bdz написа:Най-лошото е,че компания която си мени често служителите не върви към подобрение,а точно обратното...На всеки нов му трябва време докато се адаптира към новата работа,а това време е пагубно за компанията и кадрите и.Всяка промяна се отразява зле.За реформа,може да говорим,когато има ефект от дадено действие,а сменяйки през месец управители,зам управители,министри,зам министри и т.н компанията губи,защото всеки има различни виждания,които докато осъзнае,че не са в правилната посока или в правилната идва следващия...
07 написа:bdz написа:БВ и УБВ София - ГО- Русе/Варна, София-Кв-Бургас/Варна, София-Пловдив-Димитровград, София-Пловдив-Бургас/Варна да се дотират на реално
Otskov написа:т.е. е добър управник така ли ?
Zeleznia написа:Върна се и сега ще смачка всички империалистически елементи завзели БДЖ.
Zeleznia написа:Милчо не е член на БСП, защо все още е директор?
plastikat написа:И в какво се изразява "добротата" му ???
и да ли слушаш какво ти "пее радиото"07 написа: Не е важно къде членуваш, важно чий дирник лижеш, или като гепиш с кой делиш!
ilia_bdz написа:Решено!!!Връщат старата структура: ППП и ПТП- . По три поделения-София,Горна и Пловдив за пътнически и товарни превози!! Софра за много администрация!!
ilia_bdz написа:Това е добре !Ще се даде възможност на отделните звена - ПТП- или ППП да действат по самостоятелно!Сега има 11или 12 товарни "Бизнес Центрове"отделно още толкова пътнически , а от "Иван Вазов"-3 получават дори кафето за Бай Иван дето работи на смени в Горна например.То няма грам клиети и бизнес те го кръстели "Бизнес Център"-Герберски
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта