако не получи необходимата подкрепа от правителството ще "увисне" като Недев - остана си с желанията, без да получи подкрепа дори от тези които го назначиха...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Сря Авг 28, 2013 3:57 pm

Zeleznia написа:Върна се и сега ще смачка всички империалистически елементи завзели БДЖ.

Набери 112, потърси помощ :)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Авг 28, 2013 5:20 pm

Милчо е пътник и той..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ilian » Пет Авг 30, 2013 10:47 pm

Милчо е такава шушумига, че не знам как го търпят още. Оня ден пак обясняваше по телевизията, че едва ли не, сега нямаме нужда от бързи линии, защото поне още 18 месеца няма да може да бъде произведен бърз подвижен състав.
ilian
 
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 10:39 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Otskov » Пет Авг 30, 2013 11:12 pm

Предполагам ще ги построи за седмица, когато доставим бърз ПС...
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Съб Авг 31, 2013 7:48 am

Zeleznia написа:Милчо не е член на БСП, защо все още е директор?

Не е важно къде членуваш, важно чий дирник лижеш, или като гепиш с кой делиш!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Някой » Нед Сеп 01, 2013 7:18 pm

Милчо ще е директор поне докато Лешников е на власт. По-добър директор от него ДП"НКЖИ" никога не е имала.
Някой
 
Мнения: 88
Регистриран на: Чет Авг 15, 2013 10:08 am

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот plastikat » Нед Сеп 01, 2013 8:16 pm

И в какво се изразява "добротата" му ???
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ilian » Нед Сеп 01, 2013 9:10 pm

Сигурно в послушание.
ilian
 
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 10:39 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Нед Сеп 01, 2013 10:23 pm

plastikat написа:И в какво се изразява "добротата" му ???

07 написа: Не е важно къде членуваш, важно чий дирник лижеш, или като гепиш с кой делиш!
и да ли слушаш какво ти "пее радиото" :lol:
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ilia_bdz » Пон Сеп 02, 2013 10:36 am

Решено!!!Връщат старата структура: ППП и ПТП- . По три поделения-София,Горна и Пловдив за пътнически и товарни превози!! Софра за много администрация!!
ilia_bdz
 
Мнения: 111
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz » Пон Сеп 02, 2013 10:59 am

ilia_bdz написа:Решено!!!Връщат старата структура: ППП и ПТП- . По три поделения-София,Горна и Пловдив за пътнически и товарни превози!! Софра за много администрация!!

Какво ще рече това?Малко повече инфо,че не го разбрах/не съм железничар/Благодаря :) Хубаво/Лошо?
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ilia_bdz » Пон Сеп 02, 2013 11:43 am

Това е добре !Ще се даде възможност на отделните звена - ПТП- или ППП да действат по самостоятелно!Сега има 11или 12 товарни "Бизнес Центрове"отделно още толкова пътнически , а от "Иван Вазов"-3 получават дори кафето за Бай Иван дето работи на смени в Горна например.То няма грам клиети и бизнес те го кръстели "Бизнес Център"-Герберски
ilia_bdz
 
Мнения: 111
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz » Пон Сеп 02, 2013 12:11 pm

A тези "Бизнес Центрове" не са ли предишните РЦПП-та?
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Пон Сеп 02, 2013 12:16 pm

ilia_bdz написа:Това е добре !Ще се даде възможност на отделните звена - ПТП- или ППП да действат по самостоятелно!Сега има 11или 12 товарни "Бизнес Центрове"отделно още толкова пътнически , а от "Иван Вазов"-3 получават дори кафето за Бай Иван дето работи на смени в Горна например.То няма грам клиети и бизнес те го кръстели "Бизнес Център"-Герберски

Зае*и как се казва, то и с ПТП и с БЦ - клиенти са само тези дето не могат да намерят друг транспорт. Независимо от името - пълнежа си е все същия :)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron